Mitä juttua olet täällä av:llä nauranut ääneen?
Joku ketju kokonaisuudessaan vai joku yksittäinen vastaus?
Kommentit (33)
Pitkä juttu, jonka oli kirjoittanut, joku joka todella osasi kirjoittaa. Nauroin ihan vedet silmissä ja olin vähällä oikeasti tippua tuolilta.
kun oli kyselty siivoustottumuksia tai jotain, niin yks mamma väitti pyyhkivänsä keittöluutulla suurin piirtein pöydät, lattiat, koiran oksennuksen, puuron jämät astioista ja penskojen naamatkin sillä yhdellä ja samalla rätillä. (XD
olipi kerrassaan hauska ketju. oikein hyvällä mielellä menin nukkumaan.
varsinkin kun siinä joku kyseli, että pitääkö kaikki monta sataa lumikelloa siirtää.
nauroin kakka- ja pierujutuille, sekä vastikään kännimokailuille
Esim. sille tulkinnalle, että Yrjö Sakari Yrjö-Koskisen nimen taustalla on raskauspahoinvointiin vittuuntuminen :).
Ja se ketju, miten tehdään alapesu käsisuihkulla, tai jotain sinnepäin. Alapäähuumori iskee...
Mutta, yksi hauska ketju oli se " näin kaupassa lihavan naisen ja nakkasin sen kärryyn.." oli nähty vaikka mitä ja heitetty vaikka mitä.
Muistan myös sen " nostin vaunut ulos" -muunnoksen " vauvan" ulos. Nauratti. Välillä kyllä nuo muunnokset on hyviä.
Ja sitten on kiva huomata, etä tässä ketjussa on mainitu joitakin mun alottamia ketjuja ja ainakin yksi vastauskin, joten on kiva huomata, että jotain on joskus naurattanut. Koska omasta mielestänihän olen tietenkin toooosi hauska.
Mua ei taas jostain syystä pieru- ja kakka huumori naurata.
Paras oli se kun joku sanoi että, näin perheen jossa oli pelkkiä poikia, vein toisen tytöistäni kärryyn ja otin pojan tilalle=D
Tulee aina mieleen yleisissä vessoissa
kun joku oli muka ostanut huutiksesta disldon ja sitten ihmetteli miksi kutisi käytön jälkeen