Aloitan supersäästämisen 2026!!!
Merkkaan joka pienenkin ostoksen ylös ..ja venytän joka euron..käyn polkupyörällä hakemassa kaikki parhaat ruokatarjoukset eri kaupoista .tutkin joka tuotteen.. Auton olen myymässä pois .. joka euron joka jää yli niin sijoitan indeksirahastoihin ilman kuluja . Yritän elää ihan muutamalla eurolla vaikka olen aika hyvä palkkainen.
Kommentit (46)
Mä aloitan vasta 2027 jos demareista tulee pääministeripuolue. Pakko koska demarit takaavat talouden täystuhon. Nyt sentään on edes pientä toivoa jäljellä kun Perussuomalaiset ovat hallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autoilu on suorin tie köyhyteen
Monella se on silti suorin tie työpaikalle.
Monella on parkissa työaikana lähiöissä eli pelkkiä lypsylehmiä verottajalle, vakuutusyhtiöille ja katsastajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autoilu on suorin tie köyhyteen
Monella se on silti suorin tie työpaikalle.
Töitä ei saa vaikka olisi ferrari parkissa
Vierailija kirjoitti:
Mä avasin huhtikuussa 2025 osakesäästötilin, jonne ostin kultakaivososakkeita Jenkkilästä ja Kanadasta.
Salkku on nyt 100% plussalla.
En siis suosittele mitään indeksejä.
Toki noissa on kaupankäyntikulut vähän isommat, eli ei kannata aivan pikkuerissä ostaa, vaan säästää ensin vaikka 5000 euroa.
Aina kannattaa muistaa, että nuo ovat vain virtuaalivoittoja niin kauan kun niitä ei kotiuta. Yksikään osake ei ole koskaan pelkästään noussut, eikä niin tule käymään jatkossakaan. Ajoituksillahan ne rahat tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Näin sinäkin kannat kortesi kekoon, ettei Suomen talous lähde nousuun.
Sinulla on vapaus - mutta ethän sitten valita hallitusta tästä.
Hallituksen toimien takia ihmiset tähän ryhtyvät. Piste.
Se on kyllä iso raha työttömälle.