Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehet ei huomaa niitä näkymättöminä

Vierailija
22.12.2025 |

pysyviä naisia? Tiktokissa tulee vastaan taviksia jotka eivät saa Tinderissä mätsin mätsiä. Nämä naiset osallistuvat aktiivisesti pikadeittailu tapahtumiin, eivätkä saa sielläkään yhtäkään kutsua. Miehille tekee näemmä tiukkaa myöntää oma ulkonäkökeskeisyys, joka pitää miehen kuin miehen ikisinkkuna.

Kommentit (198)

Vierailija
181/198 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen pyyntö kaikille naisille. Kun se tavismies tekee peruskohteliaan aloitteen, älä tylytä ja lyttää liian voimakkaasti. Kieltäytyä voi ilman huutoa, kiroilua ja aggressiivisuutta.

Tuon vuoksi itse en ainakaan uskalla enää tehdä aloitteita. Taustalla on koulukiusaamista ja muuta joten suoranainen vittuilu ja nauraminen ahdistaa.  Kieltäytyä tietysti saa ja pitääkin, mutta sen voi tehdä siten kuin itselle haluaisit tehtävän. Ja tätä kohtelua ole saanut ihan "näkymättömiltä". 

Vierailija
182/198 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin ainakin myöntää olevani hyvin ulkonäkökeskeinen kuten varmaan moni muukin on.

No lähes jokainen varmaan ajattelee että se kumppanin pitää ainakin jossain määrin olla omaa silmää viehättävä. Sitten valtavat erot ihmisten välillä on siinä että miten moni ihminen sitten menee siihen kategoriaan. On ihmisiä joilla on hyvin tarkasti ihan tietty maku ja mikään muu ei sytytä. Ja sitten on taas ihmisiä joille kelpaa hyvinkin monenlaiset ja monen näköiset ihmiset ja heille ne ovat ihan riittävän viehättäviä että suhde on mahdollinen.

Eli se että ulkonäöllä on merkitystä ei tarkoita että vain ihan pieni osa kelpaa. Joillekin kelpaa yksi sadasta, toiselle kolme neljästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/198 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole näkymätön ihan nuoresta saakka ovat tytöt ja naiset huomanneet, huono puoli vaan, että menen moisesta huomiosta usein miten umpisolmuun.

Vierailija
184/198 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elekieli, ulospäinsuuntautuneisuus ja muut tällaiset vaikuttavat ulkonäk enemmän ketä lähestyä.  Jos kaikki keinoon viestii: "älä puhu, älä katso, mene pois", en varmasgi tee itseäni tykö. 

Vierailija
185/198 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleinen pyyntö kaikille naisille. Kun se tavismies tekee peruskohteliaan aloitteen, älä tylytä ja lyttää liian voimakkaasti. Kieltäytyä voi ilman huutoa, kiroilua ja aggressiivisuutta.

Tuon vuoksi itse en ainakaan uskalla enää tehdä aloitteita. Taustalla on koulukiusaamista ja muuta joten suoranainen vittuilu ja nauraminen ahdistaa.  Kieltäytyä tietysti saa ja pitääkin, mutta sen voi tehdä siten kuin itselle haluaisit tehtävän. Ja tätä kohtelua ole saanut ihan "näkymättömiltä". 

Jaa. En minä ainakaan ketään ole tylyttänyt tai lytännyt, mutta minä nyt olenkin oikeasti näkymätön.

Liiasta huomioinnista ovat valitelleet vuosien mittaan ne kauniit kaverini, joita tosiaan tullaan jonossa koko ajan jututtamaan, jos ollaan iltaa jossain istumassa. Itse olen tosiaan siellä kuin tapettia.

Vierailija
186/198 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin huomataan, mutta tavalliselle naiselle ei nykyään riitä tavallinen mies. Jokainen haluaa sen yksisarvisen. Sitten katkeroidutaan kun ei saada. Ja koetaan että voidaan käyttäytyä miten vaan. 

Annatko jonkinlainen esimerkin tästä tavisnaisesta?

Vierailija
187/198 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillekkin sellainen vinkki että on ihan turhaa luulla että miehet tykkäävät vaikka ei ole muuta kuin pelkät kuvat ilman mitään esittelytekstiä. Mutta ei tykkää. En tykännyt tinderissä yhdestäkään kuvattomasta, en yhdestäkään jolla ei ole kunnon tekstiä. Kerro siinä tekstissä vaikka mitä mielenkiinnonkohteita sulla on ja vähän luonteenpiirteestä. Sillä on puolet enemmän merkitystä kuin kuvilla. Itsekkin miehenä olen kertonut empaattisuudestani, tunneälykkyydestä sekä hyvistä keskustelutaidoista. Olen saanut paljon mätsejä ja niissä iso osa on sanonut että oli pakko tykätä koska sinulla on niin hyvä esittelyteksti. Aivan mahtavia naisia olette kyllä olleetkin ja kuinka paljon hyviä keskusteluja. 

Vierailija
188/198 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En edes ymmärrä miten se käytännössä toimii, että ihastuu pelkkään luonteeseen, ja ulkonäkö olisi siinä tilanteessa jotenkin ihan merkityksetön sivuseikka."

Ei se ihan niin toimikkaan vaan ennemminkin niin että se mukava luonne saa näkemään sen toisen uusin silmin myös ulkonäöllisesti. Siis ihminen johon ei olisi kadulla kiinnittänyt mitään huomiota, alkaa näyttääkin kiinnostavammalta kun häneen tutustuu kunnolla.

Näin on käynyt usein. Ihan tavis mies alkaa näyttää todella kuumalta, kun paremmin tutustuu. Vastaavasti, jos komistus osoittautuu alta sataseksi ja törpöksi, jotenkin se ylväs ulkonäkökin haihtuu omissa silmissä.

Vierailija
189/198 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeeliinen ajatus tuo, että vetoava ulkonäkö ja mukava luonne ovat toisensa poissulkevia. Ihminen voi ulkoisesti tavis ja silti persoonana todella epämiellyttävä. Jokaisen sukupuolesta riippumatta olisi hyvä kriittisesti tarkastella itseään ja pohtia onko sitä niin mukava kuin kuvittelee olevansa.

Niinpä. Ja lisäisin tuohon vielä sen, että kauniit ihmiset on pääsääntöisesti tosi mukavia, ainakin oman kokemukseni mukaan. He ovat koko elämänsä vastaanottaneet positiivista kohtelua muilta ihmisiltä hyvän ulkonäkönsä ansiosta, minkä vuoksi he ovat yleensä positiivisia ja avoimia luonteita. 

Vierailija
190/198 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ruma suomalainen nainen ja mulla on komea nuorempi Afrikkalainen mies joka haluaa mut. En ole rikas . Ja mies on ollut Suomessa jo yli 10v( töissä täällä).

Suomalaista miestä en vois ikinä enää ottaa. 

Vierailija
191/198 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kyllä että huomaavat. Nämä ovat vain niitä täysin itsekeskeisiä, joilla vika aina muissa tapauksia joista kuka tahansa tervejärkinen pysyy mahdollisimman kaukana.

Tunnistan elämäni varrelta yhden tälläisen tapauksen. Monesti ihmettelee, mutta ei ikinä mieti omaa toimintaansa. Vika aina muissa ja muiden tekemisissä.

Vierailija
192/198 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin huomaa, kilteimmät kenet voi alistaa tahtonsa alle.

Suojelkaa itseänne!

Vierailija
193/198 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruman naisen kanssa ei seiso. Siksi.

Homoilla ei seiso naisten kanssa. Kaunis poikarakkaus on tulevaisuutesi.

Vierailija
194/198 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteroni pistää otuksen luulemaan itsestään liikaa ja muista liian vähän.

Ihan sama mikä otus on kyseessä.

Vrt. vaikka auton kimppuun hyökkäävä uros Metso.

Otukselle itselleen tekisi hyvää ymmärtää tuo.

Vierailija
195/198 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs olet vinkupiippimies.

Vierailija
196/198 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu on hankkia koira.

Olet koirille yhtälailla näkymätön mutta haiset ja koirilla on hyvä hajuaisti. 

Vierailija
197/198 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nee ke reiden villieläinsilmät pystyvät näkemään näkymättömyysviitan läpi.

Vierailija
198/198 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ruma suomalainen nainen ja mulla on komea nuorempi Afrikkalainen mies joka haluaa mut. En ole rikas . Ja mies on ollut Suomessa jo yli 10v( töissä täällä).

Suomalaista miestä en vois ikinä enää ottaa. 

Po. Suomalaista miestä en voisi ikinä enää saada.