Mitä mieltä miehestä joka ei yritä samantien sänkyyn?
Tarkoittaako ettei mies ole kiinnostunut vai oletteko sitä mieltä että kyseessä on herrasmies?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Tuntuu että tällä palstalla on vain niitä uliuli inceleitä jotka eivät koskaan saa naista. Mutta kerron nyt kuinka itse teen. Olen tässä viimeisen puolen vuoden aikana tutustunut aika moneen naiseen tinderissä ja en ole yhdellekkään puhunut mitään seksistä, vaan aivan täysin päinvastoin sellaiset herrasmiehen elkeet. On juteltu niitä ja näitä. Mutta nainen on ollut aina itse se joka on ennen treffejäkin ottanut puheeksi että olet sellainen mies että haluaa seksiäkin kun tavataan, myös treffeillä on nainen sanonut että mennäänkö käymään tuolla makkarissa. Ja kaikki onkin perustunut siihen että olen ollut kiva ja sellainen mies jota nainen haluaa, sensijaan että olisin ulissut siitä heti. On myös haluttu uudestaan ja uudestaan. M40
Kai olet sinäkin herrasmiehenä huomannut että naisilta alkaa viestitellessä tulemaan suht pian ihan vapaaehtoisesti eroottisia kuvia kunhan et vaan seksiasioista mainitse sanallakaan? Ottavat haasteena ja ajattelevat että kyllä se tämäkin mies pitää laittaa läähättämään!
Vierailija kirjoitti:
Viisas mies. En edes tapailisi miestä, joka haluaisi heti sänkyyn. Ne miehet on käyny aika monessa sängyssä ennen sinua.
Ja vastaan tähän. Olen kyllä käynyt monessakin sängyssä. Mutta olen myös tapaillut jo puoli vuotta naista jonka kanssa ei olla puhuttu ollenkaan seksistä. Häneltä olen pari kertaa kysynyt olenko liiankin kiltti, mutta kuulemma hyvä vain. Arvostaa sitä. Sen aika kyllä tulee jos on tullakseen. Na nen tykkää ja aina laittaa viestiä, tuu käymään. M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies tuollainen.
Ai joka ei pane?
minä tarvitsen munaa pilluun.
Jaa, ilman tutustumista? Hulluko olet?
Ei välttämättä vaikka mieshän tuo kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Tuntuu että tällä palstalla on vain niitä uliuli inceleitä jotka eivät koskaan saa naista. Mutta kerron nyt kuinka itse teen. Olen tässä viimeisen puolen vuoden aikana tutustunut aika moneen naiseen tinderissä ja en ole yhdellekkään puhunut mitään seksistä, vaan aivan täysin päinvastoin sellaiset herrasmiehen elkeet. On juteltu niitä ja näitä. Mutta nainen on ollut aina itse se joka on ennen treffejäkin ottanut puheeksi että olet sellainen mies että haluaa seksiäkin kun tavataan, myös treffeillä on nainen sanonut että mennäänkö käymään tuolla makkarissa. Ja kaikki onkin perustunut siihen että olen ollut kiva ja sellainen mies jota nainen haluaa, sensijaan että olisin ulissut siitä heti. On myös haluttu uudestaan ja uudestaan. M40
Kai olet sinäkin herrasmiehenä huomannut että naisilta alkaa viestitellessä tulemaan suht pian ihan vapaaehtoisesti e
Ei tule enkä laita itsekkään sellaisia, ei ole koskaan tullut mieleenkään lähetellä sellaisia kuvia. Joskus on joku nainen sellaisia laitellut, mutta eipä ole sen arvoista ollut. M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään mieltä. Mieheni ottaa minut yleensä lattialla takaapäin. Ei ole sänkymiehiä.
Oletko itse sänkymiehiä?
Taitaa olla kulttuurin miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Kaappihomoseksuaali tai muuten päästään vialla, vähintäänkin potenssiongelmainen joka alkaa sitten välttelemään kun naista himottaisi
Joka kerta ollut potenssiongelmainen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat niin kovin erilaisia. Itse arvosta herrasmieslähestymistä ja haluan tutustua mieheen kunnolla ennen sänkyhommia. Nyt olen tapaillut useamman kuukauden miestä, johon olen suoraan sanottuna hullaantunut. Tämä on jotenkin ihana tilanne, että olen ennättänyt alkaa himoita sitä miestä. Vihjailevia hivelyitä ja kuumia suudelmia on toki ollut jo aiemmin. Ehkä ensi kerralla...
Niinhän se homma yleensä toimi, sitä mitä ei saa niin sitä alkaa suorastaan hullaantuneesti himoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin jossain somessa naisen joka tilitti kuinka hänet oli pyydetty treffeiltä miehen luo, hän oli ilmoittanut että ok, mutta petihommat eivät ole vaihtoehto johon mies oli suostunut. Naisen pettymykseksi mies ei edes yrittänyt ja antanut naiselle egobuustia ja mahdollisuutta kieltäytyä. Haukkui videolla miehet
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaappihomoseksuaali tai muuten päästään vialla, vähintäänkin potenssiongelmainen joka alkaa sitten välttelemään kun naista himottaisi
Kokeile laihduttaa niin jo alkaa miehilläsi seisomaan.
Kuinka moni nainen on valmis/ haluaa sänkyyn ekoilla treffeillä?
Vaimon kanssa aikoinaan saunottiinkin muutama kerta ennen sänkytouhuja...
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni nainen on valmis/ haluaa sänkyyn ekoilla treffeillä?
Vaimon kanssa aikoinaan saunottiinkin muutama kerta ennen sänkytouhuja...
Me pantiin heti ja kumpaakin reikään.
Herrasmies se on. Seksi on tärkeää, mutta kohteliasta on edetä askel kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies tuollainen.
Ai joka ei pane?
minä tarvitsen munaa pilluun.
Terapeuttia sinä tarvitset.
Vierailija kirjoitti:
H omo
Taruolento
Vierailija kirjoitti:
Arvostaisin. Itsekin haluan tutustua ensin paremmin ennenkuin sänkyyn heti. Olisi kerrasta poikki koska ei muuta mielenkiintoa miehellä olisi kuin sänkyyn heti vaan.
miten se seksin haluaminen poistaa muut mielenkiinnot?
Tarkoittaa ettet ole kovin viehättävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile laihduttaa niin jo alkaa miehilläsi seisomaan.
Bmi 21 itsellä. Miehillä monesti lievää ylipainoa. Sekin aiheuttaa potenssiongelmia ja tietty tämmöinen timmi nainen hermostuttaa ei niin timmejä miehiä...
Ihmiset ovat niin kovin erilaisia. Itse arvosta herrasmieslähestymistä ja haluan tutustua mieheen kunnolla ennen sänkyhommia. Nyt olen tapaillut useamman kuukauden miestä, johon olen suoraan sanottuna hullaantunut. Tämä on jotenkin ihana tilanne, että olen ennättänyt alkaa himoita sitä miestä. Vihjailevia hivelyitä ja kuumia suudelmia on toki ollut jo aiemmin. Ehkä ensi kerralla...