Yksinäinen, oletko kateellinen ja katkera ihmisille, joilla on jouluna perhe ja ystävät ympärillä?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Enoo. Elämä on valintoja.
No ei kyllä ole mitään valintoja, jos on yksinäinen eikä kavereita tai sukua ole.
Ainakin veloilla on ihan oma valinta.
Vapaaehtoinen lapsettomuus ei tarkoita sitä, että olisi yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Synnytys vähentää naisten syöpiä, koska lasten hankkiminen on luonnollista ja kuuluu elämään.
Lapsettomuus aiheuttaa syöpiä naisilla koska evoluutio poistaa turhat yksilöt populaatiosta.
Miksi valehtelet?
Varmaan kiva joulu niillä joiden lapset hukkui jäihin tai rantaan . Vai mitä.
Joo, kirjoitin väärin. Sori siitä. Tarkoitin että enoo kateellinen, kun on mun oma valinta olla joulu yksin. Niille jotka on yksin tahtomattaan on joulu varmasti vaikeaa aikaa.
En ole KATEELLINEN kenelläkään mistään. Minulla käy kyllä vieraita ja tapaan lapsiani ja lastenlapsia. Olen omasta tahdosta ollut sinkku pian 16vuotta. Yksinäisyys ei häiritse.
Vierailija kirjoitti:
Synnytys vähentää naisten syöpiä, koska lasten hankkiminen on luonnollista ja kuuluu elämään.
Lapsettomuus aiheuttaa syöpiä naisilla koska evoluutio poistaa turhat yksilöt populaatiosta.
Olet täysi kusipää.
Toi tarkoittaa ettei kenelläkään synnyttäneellä ole syöpää , miksi sitten juuri lasten äiti kuoli syöpään julkkis?
Kateutta voi toki tuntea, mutta miksi joku olisi muka katkera, että toisilla on lapsia ja perhe?
Samoin joku voi olla kateellinen toisten ystävistä, mutta katkerana tuntisi tavallaan vihaa, että muilla on ystäviä.
Miksi muiden perheistä ja ystävistä pitäisi katkeroitua? Olisiko itsellä parempi mieli, jos kaikki olisivat ypöyksin?
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä lähi itä tyypillä on Jyväskylässä poika jota ei ole tunnustanut .
Liittyy tähän miten?
En ole sekin on nähty ja eletty. Nyt on sopivan rauhaisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sekin vielä ja sepä kiva kuulla.
t. lapseton, mutta ei omasta tahdostaan / valinnastaan
Älä välitä. Kyllä tuon kommentin perusteella katkeruus on ihan muissa yksilöissä kuin yksinäisissä.
Jeesus sentään jos sun oma sukulainen tai lapsesi ei tee lapsia hän on ikäänkuin sitten tarpeeton turha yksilö ? Onnittelut . Hyvää jatkoa .
Vierailija kirjoitti:
Reipas, mutta väärä päätelmä. Jokainen meistä tulee poistetuksi populaatiosta. Syöpäkään ei valikoi, synnyttänyt ja synnyttämätön ovat ihan samalla viivalla. Tiesitkin, niinhän.
Ei tarvitse olla, kun mun luona käy joka joulu kapteeni Morgan vierailemassa.
Heh, just vastasin ketjuun jossa rouva kiukutteli kun on yrittänyt neljä päivää saada miestään osallistumaan valmisteluihin.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy tähän miten?
Liittyy siihen että se mies esiintyy lapsettomana .
Pitkälti omasta halustani olen eristäytynyt enkä tunne yksinäisyyttä kuin hyvin harvoin, en edes jouluna. Vanhempien luona on pakko käydä velvollisuudesta ja sekin tuntuu hyvin raskaalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla, kun mun luona käy joka joulu kapteeni Morgan vierailemassa.
Rommia ja miesvieraita . Hyvä.