Yksinäinen, oletko kateellinen ja katkera ihmisille, joilla on jouluna perhe ja ystävät ympärillä?
Kommentit (76)
Siunausta kaikille yksin eläville lapsettomille amen voikaa hyvin ilman syöpiä.
En.
Minulla on takana montakymmentä hyvää joulua perheen kanssa.
Nyt ei ole enää, kun kaikki kuolivat yksi kerrallaan, mutta teen edelleen samanlaiset jouluvalmistelut.
Miksi olisin katkera?
Yhden lapsesta tuli rikollinen huumekuski narkomaani . Ei käy kateeksi . Tytär vankilassa.
En. Menen sinkkukinkku bileisiin lähipubiin.
Tota pappelua tos uusperheessä sun lapset mun lapset ja vielä niilläkin on eri vanhemmat jokaisella . Puoliäitejä sisaria isiä . Ja mikä huuto riitely . Ei kiitos . Moneen kertaan eronneet. Kaikilla eri nimet. Sukunimet.
En. Ihanaa kun saa olla omissa oloissa ja katsella leffoja. Olisi uuvuttavaa istua vierailla.
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Enoo. Elämä on valintoja.
No ei kyllä ole mitään valintoja, jos on yksinäinen eikä kavereita tai sukua ole.
Tuleeko yllätyksenä, että monet myös viihtyvät itsekseen omassa seurassaan. Eikä toisaalta kaikkien perheet ja suvut ole automaattisesti bling-bling unelmahöttöä, vaan lähinnä riitaa ja ikävää örveltämistä.
No en todellakaan kaipaa mitään sirkusta ympärilleni edes jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sukua ja kavereita, mutta ihan omasta valinnasta olen joulun yksin.
Sama juttu. Ja aikuisia lapsia myös. Jouluaaton vietän yksin. Ensimmäisen kerran elämässäni😊
Sivusta
Olen tosi katkera, kun en saa olla edes jouluna yksin.
Perhe, sukulaiset ja ystävät ovat taas tohinoissaan ja ulko-ovi käy jo nyt niin tiuhaan tahtiin, että sama melkeinpä irrottaa se huomenna saranoiltaan, jotta porukat pääsee nopeammin ulos häiriköimästä.
Nyt ymmärtää miksi eräskin mies juo 5 pulloa vodkaa . On nimittäin edellisten naisten kanssa lapsia ja nykyisten ja niillä naisilla on lapsia edellisten kanssa ja nykyisen . Jos on lapset narkomaaneja ton kyllä ymmärtää . Myös miksi uudessa testamentissa kehotetaan olemaan eroamatta . Mikä sekasotku ! Ja samassa asunnossa koko lössi.
EIHÄN TÖISSÄ käyvät ole yksin vaan työkavereiden kanssa ja yksin elävät käy isovanhemmilla kuin vanhemmillani jouluisinkin. Monet käy sisarusten perheissä vie lahjoja . Eihän ihminen ole yksin koskaan . Omat sukulaiset ystävät kuolukaverit työkaverit . Avioliiton ulkopuolella syntyneet jää aina kakkoseksi muistakaa tämä kun lapsia teette .
Siitä vaan vankilaan katsomaan niitä hyvin kasvatettuja . Siinäpä .
Parempi käyttää EHKÄISYÄ KUN LOPPUTULOS ON RIKOLLINEN.
Oikein piti miettiä . Että aina on ollut sukulaiset työkaverit ystävät niiden lapset ja monet matkat ulkomaille siellä kirkkoon.
Noilla kun on thaikkvaimot budhan patsaat on ikäänkuin joulukuusi . Vähän eri uskonto .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Enoo. Elämä on valintoja.
No ei kyllä ole mitään valintoja, jos on yksinäinen eikä kavereita tai sukua ole.
Ainakin veloilla on ihan oma valinta.
Ei velana oleminen automaattisesti tarkoita yksinäisyyttä.
Jouluna on ihan parasta olla itsekseen kotona kaikessa rauhassa.