Reservi-iän nosto ei vaikuta minuun millään lailla
Minulla on sairaus, jonka johdosta en tule pääsemään terveystarkastuksesta läpi. Venäjä voi hyökätä, mutta minun ei tarvitse rintamalle mennä eikä muutenkaan osallistumaan puolustukseen aseellisesti. En tiedä olisinko sodan syttyessä mieluummin terve, jos saisin valita. Joka tapauksessa haistakaa huilu valtio!
Kommentit (31)
Mitä rintamalla kaatuneet suomalaiset hyötyivät missään sodassa? Heidän perheensä tuhoutuivat poikien ja isien kuoltua rintamalla ja ainoa joka hyötyi oli rikas eliitti joka oli kaukana turvassa ja tavalliset ihmiset laitettiin tykinruuaksi
Ei kukaan nainen tai mies lähde rintamalle nykyään eihän siinä ole mitään järkeä, ihmiset ymmärtävät 2020-luvulla että on turha puhua sankarikuolemista sillä ei kukaan muista kuolleita eikä heidän hajoavia perheitään eikä kuolemasta saa mitään hyötyä... ei todellakaan laiteta enää tavallisia ihmisiä tykinruuaksi eturintamaan vaan sen sijaan laitetaan rikas eliitti ja poliitikot eturintamaan niin sodat päättyvät välittömästi - otetaan tästä kansanäänestys Suomessakin se on demokratiaa...
2020-luvulla kukaan ei enää lähde rintamalle rikkaan eliitin omaisuutta puolustamaan, ei Suomessa eikä missään maassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä rintamalla kaatuneet suomalaiset hyötyivät missään sodassa? Heidän perheensä tuhoutuivat poikien ja isien kuoltua rintamalla ja ainoa joka hyötyi oli rikas eliitti joka oli kaukana turvassa ja tavalliset ihmiset laitettiin tykinruuaksi
Ei kukaan nainen tai mies lähde rintamalle nykyään eihän siinä ole mitään järkeä, ihmiset ymmärtävät 2020-luvulla että on turha puhua sankarikuolemista sillä ei kukaan muista kuolleita eikä heidän hajoavia perheitään eikä kuolemasta saa mitään hyötyä... ei todellakaan laiteta enää tavallisia ihmisiä tykinruuaksi eturintamaan vaan sen sijaan laitetaan rikas eliitti ja poliitikot eturintamaan niin sodat päättyvät välittömästi - otetaan tästä kansanäänestys Suomessakin se on demokratiaa...
2020-luvulla kukaan ei enää lähde rintamalle rikkaan eliitin omaisuutta puolustamaan, ei Suomessa eikä missään maassa.
Tämän olet spämmännyt jo toiseenkin ketjuun. Nyt korkki kiinni!
Mulle ei vaikuta mitenkään sähköauton käyttömaksun korotus. Ajelen Diesel ja bensa-autoilla.
Mulla on eri juttu. Joudun käyttämään vääriä papereita, joissa olen selvästi nuorempi.
Niin, voi valita taisteleeko vai päätyykö Butshan siviilien tavoin avoimeen joukkohautaan. Itse aion kuolla ase kädessä, jos siihen maailma päätyy.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä vuokra-asuntoakin kannattaa puolustaa, jos vaihtoehto on avoin joukkohauta Butshan verilöylyn tavoin. Ja aina mielummin suomalainen kuin rysssssä.
Venäjä on terroristivaltio - Unisex t-paita (Jouluksi)
https://www.uatampere.fi/store/p/russia-is-a-terrorist-state-unisex-t-s…
Hyvä lahja
Jaa no hyvä niin , minä olen 65.v ja valmis palvelemaan määrätyissä tehtävissä, miksi en sitä tekisi koska en tietääkseni ole tyyppi joka nostaa kädet pystyyn ja sanoo ei asia kuulu minulle.
Puolustathan sinäkin Ap,
russkoilta menee yksi luoti
Vierailija kirjoitti:
Jaa no hyvä niin , minä olen 65.v ja valmis palvelemaan määrätyissä tehtävissä, miksi en sitä tekisi koska en tietääkseni ole tyyppi joka nostaa kädet pystyyn ja sanoo ei asia kuulu minulle.
Niin voi kuulua kun tulevat kotoa hakemaan metsään ja käskevät kaivaa oman hautapaikan
Vierailija kirjoitti:
Niin, voi valita taisteleeko vai päätyykö Butshan siviilien tavoin avoimeen joukkohautaan. Itse aion kuolla ase kädessä, jos siihen maailma päätyy.
Butsalaiset kaatuivat juuri sen vuoksi, että tarttuivat aseisiin. Partisaani on laiton taistelija jota ei koske mitkään sodan lait. Kyseessä oli antipartisaanioperaatio.
Vierailija kirjoitti:
Daa. Eliitti, daa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en lähde koiran lailla. Muutama ryz zä lähtee mukkaan, uso se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin voi kuulua kun tulevat kotoa hakemaan metsään ja käskevät kaivaa oman hautapaikan
Totaali taas itkee muuria vasten ja sarja.
Butsan pormestari Anatoli Fedorukin mukaan kaupungista on löytynyt noin 400 ihmisen ruumiit ja avoin joukkohauta. Sunnuntaina 3. huhtikuuta 2022 Ukrainan armeija julkaisi kuvia kellareista, joita on käytetty kidutuskammioina. Lapsille suuniteltuja venäläisten tekemiä kidutuskammioita Ukrainasta löytynyt useita, siviiliväestöön kuuluneista ruumiista löytyi merkkejä ensin polviin ja sitten vasta päähän kohdennetuista ampumisista. Aammuttujen kädet oli sidottu. Todistajien mukaan vanhemmat oli ammuttu lasten edessä samalla, kun lapsia oli raiskattu.
Venäjä on naapuri ja hamuaa myös Suomea!
Tulta ja pitkä sarjaaa perk, tänne ei tulla.
Kirimillä alkoi Kansanmurha Venäjän toimesta jo 2014
Tataareja vastaan
(Näin Venäjä sortaa Krimin tataareja. He joutuvat elämään getossa
Krimillä on käynnissä hybridikansanmurha, sanoo tutkija.) 2015!!!
https://suomenkuvalehti.fi/ulkomaat/nain-venaja-sortaa-krimin-tataareja…
EU:Venäjän poliittinen ja sotilaallinen johto tullaan saattamaan vastuuseen rikoksista ihmisyyttä vastaan
EU perustaa tuomioistuimen Putinia varten
Ei ole epäilystäkään siitä, että Putin on syyllistynyt hyökkäyssotarikokseen, joka tarkoittaa päätöstä hyökätä toiseen maahan.
Hyökkäyssodan sotarikoksia käsittelevän erityistuomioistuimen perustaminen Euroopan neuvoston yhteyteen antaa kansainvälisille kumppaneillemme, erityisesti Ukrainalle ja Euroopan unionille, mahdollisuuden hyödyntää täysimääräisesti kokemustamme ja asiantuntemustamme ihmisoikeuksien ja oikeusvaltion periaatteiden suojelusta koko maanosassa, sanoi Euroopan neuvoston pääsihteeri Alain Berset eilen Brysselissä.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e1564df6-d4a0-42c0-99de-b91510a46d10
Kiinnostaa: Ei ketään.