Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmosta haaveilevat vk 17

23.04.2007 |

Uusi pino vanhat kujeet... =)

Nyt jos ottautuisi hetkeksi tänne koneelle, viime viikolla pikaiseen ilmoittauduin joukkoon.

Elikkäs en tiiä onko ollu tapana, mutta minusta kohteliasta hieman kertoa itsestään =)

Olen 27 vuotias, Kuopion kupeelta, meillä on kaksi lasta 02/04 ja 01/07, siinä välissä useita keskenmenoja ja kohdunulkoinen, pienen eloni aikana olen 8 kertaa ollut raskaana. Ja nyt sitten päätettiin isännän kanssa, että lisää saa tulla, jos on tullakseen. Tietysti tuo meidän nuorimmainen on vasta hikiseen 4 kk:ta, mutta mulla on kolmet menkat jo ollu, joten teoreettinen mahdollisuus siis on jo tulla raskaaksi, mutta historian valossa ei voi juhlia =)

Ongelmana meillä ei oikeastaan ole raskaaksi tuleminen vaan raskaana pysyminen!!!

Pikku hiljaa, silloin tällöin sunnuntaisin annetaan mahdollisuus pikku kolmoselle,sillä välin myötäelän muiden ilon ja surun hetkiä! Tälläinen keskustelu porukka on mukava, varsinkin kun olen asennoitunut että ei meille vielä ens tammikuussa lasta tule ja helposti nuo kaverit rupeaa tympäytymään, jos niiden kanssa keskustelee vain ovislimoista =)

Muutama tuttu nimimerkki vilahti keskusteluissa*vilkuttaa*, vuosia olen jo notkunut listoilla, eri porukoissa, lähinnä siis tippumassa kuukausilistoilta =(

-E-

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tytöt......

nyt itkettää.... just tulen vessasta ja täti tuli kylään pari päivää etuajassa. Mulla on ihan tyhmä olo kun olin niin odottanut että nyt olisi tärpännyt ;o(((((

Vierailija
2/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis saanut täti pysyä poissa! Mutta plussaonnea seuraavaan yritykseen!

Ja DeFeisille plussasäteitä...++++++ Huomenaamullako testaat seuraavan kerran? Todennäköisesti huomenna vois näyttää selkeää plussaa ainakin herkällä testillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä oltu tänään. Lapsetki pääsi välillä päiväkotii=) Äsken meni muksut nukkuun ja pitäs käydä iltapalalle ite. Huomenna taas töihin, no siellä se aika menee nopsaan. Pitäs täs ruveta vaavan teko puuhiin;)

Vierailija
4/31 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pitkään seuraillut kuulumisianne ja myös haavelijoiden kuulumisia. Nyt vihdoin eilen mieheni näytti vihreää valoa pikkukolmosen yrittämiselle! Ihanaa - vauvakuumeesta olen jo pitkään kärsinyt!

Meillä on ennestään pojat 2v ja 3v4kk eli ihan jo aika saada taas vauva taloon ennen kuin homma menee liian helpoksi ;)

Olen työelämässä takaisin ja pojat päiväkodissa. Sairasteluja tosin ollut paljon elokuun jälkeen jolloin hoito alkoi.

Nyt siis toiveissa kevätvauva ensi kevääksi. Kierukka otettin pois viikko sitten ja ekat menkat oli heti. Nyt siis pian jo " otollinen" aika. Sovittiin tosin miehen kanssa ettei laskeskella ovista tms, mutta kuinka niitä nyt pystyy olemaan laskematta ;)

Kivaa taas kuumeilla ja " tehdä" vauvaa!! Kaksi ekaa tärppäsi lähes heti, eli pelkona on, ettei kaikki voi kolmannella kerralla mennä yhtä hyvin :( Mutta luonto toimii niin kuin on tarkoitettu, turha siitä stressata.

Hauskaa päivää kaikille kolmosen kuumeilijoille!

T. Ansku28 (olen oikeasti jo 30v - nicki on vain vanha...)

Vierailija
5/31 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoi... joten en siis ole raskaana. Tavallaan ihan hyvä näin. Kokeillaan sitten myöhemmin uudestaan.

Nyt vaipan vaihtoon... Heippa!

Vierailija
6/31 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilma ulkona ja aika lämpimältäkin tuntuu. Sain eilen haravoitua puoli pihaa, huhhuh ja kädet on kipeenä. Vielä jos jaksais tänään haravoida.

Stage3: Oletko kauan asunut tanskassa? Jänskältä tuntuu että muualtakin maailmalta tänne kirjoitellaan, kiva! Tosi pahoittelut tädistä, ei se älyä pysyä poissa.... =( No, jaksuja uuteen kiertoon, josko se olis se todellinen piiiittttkä kierto....

2pojanäiti-74: Harmitus tädistä =( Halit sinulle. No entistä innokkaampana uuteen kiertoon!

Tervetuloa Ansku28!! Onnea vauvapuuhiin!!!

Tietääkö kukaan??? Kyselin tätä jo aikasemmin:

Olen tässä vähän miettinyt josko ovista alkaisin tikuttaan. Onko kokemuksia niistä? Myydäänkö muualla ku apteekissa? Hinta/laatu? Onko niitä monta pakkauksessa?

Kiitti vastauksista jo etukäteen =)

Nyt lähden laittamaan permanenttia itselleni, kun hiuksen on kuin linnunpelättimellä =)

PLUSSAONNEA kaikille!!!!! Eikös siirrytä kaikki kotiloihin ennen kesää!!!

Hauskaa vappua kaikille!

(toivottlen jo koska voipi olla etten pääse kirjoittelemaan ku ehkä vasta ensi viikolla, luen kyllä jos mahdollista)

mp73, yk 6, kp 6/-30-

Vierailija
7/31 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa ja kiitoksia viesteistä....

Olen ihan rikki - mulla on fyysisesti tosi paha olo, edelleen kuvottaa ja alavatsa/-selkä on ihan hajalla. Tuntuu ihan kuin olisin juuri synnyttänyt, joten olisi kiva jos olisi voinut jäädä tänään kotiin itkemään, mutta töissä on niin kiire, ettei tämän takia nyt voi kotia jäädä.

MP73:

Olen asunut täällä melkeistä päivälleen 5 vuotta. Mutta olen yhä niin suomalainen, että haluan raskaussuunnittelut ja odotukset hoitaa suomeksi. meidän pojista eka syntyi suomessa ja toinen odotettiin suomessa mutta syntyi tanskassa, joten vähän on kokeiltu molempia systeemejä. Nyt olisi toiveissa ihan ihka originaali tanskalais typy, mutta ei nyt tällä kertaa onnistunut.

Kuten aiemmin kirjoittelin, mies ei haluaisi kokeilla uudestaan nyt.... mitenköhän saisin sen pään käännettyä???

Vierailija
8/31 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädin yllätämäksi joutuneille!!! Muistan tunteen, vaikka juuri nyt toivoisin että täti tulisi =) Jotenkin minua kauhistuttaa ajatus, että meille jo ensi tammikuussa tulisi uusi vauva, helmikuu passaa, mutta ei tammikuu =) (Tiedän että kuulostaa vähän hasulta)

Ensi syksy voisi olla otollinen aika synnyttää, siis 2009, meillä rakennetaan uutta navettaa tämä kesä, ja se voi olla aika rankkaa ja jos siinä sitten vielä joutuisi olemaan pää vessan pöntössä ja koko ajan väsyneenä... ei hyvä!!! Mutta syntyi milloin syntyi, vastaan otetaan.

Ovistestäjä saa tilattua näppärästi netistä ja kannetaan postilaatikkoon asti. www.raskaustesti.fi, www.mammaksi.fi, www.kotitesti.com mulla kummittelee mielessä että mie olisin tuolta kotitestistä tilannut. Hyvin toimi. (no ne testit ei kyllä meillä toiminut, mutta tilaus kuitenniin ) =) Samalla sai raskaustestitkin!

Meidän vanhempi lapsokainen oli mummon luona yökylässä viime yön ja ah mikä autuus oli kun sai rauhassa latailla akkuja, katselin nuoremman kanssa lost:n 2. tuotantokautta dvd:ltä ja mätin karkkia sängyssä loikoilleen =) Kyllä teki kutaa!!! Nyt jaksaa taas kummasti.

Mutta nyt päiväkahvin keittoon ja sitten jos tekis nuo piirustushommat loppuun... töitä..töitä..

Plussatuulia!!

-E-

Vierailija
9/31 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa ansku28!

Esittelempä minäkin sitten vielä itseni kerran:

Etelä-Savossa asutaan vanhassa omakotitalossa. Lapset 98 poika ja 08/2006 tyttö. Yritys aloitettu viime kuussa, joten tuore tapaus vielä tällä listalla. Vähän hirvittää toi tuleva pieni ikäero, mutta kai siitä selviää kun on siitä muutkin selvinneet. Mies on paljon poissa kotoa, joten minulle jää aika iso osa kodista/perheestä. Silloin kun mies on kotona hoitaa lapsia ja siivoaa kiitettävästi.

DeFeis, mitä kuuluu?

2pojanäiti-74, meillä oli kans tyttö 8,5 kk kipeänä, kamala räkätauti. Vieläkin on vähän. Saatiin lääkäriltä penisiliinikuuri, koska oli kestänyt jo melkein 2 viikkoa räkätauti. Kun vaan muistaisi antaa sen lääkkeen.

ON: en ole paljon jaksanut paneutua tähän raskautumisjuttuun viime aikoina. Mies on töiltään niin väsynyt että en ole kehdannut häntä hätistellä peiton alle jatkuvasti. Mutta eihän sitä koskaan tiedä, vaikka olisi vähemmälläkin tärpännyt.

kp 17/29-30 yk2

Viola

Vierailija
10/31 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkesin tänään testaamaan ja taas sama homma kuin aiemminkin. *huokaus* Nyt on kp 27/26-28 ja alkaa palamaan päreet kun asiaan ei saa selkoa. Pitää vissiin alkaa negatiiviseksi ihmiseksi ja ajatella, että kyllä ne menkat alkaa viimeistään viikonloppuna. Sen päätin, että manantaina testaan jos ei menkkoja näy.

Vierailija
11/31 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään sitten katsoin elistä apteekin omaa testiä jonka tein (ei sais katsoa, tiedetään) vaan selkeä haamu oli ilmestyny...ja tuossahan sanotaan että positiivinen tulos pysyy...menikse niin? sitten tein äsken aconin ja kaksi viivaa!!!!!!!!!!

toinen on HUOMATTAVASTI haaleampi kun toinen mutta ne kumminkin siinä ovat, kuten eilisissäkin aconeissa edeleen...eli oliskohan tämä nyt sitten jo ....=)

PLUSSATUULIA KAIKILLE ++++++++++++++++

ainiin, kp 28 menossa. ja yk 3

Vierailija
12/31 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cecci: mietinkin mitä sinulle kuuluu kun et ole vähään aikaan tänne kirjoitellut. Onnea plussasta!!! Ihana uutinen.

DeFeis: raportoithan taas kun testaat. Käyn joka päivä tätä lukemassa pari kertaa jos vaikka olisi se haamu muuttunut tummaksi tuplaviivaksi.

Mitäs muille kuuluu? Kenellä alkaa seuraavaksi testailu?

Viola

Vierailija
13/31 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Defeisillä onkin jännät paikat. Ja minä olen sitä mieltä että viiva kuin viiva on plussaa.

Itselläkin oli melkoisen hailakka viiva tammikuussa.

Tsemppiä.=)

Cecci onnea plussasta. =)

Saadaan uutta porukkaa Kotiloihin: hienoa.

Itsellä maha on vihdoinkin hieman ruvennut kasvamaan ja odotellaan nyt rakenne ultraa jospa vaikka sukupuoli selviäisi. Tyttöähän luulen odottavani vaan kaikki poikaa povaa.

Saa nähä. =)

Tsirppana rv 16+5

Vierailija
14/31 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdinpäs pikaseen kirjottelemaan. Laitanpas minäkin vähän esittelyä: Keski-Pohjanmaalta kotoisin 33v (kesällä 34v). Asustelemme omakotitalossa jossa valtava piha 2000m2. Meillä on kaksi poikaa, jotka jo aikas isoja eli 16v ja nuorempi 12v. Nyt haaveillaan " iltatähdestä/tähdistä" ja vauvakuume on tosi kova meillä molemmilla siis minulla ja miehellä. Taidan olla ainut kolmosesta kuumeileva, joka tuntee itsensä tosi vanhaksi, kun muilla on niin pieniä lapsia. Yrityksen aloitimmi syyskuun lopussa -06. Pillereitten jälkeen kierrot ollu sekasin, mutta nyt näyttää tasaantuneen.

En ehdi nyt kenellekään erikseen vastaamaan, joku oli haamun saanut. Varovasti onnea!

Lähden töihin!

HAUSKAA VAPPUA KAIKILLE!!!!!

PLUSSAONNEA!!!!!

(en pääse koneelle ku ehkä vasta keskiviikkona)

mp73, yk 6, kp 8/-30-

Vierailija
15/31 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen koko ajan laskenut kiertopäivät päin mäntyä: oikea kierto on 26-27, ei suinkaan 26-28!

Tänään sitten on kp 28/26-27... Ei säre selkää edelleenkään kuten ennen menkkoja... EHkä sitä toivoa siis on. Tuli sellanenkin mieleen, että mullahan on ovis saattanu olla myöhempään kuin luulin ja siksi testit temppuilee. =) Tai sitten kierto vaan venyy jostain syystä.

Tänään The 69 Eyesia kattomaan. =))

Vierailija
16/31 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää on hullua käydä töissä, opiskella ja olla pienten lasten äiti! Saati vielä kuumeilla kolmannesta...

Onnen cecci plussasta!

Ja 2pojanäiti-74:lle pahoittelut tädin vierailusta.

Ilmoittele DeFeis heti jos testailet...

Mä varmaan oon jotain kertonutkin itsestäni, mutta tässäpä vielä:

Keskisessä Suomessa asustellaan, ikä pian 33v. ja mies 3 vuotta vanhempi. Kaksi poikaa -01 ja -03. Käyn töissä, opiskelen 2008 vuoden puolelle asti. Pikkukolmosen yritys aloitettiin ekan kerran 08/06, kun kierukka lähti. Opiskelujen aloittaminen kuitenkin keskeytti yrittämisen ja jatkettiin taas nyt huhtikuussa. Mies ei ole superinnostunut asiasta, mutta toisaalta ei ole vaatinut ehkäisyäkään.. Eli katellaan miten käy!

Muuten ei kummempia. Jos kiinnittyminen tapahtui, se tapahtui todennäköisesti eilen, kun vähän nipisteli alavatsasta. Rinnat turvoksissa, mutta ei vielä kauheen arat, mikä on ollut aikaisemmissa raskauksissa ensimmäinen merkki. DPO nyt 7?

t. vuma, kp 19/24

Vierailija
17/31 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh... meidän huusholli on minua lukuunottamatta kuumeessa, vanhempi lapsukainen 39 kolmatta päivää, nuoremmalla oli 39 pari päivää eilen onneksi kuumeeton, ja sitten kauhein mies kans kuumeessa =(

Tänään täytynee kiikuttaa nuorempi lääkäriin

Tästäpä syystä ei ole pikkukolmosta täällä edes voitu/jaksettu yrittää, vaikka jos yhtään kroppaani tunnen niin nyt olisi otollinen aika =) Mutta pelkkä seksin ajattelu puistattaa, kun saisi vaan nukkua!!!! =)

Kaunista ja aurinkoista viikonloppua kaikille!

-E-

Vierailija
18/31 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, että vaikka hilluu yömyöhään ei siltikään osaa nukkua... Kotiuduttiin eilenä Tavalta siinä kolmen krampsuissa ja johan mä vähän yli kasin ponkasin pystyyn. Oli muuten mainio keikka. =) Soittivat jopa Dance D' amourin vaikka epäiltiin ettei ne sitä enää livenä soita.

Testasin sitten kuitenkin tänään aamulla Vilja-testillä ja taas sama juttu: testiajan sisäpuolella tulee minkälie -värinen testiviiva joka näkyy heikohkosti. Multä alkaa ihan oikeesti kohta palamaan päreet ja järki lähtemään!

Vierailija
19/31 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin että viiva on viiva ja viivaa ei tule jos raskaushormoonia ei ole!! Joten odottele vain rauhallisin mielin sen vahvistumista!

Kiva että keikalle oli mukavaa, vitsi että olisi ihana käydä sellaisella, Ti--Ti nallea ei lasketa =)

Joo nyt tulee taas oksennus... joka paikka alkaa olla oksussa...

-E-

Vierailija
20/31 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vaan viikko taas vierähti. Kiirettä piti, molemmat lapsoset (4kk, 3 v) olivat kuumeessa, nuorempi päivän ja vanhempi on vieläkin vähän lämmön puolella, mutta virkeä jo. Nyt on sitten isännän vuoro, ja arvaten ens viikolla itsellään..

Eräässä keskustelu ketjussa oli " urputusta" siitä kuinka ihmiset testailee niin aikaisin ja sitten arvotaan niitä roskishaamuja yms. Nyt kun tuo nuorimmainen sai alkunsa, niin kävin yksityisellä tarkistuttamassa heti alussa että onhan kohdunsisäinen raskaus ja laskin viikot väärin ja olinkin vasta rv 5 sillo ja olin jo viikkoa aiemmin saanut plussan testiin kotona. Olin sit vähän nolona kun olin jo siinä vaiheessa lääkäriin rynnännyt, ja vähän harmissaan kun eihän sillo mitään sykkeitä tms. näkynyt (ihana lääkäri ei onneksi laskuttanut ultraamisesta) =)

Mutta siis pointtini tässä savolaisessa juurta jaksain kertomuksessani oli se että se lääkäri sanoi, että jos vain viitsii ja haluaa niin ei ole yhtään tyhmää testailla aikaisin, koska nykytestit tosiaan näyttää jos raskaushormoonia on, jo vähäisestä määrästä ja sitä ei erity jos ei ole raskaana. Mutta näin huomataan varhaiset keskenmemot, jotka tapahtuu jo ennen kuin menkat edes ovat myöhässä ja tämä on sitten avuksi jos tarvitaan tutkimuksia/hoitoa raskauden alulle (ja pysymään) saamiseen.

Mutta nyt pyykin kimppuun, kauhea kasa kertynyt, kun ei ole koko viikolla ehtinyt muuta tehdä kuin nakella narulle =) Ja siitä kasaan

Aurinkoista sunnuntaita kaikille!!!

-E-