~*Enskat vko17; 23.-29.4*~
Kommentit (31)
Ihan hyväähän tänne, vaikka just tuossa aamulla mietin taas että jos vaikka olisinkin raskaana ja sitten oli pakko oikeen muistuttaa itselleen se tunne kun ensimmäiset tädinmerkit tulee pöksyihin. Oikein ahdisti, kun mietin että kumminkin ens perjantaina paukkaa ihan kellon tarkasti paikalle.
Pitäis mennä pihalle haravoimaan ja miettimään vaikka hääjuttuja jos sitten tulisi parempi mieli :)
T. Juli kp 26/30
Kiitos Juli peukuista,mutta mutta.... tein tosiaan aamulla rfsu:n testin ja en oikeen siitä tuloksesta oo varma kun se mun mielestä tuli sinne minne ei pitäis. Siis eri pohjalle kun kontrolliviiva,mutta ukko sanoo kovasti että oli viiva. No minä tietty en oo niin varma joten kunhan tuo apteekki aukee tossa 12 aikaa ni käyn ostaa samantien sieltä kunnon testin että saan varmuuden.
Eli ei tätiä näy eikä kuulu. Tulen heti sitten taas infoomaan tänne kunhan olen taas vähän viisaampi. Saa nähä testaanko vielä tänään vai vasta huomen aamulla.
~piinaavaa marzu~ kp31/26-28
eli negahan sieltä tuli. Että nyt vain sitten odottelen tätiä edelleen ja jos ei torstaihin menessä oo tullut niin sit testaan vielä ja jos edelleenkin nega niin ei varmaa auta kun mennä lääkäriin.
Että näin täälä...ajatukset aika sekasin kun ei tajuu miks tätiä ei sitten näy =(
No huomenna nautiskellaan simaa ja grillataan. Pakko keksii jotain muuta ajateltavaa.
Aloitin sitten uuden viikkopinon, kun ei vielä sitä näkynyt..
Onnea Passionate ja Maisi ++ uutisista, pysyköön matkalaiset mukana koko matkan! Mikäs yk ja kp teillä oli? Entä onko erityisvinkkejä, oireita ;)?
Jonriikille, tätipahoittelut..
Jannalle..ehei täällä mitään kummallisia viikonloppuhulinoita ole ollut. Kiireistä vain muuten tontilla töitä jne. En muuten ottanut edes yhtä siideriä vaikka tutun synttäreitä juhlittiinkin, mutta ei onneksi kukaan mitään kysellykään että miksi kuivin suin, meni ikään kuin huomaamatta. :)
).( Itselläni nyt kp 50/ 27-45 ja tein pe testin ja negahan se oli, mutta koska vknloppuna ei tätiä näkynyt niin tarvii hakea uusi testi ja testata viim. loppuviikosta. Mitään oireilua ei ole suuntan jos toiseenkaan, ei edes rinnat ole arat, vaikka aina yleensä kierron jossain vaiheessa on. Menkkamaisia nippailuja olin tuntevinani jo kp 32, mutta eipä vielä ole näkynyt. Musta vain tuntuu, että kuin taianomaisesti ne alkaa heti tänään, kun tänne kirjottaa näin ettei viel ole näkynyt..nin siinä yleensä ainakin käy :).
Eipä mulla muuta tällä kertaa, menen vapaapäivää kuluttamaan pihahommien pariin. Terveiset margelle ja sk:lle ja muille vanhoille ja uusille tutuille :)!
terv.Kata
Just meinasin iteki alotella pinoa,mutta ehditkin sitten ensin =)
vapaapäivää viettelen ja huomenna sitten taas töihin. Tiedossa siis lyhyt työviikko,vain 3 päivää.
Paaru: Niin siis,ei piinailuta kun tiedän tädin kaahaavan paikalle milloin vain. Sen verran vähän tullut pupuiltua,että mitään tuskin on tapahtunut.
Mieli ollut vähän maassa riidan takia niin ei ole sillai tehnyt mielikään. Mutta eiköhän se tästä,sitten ens kierrossa taas =)
Onkos teillä vielä mitään vappu suunnitelmia?? meille vissiinkin tulee yksi mun ystävä kihlattunsa kanssa grillaamaan ja istumaan muutenkin iltaa. Heilläkin on kuumeilut menossa,niin päästään vähän juttelemaan kaikesta ja ukot tutustuu paremmin toisiinsa samalla.
Pitäis jaksaa ton tiskivuoren kimppuun käydä..*huokaus*
Vielä ei mitään tätikipuja ole tullut,mutta ihme himo fetajuustoa kohtaan *nauraa* oon ihan hulluna popsinu sitä =)
kp 25/26-28 menossa,olo aika väsy ettei jaksais mitään tehdä.mutta voi johtuu myös siitä että nukuin ihan liian pitkään tänään. Heräsin vasta yheltätoista*irvistys*
Noh,odotellaan tättärää ilman stressausta...
Eka päivä töissä tänään,
olipas kivaa pitkästä aikaa olla töissä eikä koulussa :)
Kata: Peukkuja!
Marzu oli vappumenoja kysellyt. Me haetaan Lahdesta nyt perjantaina se meidän koiranpentu, joten kotoa ei olla olemassa poissa. Luultavasti otetaan pikkuinen mukaan grillikauden avajaisiin ystäväni luokse. Siellä se saisi kirmata isolla takapihalla vapaasti :)
Mun oli vaan pakko tulla kertomaan, että tytöt; Tää mun vuoto ei ihan oikeasti voi olla muuta kuin todella varhainen keskenmeno! Ihan kamalaa... Mä oon melkein paniikissa, kun pelkään että tulee joku verenhukka tai jotain. Lauantaista (kp25/28) asti vuotanut kirkasta verta niin että huh-huh. Ja tänään: Jouduin kuuden tunnin sisällä vaihtamaan 2kertaa tampoonin ja siltikin, kun lähdin kotipuoleen kävelemään, niin pitkin reisiä valui veri :( (tuli housujen läpikin, onneksi olin jo töistä päässyt kotiin!) Tää on ihan hirveää, kun en tiedä mitä tehdä... ei tää oo yhtään normaalia :/ Pitäiskö soittaa lääkärille vai mitä? Ahdistavaa.... antakaa neuvoja, kiitos!
Anteeksi omanapainen teksti, mutta ei ole muutakaan kelle tilittäisi, kun ukko ei ihan kuitenkaan ymmärrä, eikä ystävät...ja sinne lääkäriin en viitsi turhanpäiten soitella...
-Mary
KaTa: Kiitos ja kyllä sitä onnea vielä todellakin tarvitaan matkaan :)
Kyselit yk:ta ja Kp:tä. Meillä oli yk 6 (luulisin niin, alettiin yrittämään viime syyskuussa, mutta kierto normia pidempi).
Plussatestin tein kp 39 kierto mulla ollut n. 40-42 päivää. Oviksen bongasin 5.4, ja sen mukaan rv olisi nyt 4+4 ja LA 27.12.
Vinkeistä en osaa muuta sanoa, kun että mulla se että bongasin oviksen testeillä auttoi paljon, kun meillä ei ihan kyetä mihinkään jtp tekniikkaan, ollaan kai jo vanhoja ja väsyneitä... Eli ajoitus oli se juttu.
Ja mulla oireet oli tosiaan menkkamaisia ja olinkin jo ihan luovuttanut toivon, eli sulle paljon tsemppiä, että nega siitä plussaksi muuttuisi!
Marzulle kanssa plussaonnea!!
MaryRose. olisikohan sinullakin sitten tapahtunut jotain siellä alhaalla... Ikävää kyllä tommonen noin runsas vuotaminen. kyllä varmaan kannattaa ottaa yhteyttä lääkäriin jos se jatkuu ja on kovin normaalista poikkeavaa.
Toivottavasti se aurinko tulisi pian takaisin lämmittämään!
-Maisi
Ihan vain pikaiset moit, kun käväisen tässä vielä iltapuuhikseni tsekkaamassa ketjut läpi!
Marzulle tsemppiä kotioloihin, toivottavasti riidat on jo haudattu ja taas maistuu yritys. ;)
Ja Mary-Rose, kamala kun huolestutat. Jos se vuoto vielä jatkuu niin kipinkapin lääkäriin!!
Terkut muillekin,
Paaru
Väsymykseltäni päätin nyt vihdoinkin raahautua lueskelemaan paremmin teidän ihanien naisten kuulumisia. Olen aika vähän käynyt viimeaikoina täällä, mikä harmittaa, sillä kuulumiset menee ohi. Mutta yrittäkää antaa anteeksi, sillä huilatessahan tämä aika on mennyt...
-KaTa oli kysellyt vinkkejä ym...
Kiitoksia ensinnäkin paljon onnitteluista! Vielä ei uskalla jotenkin ihan täysillä iloita... Meillähän kävi ERITTÄIN uskomattoman onnellisesti, että toisella YK:lla tärppäsi. Eli yksi luomutäti ehti käydä ennen plussaa. Ensimmäinen kierto oli 34 päivää, joten nyt testasin kp:nä 35, jolloin siis ekan kierron perusteella tädin olisi pitänyt tulla. Olin päättänyt olla testaamatta, mutta oireet houkuttivat kuitenkin... Olen joka päivä syönyt Multivitaa ja juonut lasillisen greippimehua (greippimehu saattaa vaikuttaa lääkkeen vaikutukseen, joten en ole samaan aikaan näitä ottanut). Oviksen aikoihin olimme miehen kanssa siis kylpylässä ja risteilyllä rentoutumassa ja pupuiltua tuli kiitettävästi... Oireina oli väsymys, tätimäiset polttelut alavatsalla, viiltelyt alavatsalla (välillä toispuoleisesti) ja yhtenä iltana polttelu alaselässä. Töissä testailin joku ilta kuumemittareita ja lämpö oli 36,9´C, mikä on minulla koholla. Olin jo odottamassa tätiä polttelujen vuoksi, mutta toisin kävi. =)
marzu_83: Plussaonnea! Sinullahan tulee kurja kesä miehestä erossa... =( Täytyy käyttää aika, jolloin tapaatte, hyödyksi ihan kunnolla! ;) Vappua me vietämme ihan rauhassa grillaten. Terasseille piti lähteä kavereiden kanssa ennen plussaa, mutta nyt ei mies ole kovin innostunut, vaikka sanoin olevani ilomielin hänelle kuskina. =o Luultavasti käydään äkkiä katselemassa kavereita terassilla ja menemme tivoliin.
MaryRose: Kyllä varsin oudolta kuulostaa tuo vuoto!!! Pahoitteluni pääsykokeista ja ONNITTELUT lakin johdosta!!! Ensi kerralla parempi onni pääsykokeiden kanssa. Keskittyminen karvavauveliin saattaa auttaa plussaamiseen. Me olimme nimittäin ottamassa toista kissavauvaa, ja ajatus oli noissa karvaisissa vauvoissa! =)
jonriikilla oli todella kakkamainen pyöräretki... Tätipahoittelut!!!
paarulle myös kiitokset onnitteluista. Tuntuu todelliselta lottovoitolta; samalla viikolla virka ja plussa. Aivan eri varmuudella ajattelemme nyt tulevaisuutta, kun on 100% varmasti työpaikka, johon palata.
baulie: Mieskin sanoi plussan jälkeen: " Haikossa on taikaa" . Paikanvaihdos ja totaalinen rentoutuminen taisivat siis tehdä hyvää!!! Teillä nyt vuosi täynnä... Kurjaa, mutta toisaalta, jos lähdette hoitoihin, saa asioille selvyyttä. Tuo ovulaatio ainakin on mahtava merkki!!! Onnea siitä! =)
Maisi: En ole vielä uskaltautunut edes käymään tuolla o-puolella. Kunhan viikkoja tulee enemmän kasaan, niin sitten... Mitenkäs paljon sulla niitä viikkoja onkaan nyt kasassa? Tehdään rynnäkkö sitten vaikka yhdessä o-puolelle, kiva saada joku samoilla viivoilla oleva mukaan. Muut kun siellä varmaan ovat jo edellä...
Janna@: Mullakin loma alkaa juhannuksen jälkeen. Pidän silloin 4 viikkoa ja laitoin 8 päivää säästöön. Miehen kanssa piti lähteä Norjaan autolla, mutta hän meni nyt vaihtamaan työpaikkaa, ja lomat paloi... Mökkeillään miehen vanhempien saaressa varmasti paljon. Kurja sitä miehesi selkää! Se kyllä vaikuttaa ikävästi petipuuhiin!
-marge-: Halirutistus sinulle! Hienoa kuulla, että asia on lähentänyt sinua ja miestäsi. Eräs ystäväpariskunta erosi lapsettomuushoitojen yhteydessä... Ongelmana taitaa usein olla tuo puhumattomuus, joten onkin hienoa, että teillä tuo puheyhteys toimii!!!
ON: Tänään viikkoja kasassa 5+3. =o Ensimmäisen äitiysneuvola ajan sain 18.5.. Epätodellinen olo yhä edelleen asian suhteen. Vauvalaskurin mukaan LA olisi 23.12., eli JOS kaikki menee hyvin, täytyykin ensi joulun suunnitelmia hieman muuttaa. Voi lapsiparka... Kuka haluaa synttärit jouluna... =(
Väsymystä väsymystä!!! Tuntemuksia alavatsalla... Hämmennystä, iloa, hihittelyä, huolta... Ajatus harhailee. Töissä oli pakko ilmoittaa jo asiasta, sillä teen töitä läpivalaisun kanssa sekä satunnaisesti myrkyllisten aineiden. En olisi halunnut asiasta vielä kertoa, mutta se tosiaan oli PAKKO. Kurjaa, että työkaverit tietävät ennen omaa äitä!!!
Nyt menee jo niin väsyneeksi ja sekavaksi, että taisan lopetella tältä erää ja mennä vielä pötköttämään sänkyyn. Iltavuroon menossa.
Hyvää päivänjatkoa teille kaikille ihanaisille!!!
Täytynee tulla ilmoittautumaan välillä, että hengissä ollaan, kun täällä oltiin jo huhuiltukin! : ) On vaan töissä ollut nyt menossa niin kiireinen projekti, että tää palstailu on jäänyt tosi vähälle. Odotus-puolellekaan en ole vielä ehtinyt palstailemaan. Neuvola siirtyi (piti olla 13.4., mutta neuvolan tädin lapsi oli sairastunut), eli eka neuvola on vasta huomenna. Kyllä sitä on odotettukin! Suht hyvin olen jaksellut, välillä etoo kyllä melko voimakkaasti ja mahassa turvotusta. Ja nyt on sitten väsymys alkanut iskeä, nukkua ja pötkötellä täytyy paljon.
Hermione: mooooiiii! Kiitos huhuilusta, täällähän minä. Kyllä mie sinne o-puolelle jo kohta uskaltaudun, turistaan siellä sitten ahkerammin!
MaryRose: Hei, hienot arvosanat tulossa, onnea! : ) Ja tuo vuoto kyllä kuulostaa tosi oudolta, soittelehan lääkäriin ja kysele, josko kannattais käydä tutkituttamassa.
s-k: moikat siulle ja kiitos huhuiluista! Täällähän sitä masua kasvatellaan ja odotellaan, että pääsis varmistumaan, että tuolla tosiaan joku asustelee. Voi että, toivotaan, ettei teidän tarviskaan tutkimuksiin asti edetä, vaan että tulis ihana luomutärppi... mutta jos tutkimuksiin päädytte, niin jaksuja ja tsemppiä niihin.
Maisi ja Passionate: Plussaonnittelut! Sitten vaan tuonne o-puolelle jatkamaan turinointia... sinne minäkin kohta suuntaan.
Marge: moikat siullekin! Käyn aina välillä tuolla l-puolella lueskelemassa kuulumisiasi. Hyvää kevätmieltä sinne!
Nyt ei muuhun kommentointiin taas aika riitä, mutta: tätipahoittelut niitä tarvitseville ja PLUSSATUULIA kaikille tasapuolisesti!
Dajm + masuasukki 9+2
Mulla täällä peukut ja varpaat sulle pystyssä!!! *bdbdbdbdbd*