Kolmosta haaveilevat vk 17
Uusi pino vanhat kujeet... =)
Nyt jos ottautuisi hetkeksi tänne koneelle, viime viikolla pikaiseen ilmoittauduin joukkoon.
Elikkäs en tiiä onko ollu tapana, mutta minusta kohteliasta hieman kertoa itsestään =)
Olen 27 vuotias, Kuopion kupeelta, meillä on kaksi lasta 02/04 ja 01/07, siinä välissä useita keskenmenoja ja kohdunulkoinen, pienen eloni aikana olen 8 kertaa ollut raskaana. Ja nyt sitten päätettiin isännän kanssa, että lisää saa tulla, jos on tullakseen. Tietysti tuo meidän nuorimmainen on vasta hikiseen 4 kk:ta, mutta mulla on kolmet menkat jo ollu, joten teoreettinen mahdollisuus siis on jo tulla raskaaksi, mutta historian valossa ei voi juhlia =)
Ongelmana meillä ei oikeastaan ole raskaaksi tuleminen vaan raskaana pysyminen!!!
Pikku hiljaa, silloin tällöin sunnuntaisin annetaan mahdollisuus pikku kolmoselle,sillä välin myötäelän muiden ilon ja surun hetkiä! Tälläinen keskustelu porukka on mukava, varsinkin kun olen asennoitunut että ei meille vielä ens tammikuussa lasta tule ja helposti nuo kaverit rupeaa tympäytymään, jos niiden kanssa keskustelee vain ovislimoista =)
Muutama tuttu nimimerkki vilahti keskusteluissa*vilkuttaa*, vuosia olen jo notkunut listoilla, eri porukoissa, lähinnä siis tippumassa kuukausilistoilta =(
-E-
Kommentit (31)
Olen 28v. lapset 2 ja 5 vuotiaat. Meillä meni esikoista yrittäessä tosi kauan ja toinen tärppäs heti, tosin siinä tuli sitä ennen keskenmeno=/ Eli tällä viikolla on oviksen aika ja nyt jätettiin vasta ehkäsyt pois. Odotan malttamattomasti mitä tapahtuu enskuussa ollako vai eikö...
Tänää vielä olen lapsien kans kotona ku tyttö sairastellu. Huomenna töihin. Olen päiväkodissa töissä, saa nähdä miten jaksan jos tulen raskaaksi. Olen ollu molempien lasten odotusajat kotona ja saanu siis levätä yllinkyllin. Nyt pitää sit varautua siihen että ainaki lopussa pitää katsoa jaksanko töissä. Mulla toi masuki nimittäin kasvaa heti alusta asti niin super vauhtia että on aina kysytty odotanko kaksosia=O
Muutettii omakotitaloo tammikuussa ja nyt siis alkais kohta pihan hoito hommatki. Kyllä toi aika menee töissä ja lasten kanssa tosi nopeesti!
Tervetuloa mukaan, Miili06!
Täällä ei mitään ihmeellistä uutta, odotellaan vaan ensiviikon viikonloppua..
Tulin oikeastaan huhuilemaan defeisin perään.. Joko testasit?
Niin ja uusi: olen kontannut kaksi raskautta päiväkodin lattialla pukemassa kurahousuja äitiysloman alkamiseen saakka. Itselläni ei (onneksi) ollut selän kanssa ongelmia, mutta tiettyä tekniikkaa ja asennetta se vaatii..;0)
vuma, kp 15
Defeis, kuis kävi? Täällä jo jännityksellä odotetaan.
Onko joku muukin testaillut?
Tervetuloa uudet!!!
On:Mulla oli varmaan eilen ovis, ainakin kivuista päätellen. Tänään yllätin itseni huuto.netin mammavaate osastolta. Piti tolle 8 kuukautiselle katsella vaatteita. Taidan olla ihan pimee ;)
Viola kp 14
Ai että miten kävi? No mä tässä yritän päättää että saikoa tänään kaksi (jju' u, testasin kahteen kertaan...*pyörittelee silmiään*) viivanpaikkaa vaiko kaksi hailua haamua.
Homman nimi näet on se, että aamupissistä tuli 10 minsan sisällä harmahtavanlilahtava testiviiva joka sitten testiajan ulkopuolella vahvistui. Päiväpissistä (olin ollut pissaamatta noin pari tuntia) tuli samassa ajassa harmahtava viiva mallia " saisiko kaukokputken, kiitos." Tämä viiva näkyy heikosti, mutta näkyy kuitenkin. Ota tästä nt sitten selvää. Niin ja testien kontrolliviivat on lilat jos se yhtään auttaa.
Tää on ihan kamalaa, kun yleensä oon testannu Apteekin Omalla mutta teknisesti ottaen menkat ei (vielä) ole myöhässä ja muistaakseni sillä vioi testata vasta samana päivänä kuin menkkojen pitäis alkaa.
Jäämme siis edelleen odottelemaan innolla (ja kauhulla kanssa). Menkkaoireita ei kyllä vieläkään ole näkynyt....
Tervetuloa vaan mukaan!! Sitten kun plussat pärähtää niin kotiloihin vaan mukaan!!
Itse kuumeiltiin miehen kanssa vuoden päivät kolmosta ja tärppäsi, sain km:n, mutta heti tärppäsi uudestaan! Ennestään meillä kaksi poikaa 5v. ja 2v. Aina vaan löydän itseni täältä kuumeilupuolelta edelleen, kiinnostaa mitä teille kuuluu ja miten tilanteet edistyy!
DEFEIS: WOW! Kuulostaa erittäin lupaavalla! *onnittelee varoen* =)
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
kaikille plussaa!!
Shani@ ja Neilikka rv 5+5
kiitos Shani@ vaikkakaan edes mä en vielä onnittelis itteäni. ;) Jotenkin vaan on pelko persiissä että noissa testeissä on viivanpaikka. Asia tosin ratkeaa niin, että laitan miehen käymään apteekissa. =)
ettei tipahdeta ties minne. =)
Tässä muuten mietin sitä, että jos huomenna ja perjantainakaan ei sitä plussaa pärähdä ja en ole raskaana niin toivottavasti kierto ei veny ihan hirveesti. Mies ja minä kun lähdetään ihan kaksistaan Ateenaan 7.5. ja pois tullaan 15.5. Ei olis kovin kivaa, jos reissun aikana olis menkat. Siis tokihan sieltäkin siteitä saa, mutta siinä kuumuudessa olo on vähän nihkeä siteen kanssa (viimeksi mulla oli Ateenan reissulla menkat) ja mä en tykkää käyttää tampoonia.
Noh, jäädäädn taas odottelemaan että mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään.
Pahin pettymys takana... vihdoinkin. Kyllä oli masentava viikonloppu, mutta onneksi minulla on kultainen mies joka lohdutti ja jutteli asiasta.
Emma04: Onpas sinua koeteltu. Toivottavasti seuraava raskaus pysyy ja kestää loppuun saakka!
Miili06: Tervetuloa joukkoon! Kiva kun kuumeilijoita on. Toivottavasti pian pääsette yrittämään kolmosta.
Uusi: Pihatöitä riittää täälläkin (2000m2) tontti meillä... Tärppionnea teille!
Vuma: ++++++ sädetystä ensi viikkoon!!
Viola71: Toivon että ovis oli otollinen!!!!!
Defeis: Voi hurja kun sulla on jänskät oltavat!!!! Toivotaan että plussa pärähtää ja kunnolla!!!! bd
Shani@: Kiva kun kirjottelet tänne! Äläkä jätä meitä tänne, vaan hinaa meidätkin sinne kotiloihin!!!!
Aiha: Mites sinun raskautesi on sujunut? Taidat olla jo loppusuoralla?
Tsirppana: Mitäs sinulle?
Kovasti ollu esittelyitä... onkohan se kolmosten esittelypino vielä jossain? Taidan käydä etsimässä jos löytyy.
On: Eipä ihmeempiä, pahin järkytys tädistä alkaa hiipuun. Kyllä tais olla eka kerta näitten yk:n aikana kun petyin todella rajusti. Kuume on kova ja tuntuu että kovenee vaan.... No, täti pakkailee jo kamojaan. Olen tässä vähän miettinyt josko ovista alkaisin tikuttaan. Onko kokemuksia niistä? Myydäänkö muualla ku apteekissa? Hinta/laatu?
Juu eipä muuta tällä kertaa!
mp73, yk 6, kp 5/-30-
Ihan vaan nopeasti.. Vauva on kipeä (7,5kk) TAAS ja viime yönä heräsi n. 30min-1t välein...aagh! :/ Eipä väsytä, ei... Onneksi nukuin päikkärit. Mutta itselläni on ollut ongelmia vatsan kanssa, kun ostin rautajuomaa kun olen ollut niin väsynyt, mutta siitähän meni vaan vatsa sekaisin ja närästää kamalasti... :( Täytyi ottaa ihan närästyslääkettä. Mitä oireita sitten ovatkin..?? Mutta kamala olo on ollut.
ON: Testasin aamulla varmuuden vuoksi (kp 27/30), mutta ei tullut edes haamua. Onko liian aikaista? Testasin Aconin tosi herkällä testillä. Onko jollain kokemusta siitä testistä?
Täytyy mennä, poika hermostuu...
Palataan!
meitä on muutama jo pyörinyt tällä listalla useamman viikon, mutta minusta tuo esittely on tietty hyvä idea.
Olen 30 vuotias, asun tanskassa, ennalta kaksi poikaa 08/00 ja 06/02 ja nyt toivotaan kovasti että pääsen to/pe testaamaan. Minulla on takana " kaksois" raskaus 04, jossa olin kierukan kanssa raskaana sekä kohdun sisällä että munajohtimessa. Se johdin poistettiin, joten nyt voin raskautua vain joka toinen kk. Toivottavasti se on nyt.
tänä aamuna jo malttamattomana testasin, mutta negaa tuli ;o((( mutta odotellaan perjantaita. Oireet ovat vaan vahvemmat ja vahvemmat, olen tulla ihan pöpiksi kun luulee että on raskaana, muttei tiedä varmasti. Kuvottaa ihan koko ajan ja nukkua voin vaikka vuorokauden ympäri, nyt on alaselkää alkanut vihloa, pissattaa koko ajan ja päätä särkee.... tosi hauskaa, joopa joo
DeFeis - onnea matkaa
Kaipa se on munkin jo tultava tänne puolelle ;)
Elikkäs olen pian 27v. kahden tyttösen 12/06 ja 10/05 äityli.
Eipä tuo nuorimmainen ole meilläkään kuin kohta sen 4kk mut mieli halajais jo kolmatta ;)
Mies vaan ei ihan vielä oo innostunu asiasta ja pillereitä siis syödään vielä täällä....
Mutta ainahan saapi haaveilla, eikö niin?
Meillä ei ole ollut vaikeuksia tulla raskaaks ekasta kierrosta on kummankin kohdalla tapahtunu,mutta tiedä sit et miten jatkossa....
Juu mut kutsu käy joten palailen myöhemmin :)
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja paljon +++++++++ kaikille!!!!