Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ihan poikki tästä joulusta

Vierailija
23.12.2025 |

Oon leiponut ja siivonnut viimeisimmät päivät. Selkä huutaa hoosiannaa ja psyyke on hajalla. Vihdoin saatiin kuusi sisään ja koristeltua. Vielä kerran kauppaan ostamaan puuroriisiä ja puuromaitoa. Illalla kinkku uunin. Sitten en tee enää mitään. Nautin vain. 

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan sen oikein hyvin, miten rankkaa se joulun tulo oli . Kiirettä oli kaikki pitkät päivät töissä. Mies ei ole koskaan ollut ns, jouluihminen,, ei halunnut välttämättä edes kuusta, ei osaa hankkia lahjoja ja sitä rataa. En moiti, se on luonnekysymys.

Itse  olen aina halunnut komian kuusen , sopivasti joulukoristeita kotiin, ulkovalot, lahjoja lapsille ,ja nyt lapsenlapsille. Pullia ja valmistaikinatorttuja olen aina tehnyt , valmiit laatikot tuunattuna. 
Meillä on niin siistiä aina ollut ,ettei ihme isoja siivouksia ole tarvinnut tehdä.

MuttA , KYLLÄ SE OLI VÄSYTTÄVÄÄ..

Nyt kasikymppisenä on helppoa, kun on kaiket päivät aikaa. Ihan yhtä tunnelmallisen joulun laitan edelleen samoilla spekseillä 

Kasikymppiset ei kirjoita näin.

Perustele minulle ,miks en kirjoittaisi ja ajattelisi noin. Kyllä vaan kirjoittelen. Voin myös kertoa, miten taivaallisat on nykyisin ,kun Prisma tuo kaiken tarvittavan ihan keittiöön saakka. Se on niin helppoa. He todella palvelevat hyvin , eikä tarvitse ,kuin jotain pientä kipaista lähikaupasta,kun käymme happihyppelyllä. Toinen asia ,mistä olen hyvin ,hyvin iloinen ,kun ensi vuonna tulee kaikki viranomaisposti ihmisille diginä. Toki meille on tullut jo koht 10 v, niinkuin laskutkin e-laskuina🙏🌦 .Hauskaa joulua !

Vierailija
62/64 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähästäpä väsyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: