Moneltako heräätte avaamaan verhot?
Arkisin menen töihin kahdeksaan. Yleensä herään kuudelta avaamaan verhot, laitan keittiöön valon ja menen vielä tunniksi nukkumaan. Vkl ja pyhäaamuina seiskalta verhojen avaus.
Millainen aikataulu teillä?
Kommentit (45)
Käys katsomassa katutason asuntoja uusissa kun asunnoissa on kaihtimet kiinni päivällä.
Vierailija kirjoitti:
Yyh, tulee ihan lapsuus mieleen. Äiti suunnilleen juoksi repimään verhot auki heti kun heräsi, niin kaikki näki, miten siinä talossa asuu ahkeraa väkeä. Kerran äiti moitti ääneen naapuria miten siellä vielä nukutaan vaikka kello on melkein yhdeksän. Katsoin kelloa, se oli silloin kolme minuuttia yli kahdeksan.
Itse herään milloin herään, mutta siitä voi lennä tunteja siihen, että aukaisen verhot
Eli et sitten oppinut ahkeruutta äidiltäsi.
Herään työttömänä joskus kahdeksalta, toisinaan yhdeksältä, naapurissa vanha eläkeläismies n.80v joka herää jo ennen neljää ja silloin valot palavat. Yöllä on usein jo yhdeksää pimeää...
Hellarit syö avustusruokia häpeillen niin verhot kiinni.
Mulla on ajastetut verhot. Eli ammulla 8 auki ja illalla varttii ennen auringonlaskua kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä aloitusta.
Mitä osaa siitä? Kysymys on että milloin avaat verhot, ettei naapurit luule että teillä vielä nukutaan?
Todella,todella typerä provo. Ap saisi hävetä ä. Hyi.
Maalaiset heräävät avaamaan verhot, kun naapurit kyttäävät. Kaupungeissa saa toimia järkevästi, ei tarvitse miettiä muiden aatoksia.
Vierailija kirjoitti:
Maalaiset heräävät avaamaan verhot, kun naapurit kyttäävät. Kaupungeissa saa toimia järkevästi, ei tarvitse miettiä muiden aatoksia.
Eli laiskasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herään milloin sattuu, koska olen eläkeläinen. Välillä aamulla, välillä päivällä, välillä illalla, välillä yöllä. Verhot ovat kiinni 365 päivää vuodessa.
Ja sitten ihmetellään miksi ollaan masentuneita.
Mitä verhojen kiinni pitäminen liittyy masennukseen? Verhot oli samoin tavoin kiinni silloinkin, kun olin työelämässä. Ainoa ero oli se, että piti herätä aamuisin ja koittaa mennä nukkumaan ajoissa. Nyt on vapaus valita.
Luultavasti on elämäntavat muutenkin rempallaan.
Todella pahasti ovatkin, kun on 66-vuotta elänyt tupakoimattomana ja absolutistina alkon osalta.
Ne verhothan avataan siksi, että aamuvalo pääsee herättelemään luonnollisella tavalla, vaikka vielä menisikin takaisin sänkyyn torkkumaan. Ei verhoja naapureiden mielipiteiden takia avata.
Mä en avaa makkarin verhoja koskaan, ne on aina kiinni.
Miksi ihmeessä verhoja pitäisi nousta avaamaan. Usein nukutaan 11 asti ja verhot kiinni
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä verhoja pitäisi nousta avaamaan. Usein nukutaan 11 asti ja verhot kiinni
Avaa ne verhot, niin et nuku puolille päivin. Luonnonvalo on paras sarastuslamppu ja vuorokausirytmi pysyy kunnossa valon tahdistamana. Ihmisen on hyvä olla hereillä valoisaan aikaan ja nukkua pimeällä.
Meillä ei ole ikinä verhot ikkunoiden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herään milloin sattuu, koska olen eläkeläinen. Välillä aamulla, välillä päivällä, välillä illalla, välillä yöllä. Verhot ovat kiinni 365 päivää vuodessa.
Ja sitten ihmetellään miksi ollaan masentuneita.
Mitä verhojen kiinni pitäminen liittyy masennukseen? Verhot oli samoin tavoin kiinni silloinkin, kun olin työelämässä. Ainoa ero oli se, että piti herätä aamuisin ja koittaa mennä nukkumaan ajoissa. Nyt on vapaus valita.
Luultavasti on elämäntavat muutenkin rempallaan.
Todella pahasti ovatkin, kun on 66-vuotta elänyt tupakoimattomana ja absolutistina alkon osalta.
Miten koulunkäynti?
Vierailija kirjoitti:
Herään klo 3, mutta en avaa koskaan verhoja.
Tulet kuolemaan aika nuorena ja saat alzheimerin tuolla rytmillä.
Vierailija kirjoitti:
Eivät kyttää, meillä on verhot aina auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä aloitusta.
Mitä osaa siitä? Kysymys on että milloin avaat verhot, ettei naapurit luule että teillä vielä nukutaan?
On ihan yks paskan haisee mitä ajattelevat. En elä heille. 😜
Noi luulee että tien vieressä asuvat voi pitää ikkunoita auki !