Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nyt 2026 syyskuussa tulee se vaatimus että työttömän pitää tehdä profiili Työmarkkinatorille

Vierailija
23.12.2025 |

Jokaikiseen suorittavaan työpaikkaan on nykyään nelinumeroinen määrä epätoivoisia hakijoita.

MILLÄ LOGIIKALLA TYÖNANTAJA ALKAISI POIMIMAAN JOTAIN SATUNNAISIA MARJATTOJA JA ESKOJA TYÖMARKKINATORIN SANKOISTA MASSOISTA JA KYSELEMÄÄN ETTÄ HALUAISITKOS MEILLE TULLA TÖIHIN? :D:D:D:D:D:D

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää jo hevon kuuseen sen työmarkkinatorin kanssa! Lopettakaa ihmisten kiusaaminen.

Eivät mene hevon kuuseen. Päin vastoin keksivät vielä jotain uusia temppuja kuten se, että tuet katkaistaan jos et kirjaudu sisään työmarkkinatoriin vähintään kerran kuussa, vaikka kuukaudesta toiseen nolla työnantajaa katselee profiiliasi.

Tai sitten profiiliin pitää laittaa päivitys 14 päivän välein. Niinpä sitten sadat tuhannet ihmiset lisäävät sinne jonkun välimerkin tai täytesanan.

Sinne tulee sellaisia yllätysjippoja, jossa ilmoitetaan sulle tehtäväksi osallistua johonkin tiettyyn tilaisuuteen. Mulle tuollainen jo tuli eli kutsu eläkeinfoon. Ilmoittivat tuosta kyllä vielä nyt myös tekstarilla, mutta eiköhän tuo jatkossa mene niin, että olet itse velvollinen seuraamaan tiiviisti työmarkkinatorilta mitä nakkeja sulle milloinkin nakitetaan.

Eläkeinfo!? 

Siis anteeksi kuinka, oletko työttömänä työnhakijana. mutta lähestyt eläkeikää? Ja sinun pitää mennä infoon kuulemaan, että jäät kohta eläkkeelle? Oliko oikein karenssin uhalla?

Voi pyhä jysäys.

Mummo 63, työtön, kohta eläkkeellä. 

Vierailija
62/65 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön vanhus ja olen tehnyt sen työnhakuprofiilin pari vuotta sitten. Nytkö pitää tehdä se uusiksi anonyymisti, etteivät näe esim. työttömän ikää, vai miten tämä menee.

Ja sitten laitan sinne vanhat tiedot, joista ensimmäinen kuuluu ; 1. kesätyö vuonna 1972.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö se profiili siis tehdä, jos työnhakusuunnitelmaa ei oo päivitetty puoleen vuoteen vai sitten kun ovat ottaneet yhteyttä?

Vierailija
64/65 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys on iso Suomessa. Asuntokauppa ei käy. Perintöasuntoja ei saa myytyä.

Vierailija
65/65 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein jo tuon profiilin valmiiksi 2viikkoa sitten.

Eipä kukaan ole ottanut yhteyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi