@@ JOULUISET vko 17 @@
Kommentit (35)
Minäkin mukana tsemppihengessä täällä ja piinailuissa kanssasi.
Tule kertomaan mitä testi näyttää.
Voimia odotteluun!
Gaiole
rv 5+2
Ja ei niin hyvissä uutisissa, kp2 menossa. Kyllä otti päähän eilen huomata, mitä tulevan pitää. Aamusta vielä sain samanlaisen viivan testiin, nyt testejä ei valitettavasti enää ole, joten en voi tarkistaa, olisiko ollutkin haamuplussa vai vain tummaviivanpaikka, tumma väriltään kun kuitenkin oli.
Inhottavilla oireilla höystettynäkin vielä alkoi, sellainen tärinä häpyluussa, kuin olisi unohtunut värinähälytyksellinen kännykkä housuihin, yöllä tosin mietin, että olisiko sittenkin kohtu joka supistelee..
Samasta vaivasta kävin helmikuussa gynellä, eikä osannut yhtään sanoa, mistä voisi olla kyse. Pitää kai taas mennä, vaikka tuntuukin tyhmältä, kun viimeksi ei osannut edes epäillä mitään. Lisäksi jonnekkin tuonne sattuu kuin puukolla vedettäisiin, kun kävelemään lähtee. Vuotoa on kuin sikaa tapettaisiin ja on " puhdasta" verta, ei mitään klimppejä. Huoh.
Täytyy kyllä myöntää, että illalla iski sellainen inho omaa kroppaa kohtaan, että. Miksei mun kroppa voi toimia siten, kuin jokaisen naisen kropan kuuluisi toimia. Miksen mä jo voisi alkaa kantamaan meidän rakkauden hedelmää.. :' (
Päätin myös, että nyt loppuu kuumeilu, mutta uusi päivä ja uuden aatokset, eiköhän se sittenkin jatku. La menee vain suoraan helmikuulle, onkohan meille jo pinoa..
Kiitos kannusteista ja jännäilyseurasta!
Naanuli kp2
pahoitteluni sinulle! *halaa kovaa*
Käy tosiaan siellä gynellä, jos yhtään tuntuu oudolta.
Tsemppiä uuteen kiertoon, toivottavasti helmikuulle saat nyytin kainaloosi! :)
t. Gaijis
Aloittelin uuden pinon, kun en tämän viikon pinoa vielä huomannut. Liekö meidän viimeinen pino?!?
Vielä viimeiset plussatuulet kaikille viimeisille piinailijoille +++++++++
Eli kuten otsikkokin kertoo... Testi on tehty ja maailman tyylipuhtain nega tuloksena, voi prkl!! Aamupissasta tein ja aconin early detection oli testi, joten eipäs paljon jää arvailujen varaan tämänkään kuun lopputulos :( Mieli on niin matalana, ettei ole taas aikoihin ollut...
Tirtsa kp 30/~30 yk 5 ( eli kohta 6.... nyyh)
Varovaiset onnittelut tamatu, Ixia, lennokki ja leepusk@! Ihanaa!
KOrallille pahoittelut tädistä, toivottavasti tammikuussa tärppää. Toivon sitä sulle niin! Samoin mp 73:lle pahoittelut ja ää pystyssä uuteen kiertoon.
Tirrukka oli testaillut myös, toivottavasti se plussa sieltä vielä tulisi!!
Onko muita jänskääjiä vielä matkassa? Taitaa väki käydä vähäiseksi?
ON: Mä olen jo viime viikkoa paremmalla mielellä. Viikonloppuna rauhoitin oloni ja päätin odotella loppuviikkoon, sitten soitan lääkärille. Enkä ainakaan anna synkkien ajatusten vallata alaa.
Pakko tunnustaa *nolona*, että eilen tein r-testin illalla ja kyllä siihen vahva viiva tuli kontrolliviivan viereen ihan parissa minuutissa. Ei vieläkään tasavahva kontrollin kanssa, mutta selkeä kuin mikä. Lisäksi täti on nyt viikon myöhässä, joten uskon ja toivon olevani raskaana. Aion olla siihen asti, kunnes joku virallisesti asian toisin toteaa :) Ja toivottavasti niin ei käy. Mielestäni se viiva oli enneminkin vähäsen vahvistunut, ei ainakaan hiipunut perjantaisesta.
Lisäksi tissit on tautisen arat ja väsyttää ja palelee jatkuvasti. Närästä ei kyllä enää (hyvä vaan). Toivottavasti nämä ei ole mitään kuviteltuja oireita :))
Mutta ajattelin ihan pokkana hiipiä tuonne joulukuisiin odottajiin, jos ne mut sinne huolii. Kaikki mukaan!! :)
Aurinkoisia ajatuksia vesisateen keskeltä ja plussapuhurit vielä piinailijoille!!
terkuin Gaijis
En tiedä kirjotanko oikeeseen kohtaan, mutta kirjotanpahan nyt edes tänne :) Ehkäsy on jätetty pois jo viime vuoden lokakuussa ja yritystö on ollu, mutta ei meinaa millään tärpätä, alan jo kauheasti turhautua, ku en olekaan raskaana...menkat saattaa olla myöhässä jopa viikon, mutta aina vaan raskaustesti näyttää negatiivista. Ja sitten menkat taas alkaakin. Taaskin odotin innolla viime viikon loppu puolella että menkat ei alkais, mutta kyllä sen taas huomas että menkat alko ja kyllä tuli paha mieli...
Mieskin pettyy aina kun sanon ikävät uutiset hänelle, kummatkin toivottais sellaista pientä enkeliä elämäämme piristykseksi. Olemme seurustelleet vasta 8 kuukautta, mutta olemme puhuneet lapsesta ja perheestä kauan ja molemmat haluamme sitä yhtä paljon. Monet ystävistäni saavat tai ovat saaneet vähän aikaa sitten lapsen, olen hyvin iloinen heidän puolestaan, mutta hiukan kateellinen, pelkään etten tule saamaan koskaan lapsia, mutta sehän on ihan turhaa höpötystä ja pahan mielen tuo vaan.
Mutta taas uus yritys ja josko nyt jo tärppäis :)
Onnea kaikille positiivisen vastauksen saaneille ja tsemppiä odotukseen :)
Toivottavasti seuraavassa kierrossa tärppää!
Oletko kokeillut ovulaatiotikuilla, että milloin munasolusi irtoaa?
Itse olen mieheni kanssa yrittänyt pienokaista elokuusta asti, aina vaan pettyen. Viime kierrossa kokeilin ensimmäisen kerran ovistikkuja, ja ovulaatio löytyikin - tosin paljon myöhemmässä vaiheessa mitä luulin sen olevan. Ja nyt olen saanut raskaustestiin elämäni ensimmäisen kerran muutakin kuin pelkän kontrolliviivan! Saattaa olla, että aikaisemmissa kierroissa (jos ovis on kerta ollut samoihin aikoihin) ei välttämättä ollakaan pöllytelty peittoja otolliseen aikaan, vaan " keskitytty asiaan" liian aikaisin.
No tämä voi osin olla pelkkää spekulaatiota, raskautumiseen kun vaikuttaa niin moni asia. Mutta itse suosittelen ovulaatiotikkuja, niitä saa apteekista sekä ihan vaikka prismasta.
Plussatuulia sinulle!
Gaiole
harmitus sentään että nega testejäkin oli tullu taas :((
gaiole, kuule ole sinä vaan onnellisesti raskaana ja nauti, jos edelleen viiva tuli niin kyllä se niin on että raskaana olet. mulle oli syksyllä parikin kemiallista ja viivat haaleni kyllä todella nopeasti, ihan parissa päivässä, joten ONNEA!
meillä elellään jännittäviä aikoja, eilen ja tänään acon early detectonilla haaleat viivat. viiva alkoi muodostua jo ennekuin virtsa oli mennyt koko testin läpi, mutta silti reippaasti vaaleampi kuin testiviiva. eilen testatusta on jo melkein ko viiva kadonnut, tämän aamuinen on kaventunut mutta terävä selkeä viiva kuitenkin on. huomen aamulla meinaan testata lisää. ja enpä malttanut olla poikkeematta töissä gynen juttusilla ja hän ultras ja aiankin limakalvo oli paksuin mitä mulla on ikinä ollut 8,5mm(kiitos luget) ja oli jopa näkevinään tummentuman joka voisi olla vaikka pienen alku,mutta siis tänään vast menkkojen ois pitäny alkaa(ei gynen mukaan ollu nähtävilläkään että alkas)ettei ihme ettei selkeemmin näkynyt.
oireita mulla ei oo tässä oo ollu yhtään mitään, yleensä aina jotain muka raskausoiretta, nyt ei mitään. paitsi eilen supisteli kohtua ja nytkin on alamaha todella arka, mutta ei muuta.
mietityttää nyt vain se että mennäänkö keskiviikkona sinne lapsettomuusklinikalle vai ei...tehokasta hoitoa jos oon jo raskaana..
tuunpa sit taas huomenissa kertomaan kuulumisia
tamatu 31/31
Hyvältä kuulostaa, siellä taidetaan myös olla onnellisesti raskaana!!
Tarrasukkia meille kaikille! Kerro sitten, miten viivan vahvistuminen edistyy :))
t. Gaijis
raskauskiekon mukaan rv 4+5 ja la olis 26.12 :))))
En tiedä muistaako mua enää kukaan, mutta ilmoitan nyt että meikäläinen tipahti pois jouluisista! Ihmeen vähän ottaa päähän, koska tiedän nyt pääseväni vielä tänä keväänä yhden kerran kokeilemaan hoitoihin... Joten ihan hyvillä mielin " poistun" täältä ja menen tuonne taka-alalle, jos maltan...
napero kp1
OIKEIN PALJON ONNITTELUJA KAIKILLE PLUSSANNEILLE!
ja pahoittelut niille joille täti tuli kylään!
napero
Vein testin tänään labraan ja vastaus oli POSITIIVINEN, ihan sekaisin täällä töissä olen.
toivottelee Niiloakseli kateellisena :o)
kp 13/30 yk10 tammikuisista tulin kurkkimaan
kyllä sua nyt piinataan oikein urakalla, mutta me piinaillaan sun kanssa, ja peukutetaan että viivat vahvistus. Ootko kuule ajatellu mennä terkkariin ja pyytää että ottavat verikokeen sillä selviää ihan varmasti. Tuu kuitenkin kertomaan miten kävi, jänskään sun puolesta.
tamatu rv4+6(oikeesti vasta 4+3)