Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät ovat vain taakka tälle yhteiskunnalle.

Vierailija
22.12.2025 |

Työttömät ovat vain haitaksi työläisille ja yrityksille. Työttömät syövät kuormasta, he saavat rahaa tekemättä mitään, työttömien elämisen maksaa työläiset ja yritykset. 

Ymmärtääkö työttömät sitä että he ovat haitaksi yhteiskunnalle? 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työttömät menisi töihin tai perustaisi yrityksiä niin suomi olisi hyvä maa eikä täällä tarvitsisi leikata. 

Vierailija
2/30 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ymmärrä. Luulevat olevansa veronmaksajia, vaikka tukiaiset ovat jo valmiiksi kokonaan sieltä verokirstusta kupattua rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömien tarkoitus on olla tulokehityksen jarruna. Siksi varsinkaan kokoomus ja ek ei halua poistaa työttömyyttä.

Vierailija
4/30 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinäkin.

Vierailija
5/30 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on ja onneksi olen eläkeläinen ja saan vaivaiset kolme tonnia eläkettä, eikö se ole väärin ?

Vierailija
6/30 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallaan hakevat töitä, jotka on sukulaisille varattu, ja teetättävät siten toisilla turhaa työtä.

Vierailija
7/30 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä pitäisi tehdä, kaikki työttömät saunan taakse ja sitä kautta hautuumaalle sitä mukaa kun jäävät työttömäksi?

Vierailija
8/30 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on ja onneksi olen eläkeläinen ja saan vaivaiset kolme tonnia eläkettä, eikö se ole väärin ?

Jokainen on itse oman eläkkeensä säästänyt joten ei eläkkeet ole väärin. Työttömät eivät ole tehneet mitään tukiensa eteen. 

Vierailija
9/30 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki työttömät eliminoitaisiin niin heti häviäisi satoja tuhansia työpaikkoja ja tulisi lisää työttömiä jotka pitää eliminoida. 

Vierailija
10/30 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tarjoa töitä, niin en ole enää työtön.

Vierailija
11/30 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt teille kitisijöille, potkulaki. Nuolkaa pomojenne perseitä. Mä pussaan vain eurojani ja niitä on paljon. Terveisin pitkäaikaistyötön.

Vierailija
12/30 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö että voit olla joskus työtön? 

Vierailija
13/30 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö kateeksi kun olen työtön ja pääomatulot 15 000 vuodessa. 

Vierailija
14/30 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö että voit olla joskus työtön? 

Ei kukaan normaali ihminen ole työtön. Jos tulee potkut töistä niin sitten mennään toiseen työpaikkaan töihin eikä jäädä norkoilemaan työttömänä.

Vierailija
15/30 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki työttömät eliminoitaisiin niin heti häviäisi satoja tuhansia työpaikkoja ja tulisi lisää työttömiä jotka pitää eliminoida. 

Alkaa olla tulevaisuuden juttua ollaan vuodessa 2099, kaikki on orjia  joita valvoo kukas muu kuin tekoalushousu Trumppi räähhää jankataan edelleen Ukrainan rajoista.

Vierailija
16/30 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on itse oman eläkkeensä säästänyt joten ei eläkkeet ole väärin. Työttömät eivät ole tehneet mitään tukiensa eteen. 

Ei kukaan "säästä omaa eläkettä" vaan maksaa nyt eläkkeellä olevien eläkkeitä, sitten kun itse jää eläkkeelle, nuoremmat työssä olevat sen eläkkeen maksaa.

Vierailija
17/30 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet aikamoinen ääliö kun et ymmärrä, että ei työttömät ole aina samoja ihmisiä, puolet työttömäksi jäävistä työllistyy normaalisti 3kk sisällä ja lopuistakin puolet 6kk sisällä. Kyllä ne työttömät ovat olleet töissä ja tulevat olemaan, harvalle työttömyys on mikään pysyvä olotila, se on vain tauko kahden työn välissä.

Vierailija
18/30 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkataan kaikki työttömät jukiselle sektorille.

Vierailija
19/30 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä työttömien tamppaaja on paikalla! Et taida uskaltaa naamaasi venyttää ja sanoa tuota ääneen, itsekin kun työtön olet. Jos kuulisin tuon sivusta, PISTÄISIN SINUT NIPPUUN, rusetille, sillä lailla ikäänkuin sellaiselle rusetille että naamassa on muuta viiru.

Vierailija
20/30 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta. Pomosi ja firma imee rahat, energiaa. Ulkomaat. Työtön ostaa yrittäjältä jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän