Ville 38 haluaa tuntemattoman naisen kotiinsa jouluaattona
Kommentit (305)
Lanttykaatikkoa saa heti mutta kinkkua ja tuutinkia vasta panon jälkeen.
Kohtuutonta haukkumista (varsinkin ulkonäön haukkumista, ihan taviskundi kuitenkin kyseessä) tässä ketjussa. Ihan kiva idea, itse en uskaltaisi lähteä tuollaisern, mutta toivotaan että omanlaista seuraa löytyy.
Btw kyllähän yhden yön juttujakin harrastetaan ja lähdetään tuntemattomien kotiin (minä en). Mikä tässä ilmossa oli nyt niin kamalaa. Mies sentään yrittää löytää seuraa eikä märehdi surkeana. Kateus Villen rohkeudesta? Kuinka moni uskaltaisi tehdä tuollaisen videon ja asettaa itsensä alttiiksi törkypuheelle? Minä en ainkaan.
Vähän joulumieltä nyt jengi!
Onnea Villelle tulevaan!
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos onkin ihan oikeasti ihan kunnon mies ja hyvä tyyppi ja haluaa kivan joulun naisen kanssa? Ilman mitään pakottamisia ym.
Joulusauna? Fyysinen läheisyys ei ole pakollista? Hirveästi viinaa varannut? Ostotyttöystävä?
Juu, ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kohtuutonta haukkumista (varsinkin ulkonäön haukkumista, ihan taviskundi kuitenkin kyseessä) tässä ketjussa. Ihan kiva idea, itse en uskaltaisi lähteä tuollaisern, mutta toivotaan että omanlaista seuraa löytyy.
Btw kyllähän yhden yön juttujakin harrastetaan ja lähdetään tuntemattomien kotiin (minä en). Mikä tässä ilmossa oli nyt niin kamalaa. Mies sentään yrittää löytää seuraa eikä märehdi surkeana. Kateus Villen rohkeudesta? Kuinka moni uskaltaisi tehdä tuollaisen videon ja asettaa itsensä alttiiksi törkypuheelle? Minä en ainkaan.
Vähän joulumieltä nyt jengi!
Onnea Villelle tulevaan!
Tuossa ei ole joulumieltä Ville ajatellut kuin kyrwälleen.
No sehän selviää kokeilemalla.