Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ville 38 haluaa tuntemattoman naisen kotiinsa jouluaattona

Kommentit (305)

Vierailija
301/305 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää, missä se fyysisestä kanssakäymisestä kieltäytymisen raja menee.

No sehän selviää kokeilemalla. 

Vierailija
302/305 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanttykaatikkoa saa heti mutta kinkkua ja tuutinkia vasta panon jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/305 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuutonta haukkumista (varsinkin ulkonäön haukkumista, ihan taviskundi kuitenkin kyseessä) tässä ketjussa. Ihan kiva idea, itse en uskaltaisi lähteä tuollaisern, mutta toivotaan että omanlaista seuraa löytyy. 

Btw kyllähän yhden yön juttujakin harrastetaan ja lähdetään tuntemattomien kotiin (minä en). Mikä tässä ilmossa oli nyt niin kamalaa. Mies sentään yrittää löytää seuraa eikä märehdi surkeana. Kateus Villen rohkeudesta? Kuinka moni uskaltaisi tehdä tuollaisen videon ja asettaa itsensä alttiiksi törkypuheelle? Minä en ainkaan. 

Vähän joulumieltä nyt jengi! 

Onnea Villelle tulevaan! 

Vierailija
304/305 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos onkin ihan oikeasti ihan kunnon mies ja hyvä tyyppi ja haluaa kivan joulun naisen kanssa? Ilman mitään pakottamisia ym.

Joulusauna? Fyysinen läheisyys ei ole pakollista? Hirveästi viinaa varannut? Ostotyttöystävä?

Juu, ei ole.

Vierailija
305/305 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtuutonta haukkumista (varsinkin ulkonäön haukkumista, ihan taviskundi kuitenkin kyseessä) tässä ketjussa. Ihan kiva idea, itse en uskaltaisi lähteä tuollaisern, mutta toivotaan että omanlaista seuraa löytyy. 

Btw kyllähän yhden yön juttujakin harrastetaan ja lähdetään tuntemattomien kotiin (minä en). Mikä tässä ilmossa oli nyt niin kamalaa. Mies sentään yrittää löytää seuraa eikä märehdi surkeana. Kateus Villen rohkeudesta? Kuinka moni uskaltaisi tehdä tuollaisen videon ja asettaa itsensä alttiiksi törkypuheelle? Minä en ainkaan. 

Vähän joulumieltä nyt jengi! 

Onnea Villelle tulevaan! 

Tuossa ei ole joulumieltä Ville ajatellut kuin kyrwälleen.