Mistä puhelinliittymä?
Nyt on Elisa käytössä, ja vuosiaa olen ollut tyytyväinen asiakas. Nyt riitti. Hinnat nousee ja palvelut vain huononevat.
Kommentit (10)
Aion kokeilla Moi liittymää. Paitsi jos hinta nousee. Silti jää taloyhtiön oma rahastusnetti ja tietoliikennerahastusmaksu.
Tänään kävin kauppakeskuksessa. TELIAn myymälässä 1 asiakas 1 myyjä,tosin tekemässä sopimusta.
DNA 2 asiakasta 2 myyjää asioimassa.
ELISA: Varmaan 10 asiakasta 3-4 myyjää.
En ymmärrä.
Toi mobiilivarmenne on hyvä juttu Elisalta. Itsellä duuniliittymä Elisa ja oma Telia koska mökillä parempi netti. Mobiilivarmenne käytössä..
Vierailija kirjoitti:
Tänään kävin kauppakeskuksessa. TELIAn myymälässä 1 asiakas 1 myyjä,tosin tekemässä sopimusta.
DNA 2 asiakasta 2 myyjää asioimassa.
ELISA: Varmaan 10 asiakasta 3-4 myyjää.
En ymmärrä.
Jos on vain yksi tai kaksi asiakasta myymälässä, niin takahuoneessa voi olla toinen ja kolmas myyjä tauolla, tai tekemässä jotain konttorihommia.
Minäkin olin monet vuodet Elisan asiakas, mutta vaihdoin pari vuotta sitten Moi:hin, enkä ole katunut, päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Aion kokeilla Moi liittymää. Paitsi jos hinta nousee. Silti jää taloyhtiön oma rahastusnetti ja tietoliikennerahastusmaksu.
Ei kai sitä' nettiä ole pakko ottaa jos noin jurppii.
Telialta, vaikka. Itse vaihdoin viime kuussa, sain edullisen vuoden määrä-aikaisen.