KUKAAN ei halua niitä Vihreitä kuulia, mummot!
Ja nyt katsotaan montako sekuntia kestää että huorisjankkaaja tulee paikalle.
Kommentit (35)
Minä voin ottaa ne teidän puolesta kun te nirsoilette. Itse tykkään niistä. Enkä ole mikään vanhus, olen 34 vuotias
Kyselyjenkin mukaan karkkipussiin jää isossa porukassa aina vihreät viimeiseksi.
Mieluummin kuulia kuin niitä ällöttäviä konvehteja. Toki kannattaa pitää kohtuullisena makean ahmiminen. Itse syön yhden kuulan päivässä korkeintaan. Enempää karkkia ei varmaan kukaan tarvitse vuorokauden aikana.
Niissä on fruktoosisiirappia, nopeaa energiaa saapi niistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyselyjenkin mukaan karkkipussiin jää isossa porukassa aina vihreät viimeiseksi.
Meillä mies syö ne. Niitä pitää olla, muut ei syö edes suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies syö ne. Niitä pitää olla, muut ei syö edes suklaata.
Sama meillä. Jos ei saa jouluksi vihreitä kuulia niin ostaa niitä itse pari rasiaa ja syö samalla kun katsoo jotakin elokuvaa.
Nehän on parhaita!Namskis!Tänne saa lähettää
Nehän on hyviä. Ensimmäinen työpaikkani oli fazerilla, tehtäviini kuului niiden puolikkaiden liimaaminen yhteen. Joskus meni kahteenkin.
Jouluna PITÄÄ olla lanttulaatikkoa, porkkanalaatikkoa, vihreitä kuulia ja finlandia kuulia. Muuten ei joulu ole joulu.
Saa antaja ensi jouluna takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka niitä on sitten karkkipussiin valinnut? Minä tykkään niistä ja ostan joka jouluksi rasian, että niitä on varmasti.
Miehet tykkää liköörikonvehdeista, kun ne on niin persoja viinalle.
Vierailija kirjoitti:
Saa antaja ensi jouluna takaisin.
Ei se mitään sillä ostan samaa seuraavanakin jouluna! Perinteet ne olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin kuulia kuin niitä ällöttäviä konvehteja. Toki kannattaa pitää kohtuullisena makean ahmiminen. Itse syön yhden kuulan päivässä korkeintaan. Enempää karkkia ei varmaan kukaan tarvitse vuorokauden aikana.
Konvehdit ovat huomattavasti terveellisempiä kuin marmeladi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka niitä on sitten karkkipussiin valinnut? Minä tykkään niistä ja ostan joka jouluksi rasian, että niitä on varmasti.
Ihan on karkkitehtaalla laitettu kuule.
Meillä koristeltiin kuusi näillä kuulilla. Ohutta lankaa kuulan läpi ja sitten oksalle roikkumaan.
Uppupp🎅