Miten miehet ei huomaa niitä näkymättöminä
pysyviä naisia? Tiktokissa tulee vastaan taviksia jotka eivät saa Tinderissä mätsin mätsiä. Nämä naiset osallistuvat aktiivisesti pikadeittailu tapahtumiin, eivätkä saa sielläkään yhtäkään kutsua. Miehille tekee näemmä tiukkaa myöntää oma ulkonäkökeskeisyys, joka pitää miehen kuin miehen ikisinkkuna.
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ulkomaalaiset paremmat miehet noteeraavat meidät tavikset. Sen jälkeen ei haluta kyllä suomalaisia ukkoja edes vilkasta.
Mun täytyy tähän anekdoottina kertoa, että yleensä, kun ulkolainen mies on ollut minusta kiinnostunut, hän on yrittänyt myydä jotakin. Olin tuolloin aika nuori ja hoikkakin, joten ei ollut kyse liiasta iästä tai painosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt ei kyllä pidä täysin paikkaansa. Vaikka nainen ei nyt kenties olisi kauneimmista kaunein niin hänestä voi löytyä monia piirteitä jotka tekevät hänestä viehättävän. Ja usko pois, ei se ihmisen luonteen merkitys ole mitenkään vähäpätöinen tekijä. Kenties joku Tinder ei ole oikea paikka etsiä kumppania ?
Pitkässä suhteessa luonne ratkaisee. Ulkonäkö rapistuu jokaisella iän myötä ja lopulta jäljellä on vain luonne ryppyisen kuoren sisällä. Kun löytää kumppanin, jonka persoonallisuus miellyttää ja tunne on molemminpuolinen, ei tarvi enää roikkua tindereissä.
En edes ymmärrä miten se käytännössä toimii, että ihastuu pelkkään luonteeseen, ja ulkonäkö olisi siinä tilanteessa jotenkin ihan merkityksetön sivuseikka. Mä en ole ikinä, ikinä ihastunut pelkkään luonteeseen. Minut on aina hurmannut yhdistelmä hyvä ulkonäkö+kiva luonne. Niin se oli kun olin ala-asteella, kun olin teini, kun olin parikymppinen opiskelija, ja edelleen se on noin kun olen nelikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt ei kyllä pidä täysin paikkaansa. Vaikka nainen ei nyt kenties olisi kauneimmista kaunein niin hänestä voi löytyä monia piirteitä jotka tekevät hänestä viehättävän. Ja usko pois, ei se ihmisen luonteen merkitys ole mitenkään vähäpätöinen tekijä. Kenties joku Tinder ei ole oikea paikka etsiä kumppania ?
Palstan mukaan naisethan ovat vain tyytyväisiä, kun heitä ei noteerata ja ettei tuntemattomiin naisiin miehet saa ottaa minkäänlaista kontaktia. Toisaalta miehiä ei noteerata mitenkään naisten taholta.
Nykyajan passiivinen elämäntapa + runsas altistuminen muovituotteiden bisfenoli-A:lle => monella miehellä vapaa testoteroni alle. 200 pmol/L => naiset muuttuvat heille näkymättömiksi
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kuin naiset ei huomaa alle 180cm miehiä.
Todellakin huomaan. Osa on hyvinkin kuumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana lukea tätä ketjua. Jälleen kerran saan huomata, että olen mielettömän onnekas. Olen tavallistakin tavallisemman näköinen harmaavarpunen nainen ja silti kaksi aivan upeaa, tavallistakin tavallisempaa suomalaista, ja palstainkkeleihin verrattuna, normaalia miestä ovat rakastaneet minua jo vuosikymmeniä.
Kaksi?
Ihan normaalia. Elämme vuotta 2025, emme 1676.
Vierailija kirjoitti:
Naisten inseliys on näymmä sitä parempaa inseliyttä tällä palstalla peukuista päätellen
Miten nainen voi olla incel, kerran kaikki rumatkin naiset kelpaavat alfoille seksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten inseliys on näymmä sitä parempaa inseliyttä tällä palstalla peukuista päätellen
Miten nainen voi olla incel, kerran kaikki rumatkin naiset kelpaavat alfoille seksiin?
Koska naiset eivät tahdo seksiä vaan parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Naiset ovat yksilöitä, ja haluavat erilaisia asioita yksilöstä riippuen. Naiset eivät ole mikään parviäly, jolla on vain yksi tahto.
Vierailija kirjoitti:
Edes näille naisille ei tavallinen mies kelpaa kun nämäkin vaativat niitä samoja pitkiä, komeita ja rikkaita miehiä niin kuin kaikki muutkin naiset.
Siittä on tilastollista faktaa että kaikki naiset antavat tykkäyksiä tindereissä ja vastaavissa 20% miehistä joille kaikki muutkin naiset antaa ja kaikki naiset hylkää 80% miehistä.
Itse valitsisin aina ennemmin sen tavallisen ja mukavan kuin sen kauniin ja itsekeskeisen mutta en tavallisena miehelle ole alkuukaan riittävä edes niille tavallisille naisille.
Naisten on aivan turha itkeä yksinäisyyttä ja parisuhteen puutetta kun itse ei kelpuuta meitä tavallisia jotka haluaisi parisuhteen koska me olemme liian tylsiä, liian rumia ja liian lyhyitä. Edes ne tavalliset naiset ei suostu pariutumaan oman tasoisten kanssa kun ne tavallisetkin naiset suostuvat pariutumaan vain ylöspäin sosioekonomisessa tasossa
Tuossa taustalla on kuvitelma, että kauniit naiset olisivat taviksia ja sinun "tasoisiasi". Todellisuudessa et huomaa lainkaan ns. oman tasosi naisia ja kun kauniit eivät huomaa sinua, valitat, että heillä on muka liian kovat vaatimukset. Veikkaan, että jos sinulle näytettäisiin näitä näkymättömiä naisia, et edes ymmärtäisi, että he ovat naisia ja kaipaavat parisuhdetta.
Saat toki nostaa rimasi niin korkealle kuin haluat. En kuitenkaan jaksaisi kuunnella ulinaa siitä, kuinka et kelpaa oman tasosi naisille, kun todellisuudessa vika on omissa, liian korkealle asetetuissa vaatimuksissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Naiset ovat yksilöitä, ja haluavat erilaisia asioita yksilöstä riippuen. Naiset eivät ole mikään parviäly, jolla on vain yksi tahto.
Joo. Kyllä tosi monille naisille kelpaa se alfa seksiin. Minkä ihmeen takia he muuten sitä seksiä harrastaisivat? Joillekin sitten taas ei ole kiinnostusta pelkkiin seksisuhteisiin. Kuten ei kaikilla miehilläkään.
Todellakin huomataan, mutta tavalliselle naiselle ei nykyään riitä tavallinen mies. Jokainen haluaa sen yksisarvisen. Sitten katkeroidutaan kun ei saada. Ja koetaan että voidaan käyttäytyä miten vaan.
Ihmeeliinen ajatus tuo, että vetoava ulkonäkö ja mukava luonne ovat toisensa poissulkevia. Ihminen voi ulkoisesti tavis ja silti persoonana todella epämiellyttävä. Jokaisen sukupuolesta riippumatta olisi hyvä kriittisesti tarkastella itseään ja pohtia onko sitä niin mukava kuin kuvittelee olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin yksin, kuin ruman naisen kanssa. Kaveritkin nauraisivat kippurassa.
Hevosetkin nauraa sun pilkuttamiselle. Tavis ei muuten tarkoita rumaa.
Suomalaisen naisen kohdalla tarkoittaa. Suurin osa on lihavia ja ylipainoisia. Kuka haluaa kävellessäkin hikistä, puuskuttavaa naista?
Suomessa miehistä ylipainoisia on 72%, naisista 63%.
Miksi meidän naisten pitäisi huolia lihava ja ylipainoinen mies? Ei miksikään.
Ylipainoista ei tarvitse huolia, mutta kunnolla lihava on huolittava. Naisista lihavia on enemmän, kuin miehistä.
Lihavuus ja ylipaino Suomessa
Lihavuuden yleisyys on yli 20-vuotiailla naisilla 30 ja miehillä 27 prosenttia. Lähes joka toisella naisella (48 %) ja miehellä (44 %) on vyötärölihavuutta.
Asiantuntija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin yksin, kuin ruman naisen kanssa. Kaveritkin nauraisivat kippurassa.
Minä olisin mielelläni ruman naisen kanssa, mutta en kiihotu heistä. Haluan haluta naista. Kavereiden mielipiteellä ei ole mitään väliä.
Miten mittaat tämän kiihottumisen? Onko sinulla niin että pitää alkaa seistä kun vain katsookin siihen naiseen päin? Jos näin niin aika korkealla on ne vaatiukset.
Sinulta on ehkä jäänyt ymmärtämättä että se kiihottuminen voi tulla myös siitä kun on sitä ihan oikeaa seksiä sen toisen kanssa ja siinä se kaikki läheisyys, kosketus jne.
"En edes ymmärrä miten se käytännössä toimii, että ihastuu pelkkään luonteeseen, ja ulkonäkö olisi siinä tilanteessa jotenkin ihan merkityksetön sivuseikka."
Ei se ihan niin toimikkaan vaan ennemminkin niin että se mukava luonne saa näkemään sen toisen uusin silmin myös ulkonäöllisesti. Siis ihminen johon ei olisi kadulla kiinnittänyt mitään huomiota, alkaa näyttääkin kiinnostavammalta kun häneen tutustuu kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti voidaan tutkia että mitä naiset keskimäärin haluavat. Ja sellaiseen naiseen on todennäköisintä törmätä joka haluaa sitä mitä iso osa muistakin naisista haluaa.
"Siittä on tilastollista faktaa että kaikki naiset antavat tykkäyksiä tindereissä ja vastaavissa 20% miehistä joille kaikki muutkin naiset antaa ja kaikki naiset hylkää 80% miehistä."
Ja siitäkin on tilastolista faktaa että naiset valitsevat miehiä eri kriteereillä silloin kun tapaavat livenä eikä ulkonäkökeskeisissä palveluissa. Eli jos ei onnistu Tinderissä niin kannattaa hakea muualta.
Edelleen puolet parisuhteista saa alkunsa muualla kuin netissä.
Minä voin ainakin myöntää olevani hyvin ulkonäkökeskeinen kuten varmaan moni muukin on.
Pitkässä suhteessa luonne ratkaisee. Ulkonäkö rapistuu jokaisella iän myötä ja lopulta jäljellä on vain luonne ryppyisen kuoren sisällä. Kun löytää kumppanin, jonka persoonallisuus miellyttää ja tunne on molemminpuolinen, ei tarvi enää roikkua tindereissä.