Aloitan supersäästämisen 2026!!!
Merkkaan joka pienenkin ostoksen ylös ..ja venytän joka euron..käyn polkupyörällä hakemassa kaikki parhaat ruokatarjoukset eri kaupoista .tutkin joka tuotteen.. Auton olen myymässä pois .. joka euron joka jää yli niin sijoitan indeksirahastoihin ilman kuluja . Yritän elää ihan muutamalla eurolla vaikka olen aika hyvä palkkainen.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Peruutin myös netflixin, ruudun. Katson ilmaista areenaa.. siinä säästää pitkän rahan Ap
Paitsi areenahan vasta maksaakin. Yle vero on max.160€/vuosi,kalleimmillaan maksat 13.30€/kk areenasta.
Heh, aina kun luen näitä supersäästämisvinkkejä, niin ne on ollut mulla käytössä jo vuosikymmeniä. Ihmekkään että rahaa on kertynyt. Kaupassa aima pyörällä tai autolla suurimmat pari kertaa kuussa. Nyt vasta ihmiset heräävät. Suoratoisto on ollut mutta ei enää ja ihan sen takia että on niin pas...kaaaaaaaaa tarjontaa. Muuten on kyllä varaa kympin edestä kuukaudessa pitää.
Budjetti vuodelle 2026 on jotakuinkin lyöty kasaan:
Asumisen kulut 10000€ (nämä on budjetissa tarkemmin eriteltynä, mutta tähän viestiin kaikki laskin yhteen)
Ruoka 1600€
Puhelin 200€
Muut kulut 5000€ (nämä on tarkemmin eriteltynä budjettiin,mutta tähän viestiin laskettu kaikki yhteen)
Terveys+Hygienia 600€
Vaatteet 200€
Vakuutukset 200€
Kaikki mitä tästä yli jää menee osakkeisiin ja rahastoihin