Miten miehet ei huomaa niitä näkymättöminä
pysyviä naisia? Tiktokissa tulee vastaan taviksia jotka eivät saa Tinderissä mätsin mätsiä. Nämä naiset osallistuvat aktiivisesti pikadeittailu tapahtumiin, eivätkä saa sielläkään yhtäkään kutsua. Miehille tekee näemmä tiukkaa myöntää oma ulkonäkökeskeisyys, joka pitää miehen kuin miehen ikisinkkuna.
Kommentit (124)
Ap on incel. Pieni, surkea, itseään vihaava mies.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin yksin, kuin ruman naisen kanssa. Kaveritkin nauraisivat kippurassa.
Aika pienet on murheet miehillä näköjään, jos kavereiden mielipiteiden mukaan eletään. Jos mä löytäisin miehen johon oikeasti rakastun, niin kavereiden mielipiteillä ei olisi siinä kohtaa mitään arvoa. Ei olla sitten kavereita enää!
Ja seuraavaksi joku tulee tähän länkyttämään: nii, kun te naiset ette osaa olla edes kunnollisia ystäviäkään!
Nii - in, rumat ihmiset eivät kohtaa toisiansa tarpeeksi. Onko kuitenkin kyse sitä etteivät he edes halua kohdata toisiansa?
Otsassa olisi hyvä lukea. "Annan jos huomaat minut". Ja kas kummaa olet kuumaa kamaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin yksin, kuin ruman naisen kanssa. Kaveritkin nauraisivat kippurassa.
Aika pienet on murheet miehillä näköjään, jos kavereiden mielipiteiden mukaan eletään. Jos mä löytäisin miehen johon oikeasti rakastun, niin kavereiden mielipiteillä ei olisi siinä kohtaa mitään arvoa. Ei olla sitten kavereita enää!
Ja seuraavaksi joku tulee tähän länkyttämään: nii, kun te naiset ette osaa olla edes kunnollisia ystäviäkään!
No, mun naispuoliset kaverit on sen verta kunnollisia kavereita, että eivät sano rumasti rakkaimmastani. Ja jos joskus osoittautuisi, että joku heistä ei osaa olla kunnollinen kaveri, niin ei olisi enää kaveri ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Nii - in, rumat ihmiset eivät kohtaa toisiansa tarpeeksi. Onko kuitenkin kyse sitä etteivät he edes halua kohdata toisiansa?
Vain paperipussit päässä.
Edes näille naisille ei tavallinen mies kelpaa kun nämäkin vaativat niitä samoja pitkiä, komeita ja rikkaita miehiä niin kuin kaikki muutkin naiset.
Siittä on tilastollista faktaa että kaikki naiset antavat tykkäyksiä tindereissä ja vastaavissa 20% miehistä joille kaikki muutkin naiset antaa ja kaikki naiset hylkää 80% miehistä.
Itse valitsisin aina ennemmin sen tavallisen ja mukavan kuin sen kauniin ja itsekeskeisen mutta en tavallisena miehelle ole alkuukaan riittävä edes niille tavallisille naisille.
Naisten on aivan turha itkeä yksinäisyyttä ja parisuhteen puutetta kun itse ei kelpuuta meitä tavallisia jotka haluaisi parisuhteen koska me olemme liian tylsiä, liian rumia ja liian lyhyitä. Edes ne tavalliset naiset ei suostu pariutumaan oman tasoisten kanssa kun ne tavallisetkin naiset suostuvat pariutumaan vain ylöspäin sosioekonomisessa tasossa
On näkymättömiä miehiäkin, olen jotenkin maagisesti kaupassa aina tiellä vaikka olisin liikkumatta tai punnitsemassa paprikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehille tekee näemmä tiukkaa myöntää oma ulkonäkökeskeisyys"
Mitä nyt äkkiseltään muistelen, niin jokainen mies jonka kanssa olen asiasta keskustellut, on ihan suoraan myöntänyt että naisen ulkonäkö on heille tärkeää. Eli joudun kyllä olemaan tästä kanssasi eri mieltä: kyllä miehet tuon minun kokemusteni mukaan myöntävät ihan suoraan ja mukisematta.
Totta. Miehet myös tykkää näistä jaotteluista tasoteorian mukaan, mutta jostain syystä sen nyt esim vaikka vitos-kutostason miehen makuun ei olekaan vitos-kutostason nainen (koska sellaisen olemassaoloa ei edes noteerata) vaan näille se alin naistaso onkin tyyliin joku seiska, joka sekään siis ei kelpaa koska mies itse ei kuitenkaan ole mikään nelostasolainen vaan ehkä joku kasipuolikas saattaa jo miellyttää ja menetellä jos sitä parempaa ei ole tarjolla.
Ja sitt
Pieni korjaus, naiset on aina 10/10 eikä sillä ole merkitystä minkä näköinen tai minkä luontoinen nainen on. Nainen on aina kaikella tapaa täydellinen
Toimiiko tähän se sama ohje mitä naiset antavat aina miehille keskusteluissa missä miehet valittavat että ei tavallisena saa kumppania. Muutu paremmaksi, muuta ulkonäkösi paremmaksi ja ala panostamaan rahallisesti mahdolliseen kumppaniin niin saa kumppanin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma läski on ehkä tavis, mutta jonkinlaiset kriteerit meillä miehilläkin on.
Onhan meillä. Myös kavereiden valinnassa. Jos jostain käsittämättömästä syystä olisimme kavereita niin asap lähtisit luiskaan jos mun kuullen tuolla tavoin nimittelisit yhtäkään naista.
Ei se ole nimittelyä, jos sanoo asian niin kuin se on. Vähän sama kuin jos nainen sanoisi, ettei halua lyhyttä miestä. Ainoa ero on, että läskeilleen nainen voi tehdä jotain, mutta pituudelleen mies ei mahda mitään.
Mutta kun mies löytää naisen, hänen pituutensa kelpaa naiselle eikä muutu. Nainen puolestaan joutuu vahtimaan painoaan koko elämänsä. Eli kumpi olikaan se helpompi tilanne?
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko tähän se sama ohje mitä naiset antavat aina miehille keskusteluissa missä miehet valittavat että ei tavallisena saa kumppania. Muutu paremmaksi, muuta ulkonäkösi paremmaksi ja ala panostamaan rahallisesti mahdolliseen kumppaniin niin saa kumppanin
Eihän nainen nyt voi tällaista tehdä miehen eteen. Sehän antaisi epätoivon merkkejä sisarkunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Muistelen että tästä oli tutkimuskin, jossa kysyttiin miehiltä ja naisilta että mitä arvottavat tärkeimmiksi ominaisuuksiksi kumppanissa. Miehillä ulkonäkö oli korkealla listalla, naisilla paljon matalammalla.
Mutta sitten kun nämä samat testihenkilöt laitettiin valitsemaan valokuva + tekstikuvaus katalogista romanttisessa mielessä potentiaalisia vastakkaisen sukupuolen edustajia, niin miehet ja naiset toimivat täysin identtisellä tavalla: sekä miesten että naisten valinnat keskittyivät lähes eksklusiivisesti niihin muutamiin kohteisiin, jotka olivat ns. perinteisessä mielessä kaikkein viehättävimpiä ulkonäöltään.
Eli mitä opimme tästä: miehet sanovat suoraan että arvottavat ulkonäön korkealle, naiset sen sijaan vähättelevät ulkonäön merkitystä. Mutta tositilanteessa sukupuolet käyttäytyvät identtisesti, ja tekevät parinvalinnan vahvasti ulkonäkö edellä.
Kuvien katselu ei ole parinvalintaa. Ehkä se on miehille, mutta naisille ei. Naisten tarvii tutustua, keskustella ja haistaa ennen kuin voivat sanoa, että ovatko kiinnostuneita vai eivät. Mikään ulkoNÄKÖ ei riitä, jos noilla alueilla sakkaa, ja jos nuo henkiset ja kemialliset ulottuvuudet toimivat, niin kiinnostus herää vaikka ensinäkemältä ei olisi viehättynyt.
Näin ovat sukupuolet erilaisia.
Siitä on ihan laulukin kirjoitettu, että mites ne naiset aina rakastuu renttuihin. Ihan samalla tavalla miehet ovat valmiita kestämään naiselta paskaa kohtelua, koska hän on nuori ja nätti. Osalle kustannetaan tuhansilla eurolla logokamaa.
Jos nainen ei saa Tinderissä matcheja, se johtuu täysin siitä, että nainen on itse aivan liian nirso. :D Nainen voi saada tuhansia matcheja viikossa, jos edes vähän löysää älyttömiä standardejaan. Ihan silkkaa fantasiaa ajatus, ettei nainen saisi matcheja Tinderissä, tai muutenkaan huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Edes näille naisille ei tavallinen mies kelpaa kun nämäkin vaativat niitä samoja pitkiä, komeita ja rikkaita miehiä niin kuin kaikki muutkin naiset.
Siittä on tilastollista faktaa että kaikki naiset antavat tykkäyksiä tindereissä ja vastaavissa 20% miehistä joille kaikki muutkin naiset antaa ja kaikki naiset hylkää 80% miehistä.
Itse valitsisin aina ennemmin sen tavallisen ja mukavan kuin sen kauniin ja itsekeskeisen mutta en tavallisena miehelle ole alkuukaan riittävä edes niille tavallisille naisille.
Naisten on aivan turha itkeä yksinäisyyttä ja parisuhteen puutetta kun itse ei kelpuuta meitä tavallisia jotka haluaisi parisuhteen koska me olemme liian tylsiä, liian rumia ja liian lyhyitä. Edes ne tavalliset naiset ei suostu pariutumaan oman tasoisten kanssa kun ne tavallisetkin naiset suostuvat pariutumaan vain ylöspäin sosioekonomisessa tasossa
Linkki siihen tilastolliseen faktaan, kiitos.
Missäs näitä kotiinsa linnottautuneita "näkymättömiä" naisia tapaa tai missä niiden kanssa pääsee keskustelemaan ja tekemään mahdollisia aloitteita kun tinderissä ja vastaavissa nämäkin naiset tykkää kiistä samoista miehistä mistä kaikki muutkin naiset tykkää eikä tavallinen mies saa näkitä sielläkään tykkäyksiä että pääsisi edes keskustelemaan?
Kuka itkee? Sinäkö?