Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te muut perheelliset 45+ -ihmiset saatte jännitystä elämään?

Vierailija
22.12.2025 |

Tuntuu, että hajoan tähän tylsyyteen. Varsinkin tällainen pitkä lomajakso on painajainen.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä elämästään mieleistä. Parisuhde ja vakaa perhe-elämä ei selkeästi ole sun juttu.

Vierailija
42/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä on pitkä loma nyt? 

Pitkä loma olisi väh. 2 kk, ei pari hassua joulupyhäpäivää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännitystä? En ole enää teini, vaan aikuinen ihminen 

No minä en kaivannut teininä minkäänlaista jännitystä. Halusin olla kotona. Tämä on täysin uusi tunne - tai siis ollut noin 5 vuotta nyt.

Ap

Näin siinä käy, kun ei elä nuoruuttansa täysillä.

Sitten alkaa menojalka vipattamaan keski-iässä.

Väkivaltaiset vanhempani eivät päästäneet minua mihinkään, kun olin teini-ikäinen. Asuimme syrjässä ja heidän olisi pitänyt kuljettaa minua 7:n km:n matka. Heitä ei kiinnostanut. Lisäksi minua kiusattiin koko peruskoulun ajan - kiusaamisen syyt vain vaihtelivat jatkuvasti.

Ap

Nyt sun pitää miettiä, miten siivoat elämäsi rakentavasti uuteen uskoon. Jos perhe-elämä alkaa olla läpi eletty, tuo tunne on ihan normaali. 

Unohda exetreme, tuuleta itsesi. 

Vierailija
44/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pientä sutinaa toimiston tyttöjen kanssa.

Mullakin toimiston pojan, mutta nyt on loma ja se on äitinsä luona, joten ei onnistu sutinat.

Ap

Laita viestiä. Pieni flirtti piristää päivää.

Vierailija
45/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa jännitystä, sillä elän mukavaa elämää.

Mulla on mukava elämä, kaikkea on, mutta jännitys puuttuu. Tulen vihaiseksi, kun sitä ei Ile.

Ap

Mä panen eri miehen kanssa joka viikonloppu .viime vkl sain kumpaakin reikään.

Vierailija
46/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44 ja sama haaste käsissäni. Osittain ehkä kyse siitä, että on vaikea löytää samalla aaltopituudella olevaa seuraa. Aika paljon menee aikaa vaan oman perheen kanssa, jota en paria vuorokautta pidempään jaksaisi kerralla katsella. Rakastajaa ehdin tavata pari kertaa jo ennen joulua, joten hänestä ei ole apua tulevalle viikolle 😔

Vierailija
47/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pientä sutinaa toimiston tyttöjen kanssa.

Mullakin toimiston pojan, mutta nyt on loma ja se on äitinsä luona, joten ei onnistu sutinat.

Ap

Laita viestiä. Pieni flirtti piristää päivää.

Kyllä elämänsä saa uusiksi ilman tuollaisia tyhmyyksiä!

Vierailija
48/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tennispallon kokoinen aivokasvain.  Siinä oli jännitystä kerrakseen, kun odotti leikkausta. 

Operaatio onnistui ja rakastan vaikka vain sohvalla löhöilyä ja kotipoluilla lenkkeilyä.

Tulin samanlaista tarinaa kertomaan. Jännitystä riitti liikaakin myös säde- ja sytostaattihoidoissa leikkauksen jälkeen. Mitä vähemmän enää jännitystä sen parempi. Mulle riittää oma koira kainalossa sohvalla ja ilo siitä, että aikuiset lapset tulee jouluksi mun luo.

Vierailija
49/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellisenä ei ehdi kaivata sitä jännitystä kun arjen pyöritys vie kaiken ajan. Kun lapset ovat teinejä, niin järjestävät sitä jännitystä elämään mutta ei niin hyvällä tavalla.

Vierailija
50/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa, mikäli joku ei hyväksy minua tällaisena kuin olen. Sitä minä en kysynyt. Tunnen mielekkyyden puutetta syystä, sillä on tarkoitus ajaa minut muutokseen. Mikään tunne ei ole turha, vaan sisältää jonkin viestin. Tällä hetkellä harkinnassa pois muutto tai kesken jääneen väitöskirjan kirjoittaminen.

Ap

Vierailija
51/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 44 ja sama haaste käsissäni. Osittain ehkä kyse siitä, että on vaikea löytää samalla aaltopituudella olevaa seuraa. Aika paljon menee aikaa vaan oman perheen kanssa, jota en paria vuorokautta pidempään jaksaisi kerralla katsella. Rakastajaa ehdin tavata pari kertaa jo ennen joulua, joten hänestä ei ole apua tulevalle viikolle 😔

Eikö kannattaisi erota reilusti, tai sopia tulevasta erosta?

Vierailija
52/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä tarvitset useamman vuoden stressaavan elämänjakson missä kaikki menee enemmän ja vähemmän pieleen, sen jälkeen alat kaipaamaan rauhaa elämääsi.

Vierailija
53/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhteella.

Vierailija
54/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en kaivannut teininä minkäänlaista jännitystä. Halusin olla kotona. Tämä on täysin uusi tunne - tai siis ollut noin 5 vuotta nyt.

Ap

Väkivaltaiset vanhempani eivät päästäneet minua mihinkään, kun olin teini-ikäinen. Asuimme syrjässä ja heidän olisi pitänyt kuljettaa minua 7:n km:n matka. Heitä ei kiinnostanut. Lisäksi minua kiusattiin koko peruskoulun ajan - kiusaamisen syyt vain vaihtelivat jatkuvasti.

Ap

Olet terapian tarpeessa. 

Vierailija
55/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsi kolmen eri miehen kanssa, yksikään ei ole puolisoni. Siinä tarpeeksi jännitystä, jatkossa käytämme kumia.

Vierailija
56/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa, mikäli joku ei hyväksy minua tällaisena kuin olen. Sitä minä en kysynyt. Tunnen mielekkyyden puutetta syystä, sillä on tarkoitus ajaa minut muutokseen. Mikään tunne ei ole turha, vaan sisältää jonkin viestin. Tällä hetkellä harkinnassa pois muutto tai kesken jääneen väitöskirjan kirjoittaminen.

Ap

Tuosta mä kirjoitin ylempänä. Ikään ja elämään kuuluvaa muutoshalua.

Vierailija
57/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheellisenä ei ehdi kaivata sitä jännitystä kun arjen pyöritys vie kaiken ajan. Kun lapset ovat teinejä, niin järjestävät sitä jännitystä elämään mutta ei niin hyvällä tavalla.

Minulla on mies ja kolme lasta, joista kaksi alakouluikäistä ja yksi eskari-ikäinen. Kaipaan jännitystä ja seikkailua enemmän kuin mitään. Olen täysin done kaiken tämän kanssa.

Ap

Vierailija
58/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, ap ja nää vastaajat, joilla on salarakkaita ja joulupanoja 40+ v tai ainakin tarvetta sellaiselle, on kaikki yksi ja sama mies! Noloa.

Vierailija
59/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Olet terapian tarpeessa.&nb

Olen jo terapiassa. Se tuskin muuttaa mitään kuitenkaan.

Ap

Vierailija
60/87 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitystä oli elämässä nuorena, kun reissasin ympäri Suomea ja välillä ulkomaillakin. Ei ollut kännyköitä, eikä aina omaa autoakaan. Silloin, kunoli auto, se saattoi hajota missä vain. Usein piti pyytää apua tuntemattomilta, jotta matka pääsi jatkumaan tai sai katon pään päälle yöksi. Kuin ihmeen kaupalla olen yhä elossa.

Muutama vuosi sitten ostettiin vanha omakotitalo, joka on järjestänyt meille muutamia jännittäviä kokemuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan