Ville 38 haluaa tuntemattoman naisen kotiinsa jouluaattona
Kommentit (473)
Kohtuutonta haukkumista (varsinkin ulkonäön haukkumista, ihan taviskundi kuitenkin kyseessä) tässä ketjussa. Ihan kiva idea, itse en uskaltaisi lähteä tuollaisern, mutta toivotaan että omanlaista seuraa löytyy.
Btw kyllähän yhden yön juttujakin harrastetaan ja lähdetään tuntemattomien kotiin (minä en). Mikä tässä ilmossa oli nyt niin kamalaa. Mies sentään yrittää löytää seuraa eikä märehdi surkeana. Kateus Villen rohkeudesta? Kuinka moni uskaltaisi tehdä tuollaisen videon ja asettaa itsensä alttiiksi törkypuheelle? Minä en ainkaan.
Vähän joulumieltä nyt jengi!
Onnea Villelle tulevaan!
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos onkin ihan oikeasti ihan kunnon mies ja hyvä tyyppi ja haluaa kivan joulun naisen kanssa? Ilman mitään pakottamisia ym.
Joulusauna? Fyysinen läheisyys ei ole pakollista? Hirveästi viinaa varannut? Ostotyttöystävä?
Juu, ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kohtuutonta haukkumista (varsinkin ulkonäön haukkumista, ihan taviskundi kuitenkin kyseessä) tässä ketjussa. Ihan kiva idea, itse en uskaltaisi lähteä tuollaisern, mutta toivotaan että omanlaista seuraa löytyy.
Btw kyllähän yhden yön juttujakin harrastetaan ja lähdetään tuntemattomien kotiin (minä en). Mikä tässä ilmossa oli nyt niin kamalaa. Mies sentään yrittää löytää seuraa eikä märehdi surkeana. Kateus Villen rohkeudesta? Kuinka moni uskaltaisi tehdä tuollaisen videon ja asettaa itsensä alttiiksi törkypuheelle? Minä en ainkaan.
Onnea Villelle tulevaan!
Tuossa ei ole joulumieltä Ville ajatellut kuin kyrwälleen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi oikeasti ihan kunnon mies ja hyvä tyyppi niin kyllähän tässä konseptissa pakottaminen on pääosassa kun kaiken romanttisen pitäisi tapahtua heti ekassa tapaamisessa joka sekin on miehen kotona julkisen paikan sijaan. Miksi ihmeessä pitää olla noin julmettu kiire? Miksi asiat ei voi edetä ihan omalla painol
Huijareilla on julmetun kiire toteuttaa huijaustaan. Tässä seksin haku on naamioitu hemmottelupaketiksi.
Silloin kun treffailin etsimässä vakavaa suhdetta, yhdestä paljastui bipo (myönsi saamansa diagnoosin sekoilun jälkeen) ja toinen oli etsimässä vain hetken hupia, mutta valehteli etsivänsä vakavaa. Molempia yhdistää tietynlainen yksinkertaisuus. Ehkä sen takia eivät saa pesää rehellisin keinoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoituksessaan Turunen korostaa turvallisuutta ja molemminpuolista mukavuutta. Esimerkiksi sauna on vapaaehtoinen ja fyysinen läheisyys perustuu suostumukseen.
Eli ilmaista joulupimpsaa etsii tämä mies
Ei tarjotut joulupöperöt ilmaisia ole.
No jos Saarioisten laatikoilla, rosollilla ja muutamalla kinkun siivulla jantteri kuvittelee pimpslooraa saavansa, niin kaveri on jämähtäny jonnekin ysärille aikaan kun Neuvostoliitto lakkasi olemasta ja ensimmäiset idän neitokaiset saapui kotkaan kauppaamaan lemmentunneliaan kyltillä "pilua 20 markkaa".
Kaveri haluaa ns. GFE:tä, mutta ilman että naiselle pitää maksaa mitään. GFE on usean prostitoidun tarjoama palvelu ja tarkoittaa Girlfriend Experienceä. Tuollainen aatonaatosta aattoon eli vuorokauden GFE maksanee normaalisti jotain 2000 euroa. Nyt saa ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Onnea Villelle tulevaan!
Eiks tolla Villellä oo sit ketään sukulaista joiden luokse mennä? Mieti nyt vähän: häpäisee itsensä lisäksi sukulaiset, minä ainakin vajoaisin maan alle jos joku sanois: sunko poika/veli/serkku etsi seuraa Iltalehden kautta he he hee jokos on heila löytynyt ja sitä vinoilua ja irvailua saa sit sukulaiset kuunnella omasta lähipiiristä ja tuntemattomilta,, ei tajua Ville että suku voi hävetä hänen heilan etsintää koska kuka tahansa selväjärkinen sen ymmärtää mitä tuossa ajetaan takaa. Se että kutsuu jouluateriaa,joulusaunaa ja elokuva iltaa "hemmottelupaketiksi" On aika hassua,noi asiat on ihan arkipäivän asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoituksessaan Turunen korostaa turvallisuutta ja molemminpuolista mukavuutta. Esimerkiksi sauna on vapaaehtoinen ja fyysinen läheisyys perustuu suostumukseen.
"Fyysinen läheisyys perustuu suostumukseen"? Wau! Onpa siinä hyvä mies ja mikä tarjous.
Ai kauhee 🤭. Aikamoinen mainoslause. En sentään raisqaa sinua!
Palstan kilttimiesten lemppari-iskulause.
Ihan kuin se olisi jokin mitalin arvoinen asia.
" Kilttis " Näyttää sit todellisen luonteensa jos ei piparia heru, kyllä nää "kilttikset" tiedetään 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea Villelle tulevaan!
Eiks tolla Villellä oo sit ketään sukulaista joiden luokse mennä? Mieti nyt vähän: häpäisee itsensä lisäksi sukulaiset, minä ainakin vajoaisin maan alle jos joku sanois: sunko poika/veli/serkku etsi seu
Eihän nykyhorot kykele ajattelemaan omaa reikäänsä ja nakkiaan pidemmälle. Kunniantunnon puute vaivaa näitä taikinanaamoja-eikä tuo asia liity edes uskonnollisuuteen mitenkään. Kaikki nussimiset ja niiden puutteet pitää toitottaa ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea Villelle tulevaan!
Eiks tolla Villellä oo sit ketään sukulaista joiden luokse mennä? Mieti nyt vähän: häpäisee itsensä lisäksi sukulaiset, minä ainakin vajoaisin maan alle jos joku sanois: sunko poika/veli/serkku etsi seu
Ehkä tästä lähtee/muotoutuu uusi seuranhakuvillitys, ken tietää.
Ja jos aina miettii, mitä muut tästäkin ajattelevat, ei saa elämässään mitään omanlaista aikaiseksi.
Testosteroidi levelit näyttäisi olevan videon "miehellä" melkoisen minismaaliset.
Vierailija kirjoitti:
Testosteroidi levelit näyttäisi olevan videon "miehellä" melkoisen minismaaliset.
Monista nykymiehistä miettii, että ovatko vaihdokkaita (sukupuolen siis). Ei tuollaisia muodottomia pallonaamoja vielä kolmisen vuosikymmentä sitten ollut samaan malliin, vielä 2000-l alussakin miehet oli miehekkäämpiä piirteiltään.
Vierailija kirjoitti:
Onnea Villelle tulevaan!
Ei ole kiva idea yrittä woltata ilmaispillua kotiinsa jouluna. Vaikka joku puhuu ystävälliseti, motiivi kivapuheen takana voi olla ruma. Ja tässä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monista nykymiehistä miettii, että ovatko vaihdokkaita (sukupuolen siis). Ei tuollaisia muodottomia pallonaamoja vielä kolmisen vuosikymmentä sitten ollut samaan malliin, vielä 2000-l alussakin miehet oli miehekkäämpiä piirteiltään.
Tää, ei paljon tuollaiset pehmeät neutrit herätä haluja.
Ihan hyvä idea saada seuraa jouluksi. Toisin, mielestäni olisi parempi itse valita seuralainen ja lyhyen yhteydenpidon perusteella.
Typerämpää olisi könnätä yksin kotona tekemättä mitään muuta kuin urputtaa ettei naisille kelpaa kunnollinen mies. Ei ne naiset tule kotoa hakemaan vaan pitää olla aktiivinen jollakin taholla.
Näitä riittää deittiäpeissäkin. Heti pitäisi innostua menemään miehen kotiin, kun siellä on sauna kuumana tai karkkia & leffa tarjolla. Ostakaa mieluummin ammattilaiselta. Mulla vielä lukee, että etsin pitkää suhdetta ja silti ehdotellaan tämmöisiä ekoille treffeille. Tai siis suomalaiset ehdottaa. Siks tapailen ulkkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea Villelle tulevaan!
Ei ole kiva idea yrittä woltata ilmaispillua kotiinsa jouluna. Vaikka joku puhuu ystävälliseti, motiivi kivapuheen takana voi olla ruma. Ja tässä on.
Ei tuossa kyllä ole mitään joulumieltä juuri siksi. " Hemmottelupaketti" ....my ass. Anna pimpsaahan tuo on. Jos olisi unohtanut nuo saunat ja fyysiseen läheisyyteen ei pakoteta ja viina ei lopu kesken ja vuokraustyttöystävät ( eli maksulliset) ja ollut OIKEASTI liikkeellä muin aikomuksin, niin tuo olisi ollut söpö ja kiva. Mutta tuo on nyt joluun verhottu oksettava ja llimainen tapa sanoa, että seksihurvittelua olen hakemassa tuntemattomasta naisesta , eli tulet ja panet, ja et vaadi mitään, ja mielellään olet mahdollisimman nuori, parikymppinen. Yäk
Vierailija kirjoitti:
Näitä riittää deittiäpeissäkin. Heti pitäisi innostua menemään miehen kotiin, kun siellä on sauna kuumana tai karkkia & leffa tarjolla. Ostakaa mieluummin ammattilaiselta. Mulla vielä lukee, että etsin pitkää suhdetta ja silti ehdotellaan tämmöisiä ekoille treffeille. Tai siis suomalaiset ehdottaa. Siks tapailen ulkkiksia.
Yyy, bäää, wääää....Kyllä suiminaiset on niin nirppanokkia ja kranttuja, kun ei tule mätsejä Tinderissä. Miksi tulisi, kun siellä suurin osa on niitä Villejä, jotka kyrbä tanassa ehdottaa vastaavaa. Eli:" Anna pillua!"
Lanttykaatikkoa saa heti mutta kinkkua ja tuutinkia vasta panon jälkeen.