Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa köyhän?

Vierailija
21.12.2025 |

Siitä, kun köyhät tuhlaa vähäiset rahansa lottoon

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä olen aidosti köyhä. Minut tunnistaisi varmaan iänikuisen vanhoista vaatteista, linttaan astutuista kuluneista kengistä tai ylikasvaneesta värittömästä tukasta, mutta kun minua ei voi juurikaan nähdä missään, koska en käy missään, muuta kuin harvakseltaan lähikaupassa leivän TAI kaurahiutaleiden ostossa. Harvemmin molempia yhtäaikaa, kun on aina sentit jonossa.

Joku varakas kitupiikki voi näyttää ulkoapäin samalta. Jos kaksi tällaista päältäpäin samanlaista laitettaisiin rinnakkain, niin se köyhä ehkä näyttäisi siltä kuin häpeäisi (vaikka ei köyhyydessä ole mitään hävettävää) ja se varakas seisoisi suorassa ryhdikkäänä, pää pystyssä.

Vierailija
22/24 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole 7 porschea pihassa eikä asu 5 miljoonan kämpässä niin täytyy olla köyhä vätys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä olen aidosti köyhä. Minut tunnistaisi varmaan iänikuisen vanhoista vaatteista, linttaan astutuista kuluneista kengistä tai ylikasvaneesta värittömästä tukasta, mutta kun minua ei voi juurikaan nähdä missään, koska en käy missään, muuta kuin harvakseltaan lähikaupassa leivän TAI kaurahiutaleiden ostossa. Harvemmin molempia yhtäaikaa, kun on aina sentit jonossa.

No, minut voi tunnistaa samoista jutuista mutta minulla on pari miljoonaa sijoitusvarallisuutta.

Vierailija
24/24 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelaa rahapelejä, en juo alkoholia ja en tupakoi. 🖕

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi