~*Enskat vko17; 23.-29.4*~
Kommentit (31)
Pika viesti vain. :( On vähän masis, tai jotenkin luovuttanut fiilis. Nyt on kp 14/28, eli oviksen aikoja elellään. Pupuiltu melko harvakseltaan, enkä oo käyttänyt ovistikkuja. Ens kierrossa sitten tsempataan taas, mikäli ei vieläkään tärppää. Pitelen vielä vähän aikaa tätä palstailu-taukoa, taustailen kuitenkin. ;)
-Koiruus- yk 6 kp 14/28
MaryRose: Kanattaisi kyllä soitella sinne lääkäriin jos tuo vuoto noin kovaa on. Koita jaksella!
Eilen illalla olikin mielenkiintoiset keskustelut ukon kanssa...liittyen siihen hänen kosintaan. Elikkä tuli päätettyä että mentäisiin naimisiin sitten 2009 alku kesästä,jos kaikki vaan menee nyt suunnitelmien mukaan.
Vieläkään ei mitään kipuja ole putkahtanut,mutta eiköhän ne tässä päivän parin sisällä tule.Elikkä kp 26/26-28 meneillään.
Vilkutuksia kaikille tasapuolisesti!
Tulin kurkkaamaan teidän kuulumisia tuolta o-puolelta. Plussiakin oli tullut, joten onnea paljon.
Minulla oli tänään ensimmäinen ultra ja sieltähön se vikkeläliikkeinen veikka löytyi. Kovasti siellä nyrkit heilui ja jalat potkiskeli. pituutta oli huimat 43mm, eli vastasi täysin viikkoja. Nyt siis täynnä 11vk. Ensi viikolla olisi jo toinen ultra, eli NP ultra synnärillä. Kiva kun pääsee asukin näkemään näin lyhyellä aikaa useampaan otteeseen.
Paljon plussatuulia kaikille ja toivottavsti pian liitytte tuonne odottaja puolelle!
Sanle ja DJ rv11+0
Koiramamma - hetkellinen luovutus on ennenkin aikaansaanut plussan.. :) Toivottavasti teillekin käy näin. Tiedän rutkasti pariskuntia, jotka ovat jo liki luovuttaneet ja sitten onkin plussattu. :) Taustaile rauhassa, anna mielen levätä hetken hektisimmästä kuumeilusta ja tule sitten takaisin. Toivottavasti plussanneenna! ;) Kaikkea hyvää sulle!
Marzu - ONNITTELUT, suuri päivä on nyt päätetty. Ihanaa! Naimisiin on kiva mennä, kokemuksen syvä rintaääni täällä puhuu.. ;)
Sanle ja Dajm - kiva, että kävitte kertomassa kuulumisia. Hyvää vointia teille molemmille sekä asukeille! Ihanaa varmasti Sanle oli nähdä pikkuinen ja sama onni jatkuu. Dajmillakin tais olla neuvola, mitäs? :)
(.) oon todennut, että mun vartalolla tuo on kuvaavampi kuin ).( :)
Mutta siis, täällä ovis käsillä ens viikonloppuna luultavasti. En tikuttele, eli perustuu ihan omaan arviointiin. Intoa on meillä molemmilla. ;) Ja toivo korkealla. Nyt on ollut elämässä paljon onnekkaita sattumuksia, ehkä se suurin onnekas sattumus tulee vielä samaan putkeen..... Katsellaan. Hän tulee sitten kun hän tulee.
Unta tartteis tää nyt. Hyvää yötä!
-Paaru kp 9/27-29 yk3
Tulin kurkkaamaan kuulumisia ennen nukkumaanmenoa...ihanaa kuulla plussauutisia ja niistä onnitteluja!!Jaksamista puolestaan tädin yllättämille...onneksi täällä saa jutella samassa tilanteessa olevien kanssa, niin ei ihan niin orvolta tunnu.
Meillä ajatukset ensi viikossa, kun tädin vierailu olisi ajankohtainen, joskaan ei suotava...Menkkamaista kipuilua ollut eilen ja tänään, enkä tiedä onko hyvä vai huono juttu!? Nyt siis kp 20/28-30...
Jos nyt ei tärppää taidan ensi kiertoon hankkia ovistestejä vai aiheuttaako ne vaan turhaa painetta, mitä mieltä ootte? Ajatukset koko ajan jo ensi viikossa...plussatoiveissa ja tammikuussa...oishan vaan ihanaa saada oma pieni nyytti jota mieskin jo niin tosi paljon toivoo...ollaan pitkään oltu yhdessä ja tuntuu, että oltas tosiaankin jo valmiita vanhemmiksi. No mut lapsia saadaan, ei tehdä...
Oikein mukavaa viikon jatkoa kaikille...
[color=darkblue] Pitkästä aikaa kerkeen käymään täällä.. olin hiukan lomailemassa eikä tietenkään mahdollisuutta sitten käydä palstailemassa. Tänään pitäis kyllä siivoilla, mutta pakko oli tänne ensin tulla.
[color=maroon] Ensimmäiseks onnittelut MAISI Ja PASSIONATE plussan johdosta :) Paljon vaaviliimaa ja tarrasukkia matkaa. Ilmotelkaahan sitten kun saan teidät päivitellä plussanneeks..
Seela-Matilda: tervetuloa mukaan myös mun puolesta. Kävisikkö vielä laittamassa pienen esittelyn meidän esittelypinoon, päivitän sen sitten sinne, linkki siihen tässä: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9913968&p=6&tmode=1&smode…
MaryRose: voi harmi sen teakin takia, mutta ens vuonna sitten uudella tarmolla sisään :) Niin ja vielä tietenkin onnittelut uudesta perheenjäsenestä :) Ikävän vuodon toi tätskä mukaanaa, jos ei lopu pian niin kipin kapin lääkärin puheille.
baulielle ja jonriikille pahoittelut tätskästä
Dajm ja Sanle oli käynyt kertoilemassa kuulumisia, jokos teidät saa päivittää plussanneeks?
[color=blue] Omaan napaan ei ihmeellistä, en oo ovista kerenny tikuttelemaan, mutta ajattelin tehdä sen nyt parina päivänä ku on mahdollisuus taas, vloppuna vieraita joten silloin ei taas pysty. Kp on nyt 18/33-46.
Janna oli kesälomista kyselly, mulla alkaa kanssa juhannukselta ja pidän 3 viikkoa. Viikon pidän sitten jossain tulevaisuudessa. Meilllä olis tarkoitus viettää ensimmäinen viikko ulkomailla reissaten, muut tuleekin sitten vietetty kotimaassa.
Mun on pakko lähteä siivoilemaan, koitan kuitenkin vielä ennen viikonloppua keretä palstailemaan.
-Sara-Maria-
Kiitos onnitteluista paaru! Tuo nyt vain oli tuollainen alustava suunnitelma,mä kun keksin tänään toisenkin vaihtoehdon noille häille. Saa sitten nähdä mitä mieltä ukko on mutta tulis ainakin halvemmaksi. Siis kun ei mitään isoja häitä haluta ja kummatkin inhoo olla keskipisteenä,niin sain idean että samaan aikaan kun on sitten ristiäiset. Sitten joskus. Mutta kahtellaan..kun tuntuu ettei millään tunnu tärppäävän.
Eli tänään sitten alkoi pikkasen alaselkään kohdistua kipuilun poikasta. Joten eiköhän se täti paukkaa parin päivän sisällä kylään.
Eipä mulla sitten muuta,kuin pupuiluintoa kaikille!
~marzuli~ kp 27/26-28
Moi taas!
Sara-Maria: joo, saat päivittää plussanneeksi. Lasketuksi ajaksi neuvolan täti antoi 21.11.
Ja sitten pikaiset neuvolakuulumiset: eka neuvola on siis takana ja hirveä määrä tietoa ja lippusia ja lappusia saatu. Mies oli mukana, mikä oli mielestäni tosi kiva juttu, kun asia on niin uusi kuitenkin molemmille. Yritettiin kuunnella sydänääniä, vaikka terkka varoittelikin, ettei ehkä välttämättä kuulu vielä. No, halusin kuitenkin, että kokeillaan. Ja ilmeisesti masuasukin mielestä äipällä ja isällä ei ole tarpeeksi jännitystä elämässä, kun pitkän etsinnän jälkeen saatiin vain ihan vaimeat äänet kuuluville. Terkan sanoman mukaan asukki väisteli mittausanturia hyvin vilkkaasti tai oli jossain takaseinämässä piilossa. Toki siitä vähän jäi huolestunut mieli, joten sovittiin sitten, että koitetaan ensi viikolla vielä ihan mielenrauhan vuoksi kuunnella uudelleen. Tosin kyllähän sen jo tiesi etukäteen, ettei välttämättä kuulu. Eka ultra on parin viikon kuluttua, joten eihän siihenkään enää kovin pitkä aika ole.
Dajm ja masuasukki 10+1 (vähän nuo viikot muuttui siitä, mitä itse olin laskenut)
Joo minutkin saa merkitä plussanneeksi. Plussasin siis 7.3 ja LA 13.11
[color=fuchsia]Kyllä tämä meikäläisen kirjoittelu niin harvaa on että ihan hävettää. Taas ollut hirveästi kaikenlaista puuhaa. Ehdin viimein ja vihdoin pitämään muutaman päivän talvilomaa ja käytiinkin miehuksen kanssa sitten tukholmassa, ihana, rentouttava reissu oli.[/color]
[color=blue]Täällähän on saatu ihania uutisia! :) MAISI ja PASSIONATE, paljon paljon onnea teille molemmille ja miehille kanssa. Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia masukille matkaan mukaan! :) Niin sitä pitää :)[/color]
[color=fuchsia]KATA: Mikä tilanne? *bdbd* että se vielä plussaksi muuttuisi.[/color]
[color=blue]MARYKAMU: Pahoittelut että et päässyt siihen kouluun, ensi vuonna sitten. Ja tosiaan, mitä ihmettä tuo sun vuoto on, luultavasti se varhainen keskenmeno, superhyperpahoittelut. Toisaalta, tuohan kertois ainakin sen että raskaaksi voit tulla ja että ei kannata luovuttaa. Jaksuja ysti, vielä me ne plussat napataan![/color]
[color=fuchsia]MARZU: Mikä tilanne? *bdbd* sielläkin häät luvassa, ihanaa :)[/color]
[color=blue]SEELA-MATILDA: Tervetuloa joukkoon mukaan ja pianhan siellä jo piinaillaan! *bdbd*[/color]
[color=fuchsia]KOIRAMAMMA: Voimia ja tsemppiä! Mulla kans välillä tuo masis tulee ja siksi nytkin kirjoittelen niin harvoin, pitää yrittää ajatella muita asiota ettei joka kuukausi ottaisi niin koville.[/color]
[color=blue]SARA-MARIA: Tsemppiä oviksen metsästykseen! Juu, samaa mieltä olen että nyt napataan ne lussat!! :)[/color]
[color=fuchsia]ON: 24/30, tätiä odotan tasan viikon päästä perjantaille. Nyt kyllä ovisviikolla pupuiltiin kovasti ja laivalla erityisen ahkerasti ;) mutta tässä kierrossa en saanut vahvoja viivoja ovistikkuun lainkaan, en tosin kovin montaa päivää tikuttanutkaan. Kierto on nyt aika monta kiertoa ollut tuon tasan 30 ja saisi siinä pysyäkin jos ei sitä vauvaa tule jo pelkästään senkin takia että osaan kaasolle sanoa milloin ei ole menkkoja polttareita ajatellen ja mikä tärkeintä tätiä ei olisi sitten häiden aikaan. Tällä kierrolla näyttäisi että vältyn siltä.[/color]
[color=blue]S-K oli piipahtanut pitkästä aikaa ja kyselikin meidän häävalmisteluista. Kaikki alkaa olla aika hyvin hanskassa. Varaukset tehty, koristeet suurimmaksi osaksi näperretty ja kutsut on jo kuorissa lähettämistä vailla. Ruokapuolta pitäisi pitopalvelun kanssa suunnitella seuraavaksi, kuulutukset hakea, bestmanin ja kaason lahjat ostaa ja sitten kaikkia ihanaa kauneudenhoitojutta on tulossa esim. kasvohoitoja :)[/color]
[color=fuchsia]Nuo häät onneksi auttaa pitämään raskaudettomuusmasennuksen poissa kun on niin monenlaista ajateltavaa ja sitten voi itseänsä lohduttaa että saapa ainakin juoda shampanjaa ja boolia häissä jos ei ole raskaana. Niin ja vähän puhuttiin että lähdettäisiin sitten marraskuulla häämatkalle ystäväparin kanssa. Jos se auttais vauvautumaan kun tietää että sitten ei voi lähteä :)[/color]
[color=blue]Mutta kyllä nuo vauvajutut silti on mielessä, mä en oo yk:ista niin kauheen hyvin perillä, tää taitaa olla yhtäjaksoisissa yk:issa kuudes ja yhteensä yhdeksäs. (meillähän oli se pieni tauko silloin, joka näemmä oli ihan turha).[/color]
[color=fuchsia]Noh.. kyllä se plussa vielä meille kaikille joskus tulee, pakko siihen on vaan jaksaa uskoa.[/color]
[color=blue]Kivaa viikonloppua kaikille! :)[/color]
[color=fuchsia]T. Juli[/color]
tässäpä linkkelö tuonne ohje-pinoon, joka löytyy saitista sanottua otsakkeen alta:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=1740065&p=1&tmode=1&smode…
Ihanan aurinkoinen päivä näyttää olevan =) pitäis jaksaa pankissa käydä ja hoidella muitakin asioita pois alta.
Voin jo hyvin aavistaa että mulle käy legendaarisesti,eli nyt kun tänne kirjottelen niin täti kaartaa paikalle ihan just.
No kuitenkin...
Juli: Mitäs täälä. Häiden suhteen ollut vähän erimielisyyttä miekkosen kanssa,joten nyt ei olla aiheesta edes puhuttu ettei mee taas kinasteluks =( Pupuilut ollut niin harvassa että tiedän tädin tulevan minä hetkenä hyvänsä visiitille. Tai jos ei tule niin se on suoranainen ihme.
Eli en oikeen edes piinaile sen suhteen.
Töykamu eilen vihjaili jotain " outoa" sillä en ole mitään kellekään sielä hiiskunut. En sitte tiedä onko sillä joku kuudes aisti vai loistaako kaikki mun naamasta että yritetään. Mutta kuiktenkin. Kun söin safkiksella sämpylää missä oli maksamakkaraa,niin se heitti että " toi on hyvää ja terveellistä silmille. Siin on paljon a-vitamiinia." sit oli pikku tauko et se vaan tuijotti mua ja heitti sitte,että " Raskaana olevat ei vaan saa syödä sitä."
Olin iha ihmeissäni,että mitä se nyt oikeen höpisee.
Olishan se aika kiva ylläri kun ystävät on tulossa vappua viettämään tänne niin heti selitellä miksen juo mitään " naista vahvempaa" .
Kaipa sitä pitäis lähtee metsästää silmätippoja. Mulla kauhee allergia nimittäin ja joudun jatkuvasti jotain käyttää =( Pitäiskin jo mietiskellä mitkä lääkkeet sitten raskaana ollessa kävisivät...hmm....
Ihanaa päivän jatkoa kaikille!!
Enköhänmä tule taas infoomaan kun täti paukkaa tänne...
~marzuli~ kp 29/26-28
Oltiin tiputtu jo toiselle sivulle, ei näemmä monikaan ehdi kirjoitella..
WARNING! Minulta oma napa viesti: Toissapäivänä kp 52 testasin ja tuloksena täysin puhdas nega, mutta...tattadaa tänä aamuna testasin ja himmeä viiva tuli ja ihan ajallaan, ei mikään roskis haamu tai edes haamu vaan selkeä viiva ..himmeä sellainen mutta kuitenkin! :) Parin päivän päästä tarvii testata uusiksi josko se siitä vielä vahvistuis :) ..hui.. :)
terv.Kata
Täällähän taas jänniä uutisia!
KaTa: Hyvältä kuulostaa! Ei sitä viiva tule jos ei siellä mitään olis. Testaat varmaan pian uudestaan ja toivottavasti viiva vaan vahvistuu!!! Onnea!!
marzulla kans jännät paikat, paljon plussatuulia teille!! Ja ONNEA kosinnasta!
Täällä vielä odotellaan, että tulis vähän viikkoja lisää, ei vielä oikein uskalla julistautua raskaana olevaksi. Viikkoja nyt 5+1. Eka neuvolakin vasta 18.5. Toivottavasti pieni masuasukki pysyy mukana ja voi ja kasvaa hyvin.
Rentouttavaa ja mukavaa viikonloppua kaikille!
-Maisi
Huomenta ja iso vilkutus kaikille eteenkin vanhoille ja uusilekin enskoille!
Pitkästä aikaan jos hieman kirjoitelisin, taitaa kyllä tosin tulla melkoisen omanapaista tekstiä kun en ole oikeastaan edes lueskelemassa käynyt, joten pihalla ollaan..
Kaikille plussaneille oikein kovasti onnea ainakin Passionaten, Maisin ja KaTan bongasin.
Ja olenkohan dajmiakaan onnitellut (nolostuttaa) !!! Kaikille tasapuolisesti vauvaliimaa ja tarratöppösiä matkaan =)
Juli: Moikka o/ toivottavasti risteily tuottaa tulosta bdbdbdbd!!
Erityisen suuri plussa puhallus ja vilkutusta kaikille vanhoille enska kamuille Nellamaijalle, Marylle, Agualle, Sara-Marialle, Margelle ja muuillekin tietysti.
Sitten ON: eli hoidot on alkanut. Yhtä inssiä kokeillaan ensi kiertoon ja sitten suoraan ICSI hoitoon. Tunteet on edelleen tosi risti riitaiset toisaalta tieto helpottaa mutta minun kohdalla enneminkin tieto lisää tuskaa =( . Välillä on kyllä tosi syvällä tullut fiilisten suhteen rämmittyä. Töissä kiireisen kevään ja lähestyvän kesän myötä on onneksi ollut paljon muuta ajateltavaa. Niin ja tuolla auringolla sitten ihmeellinen vaikutus =)
Oikein mukavaa kevättä ja vappua kaikille sekä kiitos palstailu ystävyydestä! Tuonne l-puolelle ajattelin siirtyä (kunhan ehdin ja uskaltaudun lopulta). Siellä on kuitenkin enemmän (valitettavasti) samassa tilanteessa ja samojen asioiden kanssa painiskelijoita. Hyvää jatkoa kaikille ja kyllähän täällä täytyy käydä vielä välillä aina kurkkimassa ++++uutsia!
-hapö-
otetaampa uusiks...
Onnea KaTa!
Mähän sitä höpöttelin että olen varma tädin saapumisesta,kun ei oo tullut oikeen pupuiltuakaan.No,edelleenkin odotellaan. Mitään täti kipuja ei ole,mutta to pikkusen alaselkää vihlo,ei pahasti. Rinnatpikkusen arat.
kp 30/26-28 meneillään ja jos huomiseen mennessä ei täti ole tullut niin pakko kai testailla,että tietää voiko vappuna ottaa yhtään sidukkaa.
Ois se kyllä aika kumma,kun eka kerta kun oon aivan varma tädin tulosta niin sitten sitä ei näy eikä kuulu.
No edotellaan vielä huomiseen asti...
Hyvää viikonloppua kaikille!!!
Vitsit, täällähän on mahtavia uutisia!! :)
KATA: Jättisuperhyperonnittelut sulle! :) Kyllähän tuo nyt selvempääkin selvempää on että pieniin päin sitä ollaan! :)
MARZUN tilanne kuulostaa myös hyvältä! Edelleen *bdbd* ja tule sitten heti kertomaan plussasta. Nyt nappaat sen lussan niin on taas oikea tahti täällä.
HÄPÖ: Moikka pitkästä aikaa!! Ja tsemppiä hoitoihin! Plussatuulia sulle hirmuisesti!!+++++++++ En millään malttaisi sinua päästää l-puolelle, mutta pianhan me o-puolella taas höpötellään ;)
Kivaa viikonlopun jatkoa kaikille! :)
T. Juli 25/30
Mulla ei taas ole ollut viikkoihin aikaa kirjoitella, kun isoja mullistuksia on tapahtunut elämässä. Lopetin koulun ja enkä tullut maaliskuussa raskaaksi ja otin sen jostain syystä tosi raskaasti.
No mutta yritystouhut ed. käynnis. Mitäs juulille kuuluupi?
T. Digru
Jep jap,nyt kyllä jo piinailuttaa ja kovastikin *jänskää*
vieläkään ei tätiä näy... antaaks jo näin alkuun oma napasesta viestistä ja kuvauksista mutta pakko johonkin purkaa. Koko ajan on sellanen olo että täti paukkais siis sellanen märkä olo ja pissittää vähän väliä. Rintoja aristaa pikkasen ja koko tän päivän mua on väsyttäny jonkin verran.
Nyt sitten oon väkisinkin alkanu jännittää huomista testausta että mikä tulee tulokseks. Ku kuitenki aina täti tullu viimestää tuollon kp 29 niin pikkasen kyllä pistää mietityttää.
Ukko on jankuttanu että oon raskaana mut en vaan usko sitä. Se vaan jos se nyt olis tärpänny ni kävin tuol laskuril laskee et se syntyis tammikuun alussa. Ehtis ehkä just syntyy ennen ku ukko lähtee inttiin sillon sitten. Ja koko perhe oltais synnytty samassa kuussa =)
No juu..jos nyt vaikka taas lopettelen ja yritän rauhottua.
Tulen sitten aamulla kertomaan kuinka kävi.
Paljon paljon onnea plussasta!!! =)
Toivotaan että masuasukki pysyy mukana loppuun asti.
Tervetuloa sitten tuonne o-puolelle enskapinoon jutustelemaan,
niinkuin myös Maisille tervetuloa.
S-k kyseli olenko ostanut vauvatavaraa. Vastaus on että en yhtään mitään. Jotenki olen kai taikauskoinen, en ole edes käynyt katselemassa vauvatarvikkeita. Vielähän tässä ehtii. Mahan kasvamisesta oli jo huoli muutama viikko sitten kun ei se alkanut kasvamaan ollenkaan. Sitten ilmestyi huomaamatta pieni kiinteä kumpu ihan alamahalle, housut jäi pieneksi viikon aikana. Ei kyllä ulkopuoliset vielä huomaa mitään, paino on noussut n.1,5kg.
Toivottavasti plussa napsahtaisi pian teillekin!!! bdbdbd
Kaikille tutuille vilkutukset ja hirmuisesti plussaonnea++++++++
hermione rv17