Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa köyhän?

Vierailija
21.12.2025 |

Siitä, kun köyhät tuhlaa vähäiset rahansa lottoon

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo tulossa kirjoittamaan samaa, ehdit ensin. Mutta minäpäs ehdin vastata ensin lottokysymykseen toisessa;) 

Vierailija
2/24 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lottoa ikinä.

T. Köyhä pitkäaikaistyötön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Onko Ylen antama kuva Ap: lla? Heidän työttömillä siilitukat, tatuointeja, lapsia ja runsaasti lemmikkejä ja auto. Paljon rahareikiä. 

Vierailija
4/24 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät täällä puolustautumassa heti, eikö olisi parempi jättää kommentoimatta tähän ollenkaan :D? 

Vierailija
5/24 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät lottoaa säännöllisesti. Työtä tekevät joskus.

Vierailija
6/24 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnistaa AIDON köyhän?

Vierailija
7/24 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tunnistaa AIDON köyhän?

Pukeutuu kuin sinä ja viettää aikansa tällä sivustolla.

Vierailija
8/24 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamomillaöljyllä öljytyt viikset vain väpättää kun soijapelle läiskii Vallilassa padel-hallilla palloa. Sinne hän on saapunut käytetyllä hybridillä jonka arvo tippunut yli 50% 3 vuodessa. Mutta se oli trendikästä niin oli sellainen pakko saada vaikka autoista ei vittuakaan ymmärrä. 

Sieltä padel-hallilta sitten revitään raivoisasti Kalastaman trendialueelle josta ostettiin korona-aikana isolla lainalla trendikäs luukku tornista. Nyt arvo tippunut lähes 100 000 euroa 4 vuodessa huippuhinnoista. 

"Mennäänkö macha lattelle ja sushille tästä suoraan?" heittää padel-kaveri treenin jälkeen. Soijaviiksi ei osaa kieltäytyä ja nauttii hampaat irvistellen kusen makuista lattea ja trendikästä sushia. Sinne meni taas 40 euroa.

Vierailija
9/24 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito köyhä asuu maakuopassa ja syö käpyjä.

Vierailija
10/24 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutuista. 

Vierailija
11/24 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkivaatteet, tekoripset, geelikynnet ja kallis käsilaukku.

Vierailija
12/24 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät pelaa hedelmäpelejä kaupan aulassa.

Vierailija
13/24 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Onko Ylen antama kuva Ap: lla? Heidän työttömillä siilitukat, tatuointeja, lapsia ja runsaasti lemmikkejä ja auto. Paljon rahareikiä. 

Joo, ja piiitkät irtoripset ja kynnet, sekä muhkeat huulitäytteet!

Vierailija
14/24 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa keltaiset ajovalot. 

Vierailija
15/24 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja piiitkät irtoripset ja kynnet, sekä muhkeat huulitäytteet!

Höpö höpö.

Vierailija
16/24 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään, en usko, että minun isänkään miljoonaomaisuutta näkee naamasta, kun ei upouudella autolla kulje, eikä enää ees matkustele.

Vierailija
17/24 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen aidosti köyhä. Minut tunnistaisi varmaan iänikuisen vanhoista vaatteista, linttaan astutuista kuluneista kengistä tai ylikasvaneesta värittömästä tukasta, mutta kun minua ei voi juurikaan nähdä missään, koska en käy missään, muuta kuin harvakseltaan lähikaupassa leivän TAI kaurahiutaleiden ostossa. Harvemmin molempia yhtäaikaa, kun on aina sentit jonossa.

Vierailija
18/24 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jo tulossa kirjoittamaan samaa, ehdit ensin. Mutta minäpäs ehdin vastata ensin lottokysymykseen toisessa;) 

Varma voitto joka viikko, kun jättää pelaamatta.

Vierailija
19/24 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla työpaikkamme varakkain, asunto ostettu käteisellä ilman velkaa ja käyttätililläkin lojuu tyhjänpanttina 6 numeroinen summa.

Käytöksen ja puheiden perusteella lähes jokainen töissä olettaa minun olevan työpaikan köyhin koska:

kuljen vaihteettomalla mummonpyörällä kesät talvet töihin (auto on, mutta eivät he sitä tiedä)

en enää panosta vaatteisiin, enkä edes kampaa tukkaa, enkä aja partaakaan kuin kerta viikkoon

varallisuuden johdosta luovuin vastuusta ja stressistä ja menin töihin pienipalkkaiseen osa-aikaiseen työhön

olen siis työpaikkamme pienipalkkaisin ja se jo yksistään johtaa monia harhaan

ja kun minua ei kiinnosta esimerkiksi autot tai matkustelu niin moni olettaa, että kun ei ole varaa

Vierailija
20/24 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottoaminen tuo sellaista toivoa mitä muu tilanne ei työttömän elämässä tarjoa, mahdollisuutta päästä pois pinteestä ja vapautta. Vaikka todennäköisyys voittoon on pieni niin siltikin uusia miljonäärejä tulee kuukausittain Suomeen, ehkä olen joskus vielä yksi heistä! Siis lottoan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi