Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunti aikaa kertoa miksen voisi kadota jouluksi

Vierailija
23.12.2025 |

Kävin äsken osamassa uudet vaatteet matkaa varten. Jos joku tulee etsimään minua kotoa niin ne voi vain todeta että avaimet ja lompakko on poissa.Puhelin, tietokone ja kaikki muu on täällä. Pitäisi lähteä viettämään joulua vanhempien ja sisarusten kanssa mutta lähden näillä näkymin Ruotsiin kertomatta kenellekään.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsinlaivojen ikäraja vaihtelee reitin ja yhtiön mukaan, mutta yleisesti alle 18-vuotiaat tarvitsevat vanhemman/huoltajan luvan tai seurueen, erityisesti risteilyillä, kun taas reittimatkoilla 15-17-vuotiaat voivat matkustaa yksin huoltajan luvalla; ostorajoitukset ovat korkeammat (alkoholit 20v, tupakka 18v), ja Helsinki-Tukholma reitillä alle 18v matkustajilta vaaditaan passit/henkilökortit. 

Minulla on passi ja henkilökortti ja olen täysi-ikäinen. Matkaan on tarkoitus lähteä junalla. Olen jo hankkinut siihen liput. Käteisellä tietty niin edes poliisi ei pääse niin helposti jäljille.

Ei noita pysty käteisellä nykyään ostamaan. Joten provon uskottavuus meni jo

En ole ap mutta joissakin r-kioskeissa pystyi ostamaan vielä kesällä.

Vierailija
22/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit ryhdistäytyä ja kasvatta selkärangan. Ole mies ja sano, että et tule kiitos kysymästä. 

En minä saa niitä kärsimään sillä tavalla.

Kasva aikuiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudu poliisille heti kun pärstäsi on iltapulussa että etsitään. Poliisi kertoo sitten perheelle että tavoitettu on, ei ole kadoksissa ja saavat resurssit oikeaan käyttöön heti.

Kuinka pettynyt olet jos kukaan ei kysele perään?

Vierailija
24/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetäppä viesti äidillesi, että hei ostin ruotsinlaivalle liput enkä tulekkaan sinne jouluna. On varmasti iloinen puolestasi.

Vierailija
25/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä 48h on vuoden karmeimmat tunnit. Saa kuullakseen käskytystä ja marttyyriulinaa kun hän tekee kaiken mahdollisen ja kukaan ei auta ja hän maksaa kaiken jne. Eikä todellakaan ketään kiinnostaisi, mutta Xmaszilla alkaa rymistelemään niin sitä ei voi olla huomaamatta.

Vierailija
26/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ap käpertyy viltin alle peloissaan ja päättää mennä äidin toivomusten mukaan kotiin viettämään joulua. Ruotsin laiva on isoille pojille.

Vierailija
27/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä 48h on vuoden karmeimmat tunnit. Saa kuullakseen käskytystä ja marttyyriulinaa kun hän tekee kaiken mahdollisen ja kukaan ei auta ja hän maksaa kaiken jne. Eikä todellakaan ketään kiinnostaisi, mutta Xmaszilla alkaa rymistelemään niin sitä ei voi olla huomaamatta.

Itse päätit olla noissa ihmissuhteissa.

Vierailija
28/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se yksinäinen sinkku susi kun muilla on perheet? 

Vierailija
29/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä kadota. Ite ajattelin samaa. Sulkee Kaiken somen 3 pv. En taida pystyä siihe. Aikoinaa oli helppoa kun sitä ei ollu edes. 

Vierailija
30/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsinlaivojen ikäraja vaihtelee reitin ja yhtiön mukaan, mutta yleisesti alle 18-vuotiaat tarvitsevat vanhemman/huoltajan luvan tai seurueen, erityisesti risteilyillä, kun taas reittimatkoilla 15-17-vuotiaat voivat matkustaa yksin huoltajan luvalla; ostorajoitukset ovat korkeammat (alkoholit 20v, tupakka 18v), ja Helsinki-Tukholma reitillä alle 18v matkustajilta vaaditaan passit/henkilökortit. 

Minulla on passi ja henkilökortti ja olen täysi-ikäinen. Matkaan on tarkoitus lähteä junalla. Olen jo hankkinut siihen liput. Käteisellä tietty niin edes poliisi ei pääse niin helposti jäljille.

Ei Suomesta pääse Ruotsiin junalla. Henkilöliikenne aukeaa vasta ensi vuonna.

Vierailija
31/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lipun Tornioon ja oletin että Ruotsin puolelle pääsee helposti. Eikö näin olekaan?

Vierailija
32/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset saa päättää itse asioistaan. Ei tartte lupaa keltään. 

Vierailija
33/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ostin lipun Tornioon ja oletin että Ruotsin puolelle pääsee helposti. Eikö näin olekaan?

Mitä sinä siellä Ruotsissa sitten teet?

Vierailija
34/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kotonakin kadota. Otin puhelimesta akun irti jo viime perjantaina.

Sinä kaipaat huomiota selvästikkin, miksi edes tänne ilmoitat lähdöstäsi?

Vierailija
35/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauas menee pelkuri piiloon. Eikö hikikomero nyt olisi riittänyt?

Vierailija
36/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä lähden sitten. Toivottavasti ne kärsii tämän takia.

Vierailija
37/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä haluaisin kadota ilmoittaisin että lähden reissuun ja jäisinkin kotiin. 

Vierailija
38/38 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katoa ihmeessä, jos siltä tuntuu. Kuitenkin kehottaisin laittamaan jonkun viestin vanhemmille tai sisaruksille, että et osallistu yhteiseen jouluun. Muuten saattaa heillä mennä joulunaika hyvin ikäväksi, kun etsivät sinua.

Vai onko se tarkoituksesi?

Se nimenomaan on tarkoitukseni.

Lapsellista touhua. Kuulostaa persoonallisuushäiriöiseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi