Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisilla koskaan mikään hyvin?

Vierailija
21.12.2025 |

Osaavatko maiset olla onnellisia, ikinä?

Kommentit (510)

Vierailija
241/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä hyvin miksi naisilla on aina joku murhe ja miehet useinkin ovat vailla huolen häivää.

Miehiä kun ei jaksa vaivata jos nyt asiat jää hoitamatta, lasten asiat muistamatta jne. kun kyllähän naiset hoitaa.

Tämä. Miksi huolehtia turhista kuten lasten hammaslääkäreistä tai joulujuhlista, kun nehän on aina hoituneet itsestään?

Ja yleensä miehille tulee kaikki ongelmat aina yllätyksenä, kuin salama kirkkaalta taivaalta. Sitten pähkitään sen ongelman kanssa ja kaikki muu unohtuu.

Vierailija
242/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulisijat ketjussa: 1-3 syrjäytynyttä kaljapekkaa, joilla on pula pillusta ja yksinäiset pyhät ahdistaa.

Tyytyväiset: 200 naista, joilla ystäviä, rakkaita, lapset, vanhemmat, työ ja talous kunnossa. Kaunis koti valmiina jouluun. Ja nyt tämä mimmi lähtee hakemaan ruuat kaupasta kauniilla, ikiomalla autollaan. 

Miehet riidoillaan ja sotkuillaan pilanneet noin 40 jouluani. Nyt nautin siitä ettei pilaajille ole sijaa. Yritätte inistä somessakin, mutta minäpä suljen sen.

Hyvää joulua hyvät, viisaat, rakkaat naiset ja miehet!

Paskaa joulua kitisijäukkelit! Juokaa niin että henki lähtee. Osaatte kyllä. Ja loput vaikka puukolla. Viikonloppuna jo oli paikallisessa eka onnellisten miesten puukkohippa. Heräsin ambulanssin sinivilkkuihin.

En tiedä oletko koskaan tyytyväinen ennen kuin olet saanut tylyttää muita?😁

Ainakin sinulla on patoumaa kun kirjoitat noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se iloiseksi tekee; eilenkin siivosin koko päivän, lopuksi jääkaapin. Löysin sieltä miehen ostaman litran jugurttipurkin, puolet jätetty purkkiin ja päiväys oli 3.12. Sanoin, että nämä kannattaisi syödä ajoissa tai vaihtoehtoisesti heittää pois. Hän sanoi, että sellaiset pitäisi olla pöydässä hänen näkyvillään. Aikuinen ihminen ei siis löydä omaa jugurttipurkkia jääkaapin ovesta?! Pitäisi varmaan syöttääkin se hänelle. 

Vierailija
244/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä minä olen aina onnellinen ja tasapainoinen, kun ei ole minkäänlaista parisuhdeviritystä edes. Miehet tuovat mukanaan liikaa draamaa.

Vierailija
245/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, reilu enemmistö itsemurhaan päätyvistä on kyllä aina miehiä. 

Vierailija
246/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonotan autopesulaan. On ihanaa olla yksin ikiomassa autossa. Vapauttani en  tietenkään vaihda siihen, että joku urpo pääsee loisimaan ja  runkkaamaan minun vartalollani. 

Vierailija
247/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ulisee? 

Miehet. Ettei vain olisi niin, että onni on jotain minkä nainen tuottaa itse ja jota mies ei kykene tuottamaan?

Vierailija
248/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat miehet haluavat lähtökohtaisesti rauhaa, mutta jokin useissa naisoletetuissa yksilöissä janoaa draamaa ja kaaosta haastamalla miestä, provoamalla tarpeettomilla tunnekuohuilla, ettei miehet jaksa sitä paskaa, eivätkä naiset, koska miehet eivät ole "emotionaalisesti" tukemassa heitä.

Vierailija
249/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut onnellinen siitä saakka kun potkin sian pellolle 1.11.2024.

Saatko kinkkua tänä joulunakaan?

Vierailija
250/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on kaikki hyvin, kunha näköpiirissä ei ole yhtäkään ulisevaa miestä. 

Vierailija
251/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi, ap, jos pohtisit vain sitä omaa mahdollista onnellisuuttasi?

Vierailija
252/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas uusi munallisen elukan ulitus-valitus ketju naisista. Eiköhän meillä paremmin mene kuin ukoilla, ei olla joka päivä vauva palstalla ruikuttamassa miten miehet on paskoja.

Ei ruikuteta, mutta kyllä me tiedetään, että pallilliset elukat ovat täysin paskoja sikoja.

Vierailija
253/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonotan autopesulaan. On ihanaa olla yksin ikiomassa autossa. Vapauttani en  tietenkään vaihda siihen, että joku urpo pääsee loisimaan ja  runkkaamaan minun vartalollani. 

Jonottaminen onkin suosituimpia ajankäytön muotoja. Ja kritiikkisi miehiä kohtaan vain vahvistaa aloituksen väitteen. Mutta hyvää joulua! 😁

Vierailija
254/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä naurattaa tää keskustelu. Pallistiset. Kyrväkkäät. 😂

O-ho-hooo ONNELLISET.

Pallilliset v*tuun palstalta! Ei miehiä palstalle, ei miehiä minnekään!

Vierailija
255/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Tragikoomista, miten ällöttävien naisvihaajien rinnalle kiljumaan tulikin sitten miesvihaajia. Vähän kuin kaksi huligaania, joista molemmat ovat yhtä perseestä, mutta silti haukkuvat toista ja kehuvat itseään.'

'Tuo on mies. Johan itsekin sen tunnusti. Tuttu aiemmista keskusteluista.

Niin olenkin ^_^

Aiheuttaako peppukipua?'

*Käytän usein 

aasialaisia hymiöitä.

Edellinen ei minun.

[Ketjussa tai koko

saitilla 0 viestiä 

tänään tai joulupuhinä

👋:ltä]. 

*Paasto/hiljaisuuden 

retriitti. Älylaitepaasto

ravinnon lisäksi. Minun

jouluni.

//

🔴Merry Xmas Vauva.fi

staff & käyttäjät, lyhyesti!

2025 oli elämäni ensimmäinen 

vuosi, jolloin olen päivittäin 

piipahtanut sivustolla.

Aika monta ketjua on

tullut avattua ja kommentoitua.

Jos joku on ilahtunut ja

inspiroitunut jostakin,

ilo on minun. Kiitos myös

anonyymeille, joiden 

kommentit ovat minun

päivääni valoa tuoneet.

_

E

_

Vierailija
256/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt ihan satavarma että ne 20 peukuttajaa eivät ole provoilumielessä peukuttaneita miehiä? Pelailla voi niin moneen suuntaan.

Olen sekä postaillut vakavasti että paskapostaillut tänne noin vuoden ajan. Objektiivisuuteen pyrkivät viestit, tai mikä tahansa "järkevä" analyysi kerää pääsääntöisesti alapeukkuja.

Säännönmukaisesti eniten yläpeukkuja ovat keräilleet tehtailemani miesvihaviestit tai muut älyttömät trollaukset. Joku miesparka aiemmin tässä ketjussa totesi, että hajonnut vessanpönttö pitää korjata, hän sai 7 alapeukkua ja 0 yläpeukkua. Itse keksin tyhmintä mahdollista scheissea jostain feministisestä tunnetyöstä ja kommaripaskaa kollektiivisesta asumisesta-> 8 yläpeukkua ja 0 alapeukkua. Kuvitteellisessa tilanteessa wc on edelleen rikki, ja jengi kykkii pellolla, mutta pääasia, että ollaan ideologisesti puhtaita!

Vaikea uskoa, että tämä olisi ainoastaan trollimiesten aikaansaannosta, kertonee myös palstan todellisesta ilmapiiristä. Muutama feministinen buzzword johonkin älyttömään vihapostaukseen, ja täydestä menee niin, että incelitkin suuttuvat ja Pirjot komppaa :D

Vierailija
257/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaaja ei välttämättä ole nainen, Suomessa on paljon vasemmistolaisia miehiä vihaavia miehiä tai muunsukupuolisia. Esimerkkinä mainitsemani vasemmistopodcastit, tulvan tai hs:n kolumnit.

Ei siis ole multa pois, saa vihata. Itse pidän täällä hauskaa vain. Kuitenkin älyllisesti epärehellistä ajatella etteikö palstalla olisi epäironisesti myös miehiä vihaavia naisia, miehiä ja muita.

Oma psyyke ei tuosta mene rikki, koska elämä ja puitteet on muuten kunnossa. Kovin nuoret, henkisesti epävakaat tai incelit, siis sinkut peräkamarin pojat (en puhu ideologiasta vaan selibaatista) voivat nykyilmapiirissä helposti jokeroitua, jos kosketuspintaa terveisiin ihmissuhteisiin ei ole. 

Jos itse olisin vaikka murrosiässä, ja valtamedia ja some tuuttaisivat narratiivia, kuinka olen toksinen ja vääränlainen, voisi joku Taten kaltainen hahmo alkaa kiinnostaa. Tai sitten videopelit ja päihteet. Itseäni kiinnosti tyttöystävä enemmän kuin pilvenpoltto jonnekavereiden kanssa vuonna nakki. Nykynuorilla kosketuspintaa live-kanssakäymiseen on todella vähän. Olisi tämäkin elämä voinut mennä eri tavalla.

Ja ennen kun joku kiirehtii ymmärtämään väärin, kannatan tasa-arvoa ja naisten oikeuksia yhteiskunnassa. Ja kyllä, naisviha on todellinen ja haitallinen ilmiö. Joskus on hyvä pysähtyä ilmiön äärelle, ja miettiä mahdollisia syy-seuraussuhteita

Vierailija
258/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Pyhinä, sry.. u siellä..

siivoan/näpytän samalla..

Vierailija
259/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpa kii incel

Vierailija
260/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä naurattaa tää keskustelu. Pallistiset. Kyrväkkäät. 😂

O-ho-hooo ONNELLISET.

Pallilliset v*tuun palstalta! Ei miehiä palstalle, ei miehiä minnekään!

Olet esimerkki naisesta, joka ei koskaan ole ollut tyytyväinen, eikä koskaan tulekaan olemaan. Liikaa vihaa ja aggressiota, toksisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan