Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

@@ JOULUISET vko 17 @@

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea myös Tamatulle!! :) Päivitän sinut ja Gaiolen nyt listaplussanneisiin. Kummallekin nyt tarrasukkia kovasti, että pikkuinen sinnittelee matkassa!

Koralli73 yk10 menossa tammikuisisissa.

Vierailija
2/35 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mikä se on, mut en oo koskaan käyttäny sitä:) miten sitä käytetään...onko ne minkä hintaisia?? haluisin niin lasta et kaikki keinot ois sallittuja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana uutinen!! :)) Nyt vaan kaikki peukut ja varpaat ja muut ristiin, että pikku tyypit kestävät mukanamme joulukuun loppuun saakka :)

Millon tamatu sulla olis la?

Ja an-nuliini, ovispakkauksen mukana tulee selkeät ohjeet kuinka ne toimivat ja missä vaiheessa kiertoa kannattaa aloittaa tikutella. Reippaasti kokeilemaan :)

Gaiole

Vierailija
4/35 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pölmistyneenä täällä olen, usko ja toivo oli aikas alakanttiin tässä kierrossa sen norovirus epidemian takia, mutta näköjään todella yksi kerta riittää :))

hauskuuden huippu on se että meillä on huomenna aika sinne lapsettomuusklinikalle :))))

gaiole, mun laskettu aika on menkoista laskien 29.12 mutta ovis oli myöhemmin kuin normaalisti ja siitä laskien ois 31.12 että jonnekkin sinne joulukuun loppuun kuitenkin.

an-nuliini(?) multa jäi ylimääräisiä ovistikkuja jokunen, voi ne myydä jso olet kiinnostunut, aion olla niin varma tästä että tikuille ei tule käyttöä enää.

koralli: toivon että tämä kierto tuo myös teille plussan(meilläkin yk10 oli SE keirto). mulla ainakin oli selkeesti apua niistä lugeista, kannattasko sun pyytää terkkarista lähetettä labraan ja seurata kuinka hyvin prog arvo nousee, mulla oli hieman heikko ilman lääkkeitä.

kiitos ihanat ihmiset matkaseurasta, teistä on ollut paljon apua, toivon että tulette pian perässä.

Vierailija
5/35 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Tamatu ja Gaiole!!! Ja paljon vauvaliimaa molemmille :)

Jäinköhän mie sitten yksikseni tänne piinailemaan, huhuu...! Eli edelleen piinaillaan, kun ei muutakaan voida. Eilen testasin aamupissasta negan, mutta tätiä ei vielä näy. Äsken kalenteria selatessani hokasin, että olin kp:ssä yhtä jäljessä eli nyt eletään kp 32/~30. Rinnat eivät ole vieläkään kipeytyneet, kuten yleensä ennen tädin vierailua ja valkkis on ennallaan, vaikka yleensä mulla alkaa täydestä tuutista lorahtelemaan ennen menkkoja. No vielähän tässä kerkee kaikki täti-oireet tullakin, mutta väkisellä alkaa toivomaan jotain muuta ;)

Tamatu, otettiinko sulla labrassa pissa- vai verinäyte? Mun tk:ssa eivät suostu verinäytettä ottamaan, ainoastaan pissanäytteen. Kiinnostaa, miten muualla.

Tirrukka

Vierailija
6/35 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet ihan yksin jää. Kuvittelin kyllä pääseväni suoraan tuonne odotuspuolelle, mutta saas nähdä..

Kävinkin äsken vastaamassa tuohon Miilukan rfsu:n raskaustestiä koskeneeseen aloitteeseen, eli tilanne kp. on 36/31 (toki heittoja on ollut, mutta viimeiset 4kiertoa kellon tarkasti) ja eilen ja tänään hailakat haamut saanut.

Hurjasti pelottaa, että onko kaikki kunnossa, kun viivat on tosissaan niin vaaleita ollut, mutta ehkä ovis olikin myöhemmin. Tuulimunaa ja keskeytynyttä olen ehtinyt miettimään, mutta mies käski lopettaa negatiiviset ajatukset ja sovittiin, että kyydissä on, kunnes toisin todistetaan. :) Toista siis meille toivotaan, esikko 07/05 ja siitä lähtien ilman ehkäisyä oltu, syksystä asti päiviä laskettu.

Oireina on pientä pahoinvointia, väsymystä, palelua. Mutta välillä myös vähän kipuilee menkkamaisesti ja tänään näyttää tulevan paljon valkovuotoa, mikä hiukan pelottaa. Mutta ei auta kuin katsoa.

Pinoanne olen katsellut silloin tällöin ja TAMATUN plussa sai täälläkin onnen tunteen, isot, isot onnittelut, ihan niin kuin kaikille muillekin!

Naanuli 36/31, yk 7

Vierailija
7/35 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin just ostamassa apteekista 5 tikkua, toivottavasti nyt onnistuisi :) alkaa tulemaan niin masentuneeksi ettei mikään tällä hetkellä kiinnostaisi... :(

Onneks olkoon kaikille, jotka on saanu positiivisen tuloksen ja hyvää odotusaikaa :) tsemppiä kaikille *pitääö peukkuja* :)

Vierailija
8/35 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Naanulille sekä Tirrukalle tsemppiä! Täällä minäkin vielä odottelen, että sunnuntaina ja eilen illalla saamani haamuplussat muuttuisivat vahvemmiksi. Kp on 33/29-31, tätiä ei kuulu ja raskausoireita on edelleen. Varsinkin hajut, ihan tututkin, tuntuvat satakertaisilta...

Millään ei malttaisi olla testaamatta heti, mutta meinaan kyllä sinnitellä huomisaamuun, jospa se viiva vaikka näkyisi jo ilman mielikuvituksen apua :)

Ixia

Vierailija
9/35 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se plussa sieltä vahvistuu, itse testasin kp 31/27-30 erittäin hailakan haamun RFSU:n testillä ja acon10:lläkin sain " oikean plussan" (kontrolliviivan vahvuisen) vasta yli viikko sen jälkeen.

Liekö tämäkin siis yksilöllistä, että kuinka nopeasti viiva tikkuun tulee? Itselläni ovis tosin oli vasta kp 19.

Plussatuulia toivottaa Gaiole+++++++++++++++

Vierailija
10/35 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ixialle peukutuksia viivan vahvistumiseen!

Tein sitten äsken vielä testin ja puhdastakin puhtaampi nega.

Eli viimeinenkin toivo on heitetty...järjettömän pettynyt olo, itkettää ;(

Plussaonnea teille muille!

Tirrukka, kp whatever

Vierailija
11/35 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon sit tutustunu noihin ovistikkuihin :) ja jännittää et josko niitten avulla tärppäis :) toivotaan ainakin, jännittää jo nyt, vaikka vasta ens tiistaina pääsee alottaan testailun :) jee!!! toivotaan et seuraavat mensut jää tulematta...*peukut pystyssä*

Vierailija
12/35 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkin onnitteluista on tämä vaan niin uskomatonta..siis oikeesti se että just oon saanu vakkarityöpaikan, ostettiin asunto, mentiin naimisiin ja nyt plussa, voiko kaikki mennä näin hienosti. tänään piipahdettiin siellä klinikallaja gyne siellä ultras ja nähtiin hieno vauvan alku ja oletettavasti kohdussa,pari viikkoo vielä ja sitten uusi ultraus jos näkys sykekkin.

mie vein labraan ihan vaan pissanäytteen, olisin kyllä saanu verestäkin otatettua(töissä ko paikassa) mutta arvelin että pissanäyte riittää.

mie oon muuten täysin oireeton, ainoastaan kohdun paikan tunnistaa ku supistaa niin älytön(toi vaiva oli esikoiseltakin, samoin oireeton olin ekan viikonkin) jännä vaan ku niissä kierroissa missä en oo raskautunu niin oireita on ollu vaikka muille jakaa ja nyt ei mitään, vaan ehtiipä nuo tulla.

vielä piinaileville, jaksuja ja peukkuja että plussia tulee!!!

Vierailija
13/35 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähän samoissa fiiliksissä, tänä aamuna tuli nega, miehen kanssa yhdessä sitä tihrustettiin, mutta ei näkynyt mitään.

Toki mulla on pitkä ja epäsäännöllinenkin kierto, ja laskin että mahdollinen hedelmöittyminen olisi tapahtunut 10.4. tienoilla. Mutta kun aiemmin oli haamu ja nyt ei mitään, niin en tiedä, onko toivoa olemassa. Vaikka kestihän Gaiolellakin viivan vahvistuminen...

Vierailija
14/35 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin tulla heittämään myös sen kirveen sinne kaivoon, ootteko jo löytäneet tarpeeksi syvän ja hyvän?

Aamulla Acon10 näytti selkeän negan. :( Tiedä sittten oliko ne toisen testin viivat sitten jotain muuta, vai oliko kemiallinen, mutta ei täälläkään kovin juhlallisissa tunnelmissa olla. Nyt vain tätitanssit päälle, jotta tästä kierrosta pääsee yli.

Aamulla kyllä itku tuli niin itselle kuin miehelle, sen verran mainiosti olin ehtinyt oireitakin jo saada. :' ( Ah, tätä ahdistusta.

Harmistunut Naanuli kp. 37/31

Vierailija
15/35 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisen kirves lensi jo. Kp 1 :(

Olin niin varma oireistani, mutta jokin vaan meni pieleen. En tiedä, koska pääsen virallisesti liittymään kuumeilijoihin; mies kyllä toivotti vauvan tervetuleeksi, mutta oli kuitenkin sitä mieltä, että ensin pitää nyt saada työasiat selviksi ja opinnot loppuun. Minä en vaan jaksaisi enää odottaa :/

Mutta ehkä tapaamme vielä, toivottavasti iloisemmissa merkeissä. Ja kaikille plussanneille edelleen sydämelliset onnittelut. Nauttikaa :)

Ixia

Vierailija
16/35 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kp 1 on täälläkin :(

Olen tosi pahoillani, Ixia ja Naanuli. Tosi ikävää, että haamujen jälkeen täti tulee tai nega. Jaksuhaleja molemmille!

Tänään on jo vähän fiilikset helpottaneet, ei enää suomeksi sanottuna niin vituta. Aamupalalla ajattelin, että olen kuitenkin saanut jo kaksi lasta, joten kuka minä olen ruikuttamaan, kun joillakin ensimmäinenkin lapsi antaa odotuttaa itseään. Eli nyt on otettu itseä niskasta kiinni ja käännetty nokka kohti aurinkoa :)

Tässä kierrossa harkitsen kyllä vakavasti ovistikkujen käyttöön ottamista. Mies kyllä sanoi homman menevän vähän teknisen makuiseksi, mutta so what!! Sodassa, rakkaudessa ja vauvakuumeessa ovat kaikki keinot sallittuja :)

Mukavaa viikonloppua!

Tirrukka

Vierailija
17/35 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso hali ja pahoittelut tädin kurvattua paikalle :(

Tsemppiä ja plussapuhuria uuteen kiertoon!! Suosittelen lämpimästi ovistikkuja niille, jotka eivät ole vielä kokeilleet.

Gaiole

Vierailija
18/35 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saitte edes kierron päättymään.. ;) Täällä edelleen kärvistellään. Tyhmänä menin tekemään taaaas testin ja testiajan jälkeen kuivunut selkeä viiva ( =roskisviiva). Joten mene ja tiedä. Jospa eilisessä testissä olikin jotain vikaa.. ;) Kummallinen tämä ihmismieli, miksi herätellä toiveita, vaikka periaatteessa tajuaa niiden jo kadonneen.

Miehelle en edes kehdannut kertoa testanneeni taas, enkä herättää hänen toiveitaan uudestaan. Kärvistelen nyt yksin. Vielä on yksi testi, mutta sen käyttö menee ensi viikolle, jos tarvetta on. Maanantaihin asti vieraita, joten ei onnistu viikonloppuna.

Mun viimeinen toivonkipinä olisi se, että ovis oliskin ollut vasta kp.21, vaikka pitäisi kai senkin jo näkyä.. No, ei auta kuin kärvistellä. Tosin sitten la. meneekin jo tammikuisiin..

Ixia: Ei se vauva välttis tärppää niin kovin helposti, joten lämmittelehän mies jo kuumeiluun mukaan. Kyllä nuo käytännön jutut kerkiää siinä odotuksen aikana saada sujumaan ja kuntoon. Tsemppiä, mihin ikinä päädyttekään. :) Vauvakuume on kyllä kavala tauti..

Tirrukka: Jos ja kun tämä kierto menee puihin, tänne hankitaan myös ovistikkuja. Ihan oman mielenrauhan vuoksi, jotta näkee, nouseeko se hormooni vaiko eikö. Mieskin nyt on niiden oston kannalla, vaikka ensialkuun oli myös sitä mieltä, että tulee liikaa hömppää tähän touhuun. Mutta huomasi miten rankkaa on, kun epäilen oviksen olevan joka kolmas päivä kolme viikon ajan.. ;D Isosti plussatuulia seuraavaan kiertoon!

Naanuli 38/31

Vierailija
19/35 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se roskis viivakin varmasti on jotain, millä testasit? Voin kertoa sen verran, että mulla on viides raskaus menossa, ja mulla on joka kerta aika myöhään näkyny, viimeisin oli aikalailla poikkeus, että sain haamun jo kun oli kolmepäivää myöhässä siis vertaa siihen että jotkut saa näkymään jo monta päivää, ennen kuin tavallaan pitäs näkyä. Muistaakseni kolmannessa raskaudessa tuli eka haamu vasta kun oli viikon myöhässä ja ihan terve neiti lähti aamulla tarhaan. käy terveyskeskuksessa tai testaa ens viikolla uudelleen. Mulle ainakin apteekin oma ja rfsu testit aika nihkeästi näyttivät

Tsemppiä!

Vierailija
20/35 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla testasin tuolla rfsu:n testillä, jolla myös ne haamut (eivät tosin noin selkeästi piirtyneet testiajan jälkeen) silloin ti-ke. To testasin acon10, mutta edes kunnon haamua ei tullut, tosin illalla sen erotti, siksi tänäänkin testailin.

Ajattelin nyt odotella tuonne ensi viikkoon ja testata jollain " apteekkikamalla" kuten siippa totesi. Tuolla Apteekin omalla aikoinaan esikoisen testasin, joten ehkä sillä tai jollain muulla. Ja ellei loppu viikkoon mennessä kumpaakaan kuulu niin ottaa yhteyttä neuvolaan. Olen tämän vauoden aikana saanut kyllä pudotettua painoa mukavasti, joten sekin saattaahan sekin sotkea kiertoja..

Ei auta kuin antaa ajan kulua.. ja sehän vasta kamalaa onkin.. :D Onneksi viikonloppuksi on paljon ohjelmaa.

Kiittäen uskon luonnista, Naanuli