Miten miehet ei huomaa niitä näkymättöminä
pysyviä naisia? Tiktokissa tulee vastaan taviksia jotka eivät saa Tinderissä mätsin mätsiä. Nämä naiset osallistuvat aktiivisesti pikadeittailu tapahtumiin, eivätkä saa sielläkään yhtäkään kutsua. Miehille tekee näemmä tiukkaa myöntää oma ulkonäkökeskeisyys, joka pitää miehen kuin miehen ikisinkkuna.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei saa Tinderissä matcheja, se johtuu täysin siitä, että nainen on itse aivan liian nirso. :D Nainen voi saada tuhansia matcheja viikossa, jos edes vähän löysää älyttömiä standardejaan. Ihan silkkaa fantasiaa ajatus, ettei nainen saisi matcheja Tinderissä, tai muutenkaan huomiota.
Ei se johdu nirsoudesta jos valikoima on huono. Jos mä haluan omenan, en mä tyydy päärynään, vaikka päärynöitä sataisi taivaalta mun päälle.
Määrittele tavallinen nainen? Se reilusti ylipainoinen joka kärsii useista mieleterveys o gelmisra ei ole tavallinen nainen vaan se on yksi suuri red flag josta ei ole kuin aiheuttamaan ongelmia. Se nainen jolla on kasvot täynnä lävistyksiä ja tukassa useita kirkkaita värejä ei ole tavallinen nainen vaan on yksi suuri kävelevä red flag. Ihan tiedoksi luonnossakin kirkkaat värit tarkoittaa varoituksena myrkyllisyyttä joita ei kannata lähestyä
Edellinen viesti väittää, että "tavalliset miehet on parisuhteissa".
Hyvä tietää, että yksikään tavallinen mies ei voi olla sinkku. Päteekö tämä myös naisiin? Ovatko sinkut naiset jotenkin automaattisesti kelvottomia ja epänormaaleja?
Vierailija kirjoitti:
Miesten vika
Tietenkin. Naisella tulee aina olla oikeus miesten huomioon
Ylipaino. Estää seurustelun.
Suomalainen nainen ei osaa syödä riisiä.
Suomalainen nainen syö suklaata.
Ruokavalio: suklaa ja siideri.
Vierailija kirjoitti:
Nii - in, rumat ihmiset eivät kohtaa toisiansa tarpeeksi. Onko kuitenkin kyse sitä etteivät he edes halua kohdata toisiansa?
Hyvin harva ihminen on oikeasti ruma. Suurin osa on taviksia.
Palovammapotilaat ja kehitysvammaisetkin löytävät kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei saa Tinderissä matcheja, se johtuu täysin siitä, että nainen on itse aivan liian nirso. :D Nainen voi saada tuhansia matcheja viikossa, jos edes vähän löysää älyttömiä standardejaan. Ihan silkkaa fantasiaa ajatus, ettei nainen saisi matcheja Tinderissä, tai muutenkaan huomiota.
Ei se johdu nirsoudesta jos valikoima on huono. Jos mä haluan omenan, en mä tyydy päärynään, vaikka päärynöitä sataisi taivaalta mun päälle.
"Ei se johdu nirsoudesta jos valikoima on huono."
Joskus kuvittelen millaista olisi elää ilman kykyä itsereflektioon. :D
Vierailija kirjoitti:
Edes näille naisille ei tavallinen mies kelpaa kun nämäkin vaativat niitä samoja pitkiä, komeita ja rikkaita miehiä niin kuin kaikki muutkin naiset.
Siittä on tilastollista faktaa että kaikki naiset antavat tykkäyksiä tindereissä ja vastaavissa 20% miehistä joille kaikki muutkin naiset antaa ja kaikki naiset hylkää 80% miehistä.
Itse valitsisin aina ennemmin sen tavallisen ja mukavan kuin sen kauniin ja itsekeskeisen mutta en tavallisena miehelle ole alkuukaan riittävä edes niille tavallisille naisille.
Naisten on aivan turha itkeä yksinäisyyttä ja parisuhteen puutetta kun itse ei kelpuuta meitä tavallisia jotka haluaisi parisuhteen koska me olemme liian tylsiä, liian rumia ja liian lyhyitä. Edes ne tavalliset naiset ei suostu pariutumaan oman tasoisten kanssa kun ne tavallisetkin naiset suostuvat pariutumaan vain ylöspäin sosioekonomisessa tasossa
Ja oikeassa maailmassa 70% suomalaisista aikuisista on parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin yksin, kuin ruman naisen kanssa. Kaveritkin nauraisivat kippurassa.
Hevosetkin nauraa sun pilkuttamiselle. Tavis ei muuten tarkoita rumaa.
Kyllä se tuollaisille miehille tarkoittaa. Se on se alin "naistaso" minkä nämä näkee ja joka ei kelpaa kuin korkeintaan hätävaraksi (lue rei'äksi) ja silloin tapaillaan vaan jomman kumman kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pienet on murheet miehillä näköjään, jos kavereiden mielipiteiden mukaan eletään. Jos mä löytäisin miehen johon oikeasti rakastun, niin kavereiden mielipiteillä ei olisi siinä kohtaa mitään arvoa. Ei olla sitten kavereita enää!
Ja seuraavaksi joku tulee tähän länkyttämään: nii, kun te naiset ette osaa olla edes kunnollisia ystäviäkään!
Hah nyt kyllä tulee semmoista paskaa että. Totuus on kuitenkin se että nainen tuhoaa jokaisen parisuhteen jos naisen ystävien mielestä kyseinen mies ei ole riittävä. Naisille tärkein asia elämässä on ystävien mielipide ja ystävien hyväksyntä
Vierailija kirjoitti:
Määrittele tavallinen nainen? Se reilusti ylipainoinen joka kärsii useista mieleterveys o gelmisra ei ole tavallinen nainen vaan se on yksi suuri red flag josta ei ole kuin aiheuttamaan ongelmia. Se nainen jolla on kasvot täynnä lävistyksiä ja tukassa useita kirkkaita värejä ei ole tavallinen nainen vaan on yksi suuri kävelevä red flag. Ihan tiedoksi luonnossakin kirkkaat värit tarkoittaa varoituksena myrkyllisyyttä joita ei kannata lähestyä
No mutta eihän nuo olekaan näkymättömiä vaan sinäkin näet heidät kaikkine punaisine lippuineen. Nyt on kyse niistä naisista joita ei nähdä ja jotka on miesten silmissä näkymättömiä. Ei heissä ole mitään huomiovärityksiä tai muitakaan varoitusmerkkejä. Heitä ei nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Missäs näitä kotiinsa linnottautuneita "näkymättömiä" naisia tapaa tai missä niiden kanssa pääsee keskustelemaan ja tekemään mahdollisia aloitteita kun tinderissä ja vastaavissa nämäkin naiset tykkää kiistä samoista miehistä mistä kaikki muutkin naiset tykkää eikä tavallinen mies saa näkitä sielläkään tykkäyksiä että pääsisi edes keskustelemaan?
Minut tapaa harrastuksissa. Olen erilaisissa lauta- ja konsolipeliporukoissa, sekä retkeilyryhmässä. Eipä miehiä kiinnosta niissäkään, vaikka ovat miesvoittoisia. Ne kilpailevat niistä samoista naisista, joista kaikki muutkin miehet. Tinderin jätin, kun en saanut matcheja. T. tavallinen nainen
Vierailija kirjoitti:
SÄ yritit väittää tota jo aiemmin. Oikeasti kukat on värikkäitä, jotta pölyttäjät tulee niiden luo. Hedelmät ja marjat on värikkäitä myös, eikä lainkaan myrkyllisiä. Luonnossa väreillä kutsutaan luo. Uroseläimetkin on naaraita värikkäämpiä, koska se kutsuminen on heidän hommaansa, ei naisten.
Vierailija kirjoitti:
Luonnossa kirkkaat värit torjuvat saalistajia (esim. nuolimyrkkysammakon ja ampiaisen värit) ja houkuttelevat sopivia kumppaneita (esim. riikinkukon väri). Samoin ihmisillä ne usein pitävät pahat ja vaaralliset tyypit loitolla mutta vetävät puoleensa hyviä tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen naisen kohdalla tarkoittaa. Suurin osa on lihavia ja ylipainoisia. Kuka haluaa kävellessäkin hikistä, puuskuttavaa naista?
Mä olen hoikka, mutta kehon rumien mittasuhteiden ja naaman takia olen ihan näkymätön tavis. Ei mua kukaan lähesty missään ja jos itseäni jollekin miehelle kovasti tarjoan, niin hän suostuu säälistä seksiin yhden kerran, toista tapaamista ei tule.
Tästä voi ihan suoraan päätellä että seksi on huonoa.
Välitän enemmän siitä mitä on naisen pään sisällä. Harmikseni todella iso osa naisista ei viehätä minua. Kaikki se asioiden vääristely ja kaksoistandardit saavat munussa aikaan sääliä, ei himoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen naisen kohdalla tarkoittaa. Suurin osa on lihavia ja ylipainoisia. Kuka haluaa kävellessäkin hikistä, puuskuttavaa naista?
Mä olen hoikka, mutta kehon rumien mittasuhteiden ja naaman takia olen ihan näkymätön tavis. Ei mua kukaan lähesty missään ja jos itseäni jollekin miehelle kovasti tarjoan, niin hän suostuu säälistä seksiin yhden kerran, toista tapaamista ei tule.
Tästä voi ihan suoraan päätellä että seksi on huonoa.
Ja kaikkien kauniiden naisten kanssa taivaallisen hyvää?
Vierailija kirjoitti:
Missäs näitä kotiinsa linnottautuneita "näkymättömiä" naisia tapaa tai missä niiden kanssa pääsee keskustelemaan ja tekemään mahdollisia aloitteita kun tinderissä ja vastaavissa nämäkin naiset tykkää kiistä samoista miehistä mistä kaikki muutkin naiset tykkää eikä tavallinen mies saa näkitä sielläkään tykkäyksiä että pääsisi edes keskustelemaan?
Ei nämä näkymättömät naiset ole minnekään kotiinsa linnoittautuneita vaan elävät ihan normaalia elämää töissä ja harrastuksissa käymisineen sekä ihan arkisine kauppareissuineen. Heidän olemassaoloaan ei vain nähdä ja siitä tämäkin kuvitelma "kotiinsa linnoittautumisesta" kertoo. Ihan joka ikinen päivä jokainen ihmisten ilmoilla liikkuva mies kohtaa useitakin näkymättömiä naisia, mutta ei vain näe heitä. Näkymätön nainen on oppinut sen ja osaa jo siirtyä alta pois, ettei yleensä tule tällaisen näkemättömän miehen ylikävelemäksi. Ja sen kerran kun ei väistä niin saa yököttelyä/huorittelua/noitumista osakseen eikä mies näytä ymmärtävän yhtään, että itsehän se oli se ainoa joka kulki laput silmillä.
Miksi "tavalliset" naiset eivät rupea liikkumaan ulkona? Ei teitä tulla kotoa hakemaan ja sitten vielä hyvät käytöstavat!!! Voitte tekin tervehtiä ja eteenkin vastata tervehdykseen.
EI ole tilastollista faktaa. Miehet vaan swaippaa melkein kaikki naiset oikealle, koska ei jaksa lukea profiileja. Naiset valikoi tarkemmin.
Niin, ja sinä et ole tavallinen mies. Tavalliset miehet on parisuhteissa.