Miten miehet ei huomaa niitä näkymättöminä
pysyviä naisia? Tiktokissa tulee vastaan taviksia jotka eivät saa Tinderissä mätsin mätsiä. Nämä naiset osallistuvat aktiivisesti pikadeittailu tapahtumiin, eivätkä saa sielläkään yhtäkään kutsua. Miehille tekee näemmä tiukkaa myöntää oma ulkonäkökeskeisyys, joka pitää miehen kuin miehen ikisinkkuna.
Kommentit (145)
Ap:n naisten puhe käännettynä selkokielelle: miksei top 20% mies kelpuuta minua rumaa, lihavaa ja vanhaa alemman tason naista? Yääääh! 😭
Vierailija kirjoitti:
Ihana lukea tätä ketjua. Jälleen kerran saan huomata, että olen mielettömän onnekas. Olen tavallistakin tavallisemman näköinen harmaavarpunen nainen ja silti kaksi aivan upeaa, tavallistakin tavallisempaa suomalaista, ja palstainkkeleihin verrattuna, normaalia miestä ovat rakastaneet minua jo vuosikymmeniä.
Kaksi?
Ohessa nimimerkki Vierailija kertoo osuvasti mitä kuuluu ruman naisen arkipäivään:
Tää on ruman naisen arki päivä!
Ruma nainen heräilee ja kaataa lasiin Aperolii. Ruma ottaa Tinderin esiin ja tsiigaa yön aikana tulleet 94 mätchii. Ruma rupee karsii mätchii sohval Netxflixii tsiigailles ja safkaa vähä samal vähä sipsukkaa, jätskii.
Illemmal ruma menee Tinder treffeille alfimman gicachadin kera ja saa sitä sexii. Tän jälkeen , ruma qhostaa chadin ja tsiigaa sohval Flixii kera sidukan ja sipsukan. Selaillen samal Tinderin mieskarkkitarjontaa!
Eipä sitä paljon tämän osuvammin pysty enää kuvailemaan. Lienee syytä myös itse kunkin pohtia, jos tälläinen on kerran ruman naisen todellisuus, minkälaista meininki on vähemmän rumilla naisilla. Ja kylmä fakta on, halusi sitä tai ei, että miehen on oltava todellinen Giga Chad, jotta pääsee matchien määrässä ruman naisen leveleille.
Miten tuonkin voi laittaa miesten syyksi? Mies joka ei ole esillä ja ei panosta itseensä yhtään jää yksin. Hänet myös haukutaan lyttyyn jos valittaa siitä naisille. Sama homma se on kyllä naistenkin kohdalla.
Toki nainen kuin nainen löytää halutessaan sen epätoivoisen naisenpuutteisen miehen, mutta silloin vain huijaa itseään ja joutuu pettymään kun mies ei ole juurikaan läsnä vaikka lapsiakin tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Ja kylmä fakta on, halusi sitä tai ei, että miehen on oltava todellinen Giga Chad, jotta pääsee matchien määrässä ruman naisen leveleille.
Haluat siis hurjat määrät tykkäyksiä, sama se vaikka suurin osa niistä olisi tullut "kaikki oikealle" -taktiikan tuloksena?
Eikö tuota tarvetta varten voisi kehittää deittisovellusta muistuttavan pelin, jossa botit antavat sinulle sadoittain tykkäyksiä? On meinaa täysin sama asia, kuin saada niitä kaikki oikealle-taktiikkojen takia. Eli eivät tarkoita yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kyllä niin epäselvä aloitus ettei selvinnyt ollenkaan mitä haetaan. Tiktokkissa vastaan taviksia jotka eivät saa mätsejä tinderissä? Hmmm... Miten tiktokki ja tinderi liittyvät toisiinsa? Nyt en hoksaa jotain. M37
Etkö oikeasti osaa tätä päätellä? Mikähän paikka se tiktok mahtaa olla ja mitähän siellä tehdään? :O
On niitä lyhyitä shorts videoita. Ei oo kyllä ikinä tullu vastaan mitään aiheeseen liittyvää... Kerro toki? M37
Vierailija kirjoitti:
Ihana lukea tätä ketjua. Jälleen kerran saan huomata, että olen mielettömän onnekas. Olen tavallistakin tavallisemman näköinen harmaavarpunen nainen ja silti kaksi aivan upeaa, tavallistakin tavallisempaa suomalaista, ja palstainkkeleihin verrattuna, normaalia miestä ovat rakastaneet minua jo vuosikymmeniä.
"silti kaksi aivan upeaa, tavallistakin tavallisempaa suomalaista, ja palstainkkeleihin verrattuna, normaalia miestä ovat rakastaneet minua jo vuosikymmeniä"
Voisit perustaa ihan oman ketjun näille päästä keksityille voimafantasioille.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ulkomaalaiset paremmat miehet noteeraavat meidät tavikset. Sen jälkeen ei haluta kyllä suomalaisia ukkoja edes vilkasta.
kansalaisuuden saamiseksi voi ottaa semmoisen alemman tason mt-ongelmaisen siiderivalaan pariksi vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ulkomaalaiset paremmat miehet noteeraavat meidät tavikset. Sen jälkeen ei haluta kyllä suomalaisia ukkoja edes vilkasta.
kansalaisuuden saamiseksi voi ottaa semmoisen alemman tason mt-ongelmaisen siiderivalaan pariksi vuodeksi.
Näistäkin on ihan hauskoja tarinoita kuullut tuttavilta. Se naisen naivi usko mieheen on vain jotain niin maukasta kun sitten totuus paljastuu.
No en oo ikinä tiktokissa törmännyt mihinkään tinderiin liittyvään nii aika outo aihe. Tosin kyllä todella kauan kun oon tiktokkia edes selannut. Mutta ainahan naisella pitää olla esim se esittelyteksti tai jos ei ole niin tuskin pelkkiä kuvia tykkäilen. En varmasti tykkää jos siellä on joku Sara Siepin näköinen nainen ilman minkäänlaista tekstiä. Sillä pelkällä kuvalla kun harvoin on mitään annettavaa. Ylipäätään jos naisista ehkä 10% tai reilusti harvemmasta tykkään. Niin aina pitää olla esittelyteksti josta selviää vähän minkälainen nainen on kyseessä tai tärkeitä asioita. Esim itselläni empatia, tunneälykkyys, hyvä keskustelutaito on tärkeää. M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistäkin on ihan hauskoja tarinoita kuullut tuttavilta. Se naisen naivi usko mieheen on vain jotain niin maukasta kun sitten totuus paljastuu.
Sinkkuäiti Katja on kirjoittanut hämmentyneen vetoomuksen hyvinvointisivuston Oma tarina -osuudessa.
Häntä kummastuttaa, miksi suomalaismiehet karttavat yh-äitiä, jos hänellä on kotona tummaihoinen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"silti kaksi aivan upeaa, tavallistakin tavallisempaa suomalaista, ja palstainkkeleihin verrattuna, normaalia miestä ovat rakastaneet minua jo vuosikymmeniä"
Oi miten palstainkkeliä kirpaisee, että joku muu saa kokea onnellista elämää. Yhyy se on minulta pois, itkee inkkeli.
T:MNM
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuäiti Katja on kirjoittanut hämmentyneen vetoomuksen hyvinvointisivuston Oma tarina -osuudessa.
Häntä kummastuttaa, miksi suomalaismiehet karttavat yh-äitiä, jos hänellä on kotona tummaihoinen lapsi.
Voin kertoa että niitä kantasuomalaisia miehiä pilkataan ihan törkeästi jos heidän naisella on etnisesti erinäköinen lapsi. Läheltä olen seurannut ja se vitsailun ja pilkan määrä on varmasti todella raskasta miehelle. Ei kuulemma auttanut selittää että lapsi on naisen aiemmasta suhteesta. Miestä pidettiin ihan vitsinä työpaikalla ja eipä hänkään jaksanut kauaa sitä kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama se on silloin jos miehellä on etnisesti erilainen lapsi aiemmasta suhteesta. Tunuu että naiset ajattelee sen niin ettei mies ole kelvannut suomalaisille naisille ja teki siksi lapsen aasialaisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama se on silloin jos miehellä on etnisesti erilainen lapsi a
Kiinnostaa kyllä käydä lukemassa. Missä tällainen hyvinvointisivusto on?
"Voin kertoa että niitä kantasuomalaisia miehiä pilkataan ihan törkeästi jos heidän naisella on etnisesti erinäköinen lapsi. Läheltä olen seurannut ja se vitsailun ja pilkan määrä on varmasti todella raskasta miehelle. Ei kuulemma auttanut selittää että lapsi on naisen aiemmasta suhteesta. Miestä pidettiin ihan vitsinä työpaikalla ja eipä hänkään jaksanut kauaa sitä kuunnella."
Liikut oudoissa piirissä. Itse olen läheltä seurannut, kuinka tavallisesta miehestä leivottiin lähes supersankaria, koska oli niin upea, mahtava, huomioiva ja hyväsydämminen, kun ryhtyi isäpuoleksi tummille lapsille. Mies kyllä keräsi ylistyspuheet ihan iloisesti itselleen ja paistatteli kehujen loisteessa, kunnes asua arkipäiväistyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi miten palstainkkeliä kirpaisee, että joku muu saa kokea onnellista elämää. Yhyy se on minulta pois, itkee inkkeli.
T:MNM
Siksihän tänne kirjoitellaankin, kun ei ole sitä saanut kokea. Nauti sinä onnestasi, me muut etsitään vielä.
Vierailija kirjoitti:
"Voin kertoa että niitä kantasuomalaisia miehiä pilkataan ihan törkeästi jos heidän naisella on etnisesti erinäköinen lapsi. Läheltä olen seurannut ja se vitsailun ja pilkan määrä on varmasti todella raskasta miehelle. Ei kuulemma auttanut selittää että lapsi on naisen aiemmasta suhteesta. Miestä pidettiin ihan vitsinä työpaikalla ja eipä hänkään jaksanut kauaa sitä kuunnella."
Liikut oudoissa piirissä. Itse olen läheltä seurannut, kuinka tavallisesta miehestä leivottiin lähes supersankaria, koska oli niin upea, mahtava, huomioiva ja hyväsydämminen, kun ryhtyi isäpuoleksi tummille lapsille. Mies kyllä keräsi ylistyspuheet ihan iloisesti itselleen ja paistatteli kehujen loisteessa, kunnes asua arkipäiväistyi.
Varmaan naiset oli tätä mieltä siitä miehestä? Sen jonka itse tiedän oli ihan pilkan kohde työporukassa. Toki paikkakuntakin oli pieni ja aikaa yli kymmenen vuotta. Isänpäivä jäi mieleen kun toiset kyseli illanvietossa naureskellen että meinasiko hän viettää Isänpäivää? Varmaan isommissa kaupungeissa ei olisi joutunut silämtikuksi.
Sen verran outo aloituksen aihe ettei osaa sanoa mitään. Tiktok ja tinderi yhdessä.
Koska myös ne taustatapetin näköiset naiset huokailevat niitä symmetrisiä tuuheatukkia.