Miten miehet ei huomaa niitä näkymättöminä
pysyviä naisia? Tiktokissa tulee vastaan taviksia jotka eivät saa Tinderissä mätsin mätsiä. Nämä naiset osallistuvat aktiivisesti pikadeittailu tapahtumiin, eivätkä saa sielläkään yhtäkään kutsua. Miehille tekee näemmä tiukkaa myöntää oma ulkonäkökeskeisyys, joka pitää miehen kuin miehen ikisinkkuna.
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen miettinyt, että onkohan se niin ettei miehet edes noteeraa naisiksi näitä näkymättömiä naisia ja siksi miesten näkemyksen mukaan sellaisia ei ole edes olemassa. Monihan heistä tuntuu kokevan että on vain näkymättömiä / naisille kelpaamattomia miehiä. Nämä näkymättömiksi itsensä kokevat miehet myös kokee omaksi naispuoliseksi vastinkappaleekseen jotain ihan muuta kuin se näkymättömäksi itsensä kokevan naisen.
Ja auta armias kun tällainen näkymätön nainen uskaltautuu tekemään aloitteen tällaiselle näkymättömäksi itsensä kokevalle miehelle. Sehän on loukkaus!
Olen mies, joten näen että voin tähän kommentoida ns. kokemusasiantuntijana:
En rekisteröi ei-viehättäviä naisia seksuaalisesti kiinnostaviksi naisiksi, mutta kyllä minä heidät kuitenkin miellän naisiksi. Minua on muutaman kerran tullut iskemään ei-viehättävä nain
"Voi, onpas tuo ruma nainen niin hellyyttävä, reppana kuvittelee, että voi iskeä minut. Voi että! Voi toista! Olitpa reipas, saat multa kehut, kun uskalsit yrittää minua vaikka tiesit olevasi ruma ilman mitään mahdollisuuksia :)"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Linkki siihen tilastolliseen faktaan, kiitos."
"Men swipe right (like) 16,368 times on average (median: 5,096)
Women swipe right 2,283 times on average (median: 989)"
Eli kaikki kelpaa. Vaikka naapurin aita.
No niinhän moni mies on ihan suoraan kertonut, että kaikkia tykätään Tinderissä, jotta saadaan mahdollisimman monta matsia. Tosin monilla on vielä (ihan oman kertomansa mukaan) niin, että se ei tarkoita, että kaikki kelpaisivat. Vaan sitten ollaan vihaisia, jos ei-riittävän-hyvä nainen matsaa.
Miehet antavat keskimäärin tykkäyksen noin 50%:lle naisprofiileista. Naiset sen sijaan antavat tykkäyksen vain 5-10%:lle miehistä.
Jep. Tää johtuu just siitä, että siellä on miehiä, jotka antavat tykkäyksen kaikille, mikä nostaa keskiarvoa. Oikeasti ei ole mitenkään mahdollista, että kukaan mies olisi yhteensopiva kaikkien tai edes joka toisen naisen kanssa. Jos miehet oikeasti viitsisivät miettiä, kuka voisi olla heille sopiva kumppani/kenelle he olisivat sopivia kumppaneita, niin heidänkin pitäisi antaa tykkäys jotain 5-10 prosentille naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän moni mies on ihan suoraan kertonut, että kaikkia tykätään Tinderissä, jotta saadaan mahdollisimman monta matsia. Tosin monilla on vielä (ihan oman kertomansa mukaan) niin, että se ei tarkoita, että kaikki kelpaisivat. Vaan sitten ollaan vihaisia, jos ei-riittävän-hyvä nainen matsaa.
Mutta nyt tuolla tutkimuksella yritettiin perustella, että samat 10% tms miehistä saa ne naisten tykkäykset. Tuota ei vaan sanottu tuossa tutkimuksen linkissä lainkaan, se on ihan jonkun omaa keksintöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet antavat keskimäärin tykkäyksen noin 50%:lle naisprofiileista. Naiset sen sijaan antavat tykkäyksen vain 5-10%:lle miehistä.
Mutta nuo 5-10% miehistä ei saa kaikkien naisten tykkäyksiä, kuten taas kerran virheellisesti väitettiin.
Naiset yliarvioi tasonsa. Nainen joka jää näkymättömäksi yliarvioi yksinkertaisesti oman tasonsa.
Eli jos nainen on 5/10 ulkonäöllisesti ja naisella on muutamia ylimääräisiä kiloja niin ei se voi etsiä sitä pitkää,komeaa ja koulutettua miestä koska ne miehet saa kauniin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi tasonsa. Nainen joka jää näkymättömäksi yliarvioi yksinkertaisesti oman tasonsa.
Eli jos nainen on 5/10 ulkonäöllisesti ja naisella on muutamia ylimääräisiä kiloja niin ei se voi etsiä sitä pitkää,komeaa ja koulutettua miestä koska ne miehet saa kauniin naisen.
Miksi miehet yliarvioi oman tasonsa ja tavoittelee sitä kympin naista eikä oman tasoistaan? Ei vitosen miehen fitnesskissaa kannata tavoitella vaan tavallista tason viisi pulleroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet antavat tykkäyksen noin 50 prosentille naisprofiileista. Eli ei miehille kaikki kelpaa, ainoastaan puolet kelpaa :D
Naiset antavat tykkäyksen noin 5-10 prosentille miesprofiileista, eli naiset ovat MERKITTÄVÄSTI "nirsompia" tykkäystensä kanssa. Tässä kohtaa myös hyvä mainita, että 60% kaikista naisten antamista tykkäyksistä menee samalle pienelle, 10 %:n miesjoukolle. Eli tuo pieni joukko eliittimiehiä käytänn
Ei. Tuossa tutkimuksessa ei puhuttu mistään suositusta 60% miesjoukosta. Se on omaa keksintöäsi
Jatkossa kannattaa lukea ensin se tutkimus tai edes sen tulokset, millä perustelet väitteesi.
Tissit ja perseet tiskiin niin kyllä huomiota tulee! t. mies
jostain syystä monilla rumilla ja mt-vikaisillakin naisilla on useita elatusmaksunmaksajia, joten alimman tason naisetkin saavat halutessaan useita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan meillä. Myös kavereiden valinnassa. Jos jostain käsittämättömästä syystä olisimme kavereita niin asap lähtisit luiskaan jos mun kuullen tuolla tavoin nimittelisit yhtäkään naista.
Ai että oot upea valkoritari! Tuossa sulle mitali! 🥇
Vierailija kirjoitti:
Paskaa. Nainen saa etsiä juuri sellaista kumppania kuin haluaa, samoin mieskin.
Vaikka sä itse palvot hoikkia missejä, koita ymmärtää että sellainen ei ole kaikkien miesten naisihanne. Eikä sulla ole mitään valtaa vaikuttaa toisten ihanteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskaa. Nainen saa etsiä juuri sellaista kumppania kuin haluaa, samoin mieskin.
Vaikka sä itse palvot hoikkia missejä, koita ymmärtää että sellainen ei ole kaikkien miesten naisihanne. Eikä sulla ole mitään valtaa vaikuttaa toisten ihanteisiin.
Mutta ne naiset jotka eivät löydä miestä ovat juurikin niitä naisia jotka yliarvioi oman tasonsa.
Naisen rumuus ei estä miehensaamista. Prismassa näkee paljon rumia pariutuneita ihmisiä.
Ehkä ainoat syyt, ettei nainen saa miestä on naisen nirsous ja feministinen miesviha.
Ai taas tämä sama keskustelu. Väitätkö että naiset ovat kiinnostuneita sen näköisistä miehistä jotka eivät viehätä omaa silmää? Sitä paitsi kauneus on katsojan silmissä, monien mielestä esim. Jenni Vartiainen on todella hyvännäköinen, mutta minua ei sytytä yhtään.
Minua kilttinaista ei kukaan huomaa. Tinderissä olen yrittänyt matcheja saada kaltaisiltani yksinäisiltä miehiltä, mutta niille kelpaa vain jännänaiset. Taas jälleen kerran vietän yksinäisen joulun, kun ei ne miehet minulle baarissakaan juttelleet takaisin vaan katselivat haikeana kauniita nuoria naisia.
Vierailija kirjoitti:
Minua kilttinaista ei kukaan huomaa. Tinderissä olen yrittänyt matcheja saada kaltaisiltani yksinäisiltä miehiltä, mutta niille kelpaa vain jännänaiset. Taas jälleen kerran vietän yksinäisen joulun, kun ei ne miehet minulle baarissakaan juttelleet takaisin vaan katselivat haikeana kauniita nuoria naisia.
Ja yläasteellakaan sinua ei pyydetty diskoon?
Miten näkymättömän voi huomata? 😂😂😂
Ihana lukea tätä ketjua. Jälleen kerran saan huomata, että olen mielettömän onnekas. Olen tavallistakin tavallisemman näköinen harmaavarpunen nainen ja silti kaksi aivan upeaa, tavallistakin tavallisempaa suomalaista, ja palstainkkeleihin verrattuna, normaalia miestä ovat rakastaneet minua jo vuosikymmeniä.
Voi, oletko edes lukenut tuota?
Miehet swaippaa naisia oikealle, koska on laiskoja. Naiset valikoi tarkemmin. Tutkimuksessa sen sijaan EI sanottu, että kaikki naiset swaippaisivat oikealle samat tietyt miehet.