Omenahotellissa yöpyneitä?
Eikö siellä todella ole kahvinkeitintä huoneessa? ;)
Mites jos aikoo olla kaksi yötä peräkkäin, kun numerokoodi lakkaa periaatteessa toimimasta klo 12, niin voiko se sama koodi toimia putkeen siitä sinne seuraavaan päivään vai onko odoteltava 4h ja sitten uudella koodilla taas asumaan?
Eli siis voiko sitä huonetta varata useammaksi kuin yhdeksi yöksi peräkkäin?
Millaista siellä oli turvallisuuden kannalta asua? Oliko rauhallista?
Mites tupakointi mahdollisuudet, oliko hankala käydä ulkona tupakalla?
Muuta huomioonotettavaa?
Suunnittelemme tässä perheen kesälomamatkaa Särkänniemeen ja meinasimme yöpyä siis Tampesterin omenahotellissa :)
Kiitos jo etukäteen jos jollakulla jotain kertoa meille...
Kommentit (7)
Joo kiva kun vastasit, täpinöissäni heti kyselen ja hätäilen :)
Se kuulostaa niin hyvältä että heti peruspessimistänä ajattelen että joku paha jippo siellä piilee =D
ap
Tuosta tupakoinnista vielä. Mies kävi pariin kertaan illan aikana, ovesta ulos, hissillä alas ja taas ovesta ulos. Samaa reittiä takaisin, ei moittinut että olisi hankalaa ollut ;)
t. 2
oiskohan mulla vielä muita " ongelmia" ...eiku joo, se Tv ei taida näyttää mitään perusohjelmia vaan jotain hotelliohjeita?
Kerro jos tulee vielä jotain huomautettavaa mieleen, hyvää tai pahaa :)
ap
tv näyttää ihan normaaleja tv kanavia (tais maksusta saada eksotiikkaakin ; ) kaupasta haetaan aina jotain pientä aamupala värkkiä kun jääkaappi on tod . pieni . jos tupakoi niin ei se ylivoimainen este ole mennä hissillä alas ja taas sit ylös : ) meillä on joka kerta sattunut ettei ole ollut yhtään mitään mölyjoukkoja huoneissa joten voin vain suositella : ) ei olla oltu koskaan kahta yötä peräkanaa mutta uskoisin että toimii sama koodi koko varauksen ajan . se mitä kuvailit tarkoittaa mun mielestä vaan sitä " siirtymä aikaa" kun huoneessa vaihtuu asiakas . . .
vaasassa ainakin pitää kulkea kolmen koodillisen oven kautta+oma n huoneen ovi , joten ei sinne nuin vaan ohikulkija pääse livahtamaan :)
t : 7
kyllä se nyt sit taitaa olla niin että tää porukka suuntaa kesällä Tampereelle hyvillä ja turvallisilla mielillä :)
Olen ihan tohkeissani kun ei olla käyty missään kauempana (heh, pienet ne on kotiäidin ympyrät kun Tampere tuntuu ihan luxuskohteelta lomalle) lapsen syntymän jälkeen ja nyt mies eilen " ilmoitti" että tänä kesänä lähdetään jonnekin ihan yöksi koko perhe, minä sain valita minne :)
Mies ehdotti risteilyä mutta minä en tykkää niistä kun tuntuu että koko matka on yhtä söhellystä ja pakkaamista ja jonottamista
ap
Viime kesänä yövyttiin Tampereen Omenahotellissa. Ihan ok kokemus. Hinta-laatusuhde enemmän kuin kohdallaan! Pelkkään yöpymiseen hyvä vaihtoehto. Sänky oli ihana mutta vuodesohva aikuiselle liian kova, lapsille kuulemma hyvä (koska ovat kevyempiäkin).
Me ei yövytty kuin yksi yö, mutta eiköhän se ovikoodi ohjelmoida olemaan voimassa varauksen ajan?
Huoneessa ei ollut kahvinkeitintä mutta vedenkeitin ja teepusseja sekä pikakahvi ja sokeripussukoita, muutama kuppi, lusikka jne. Jääkaappi ja mikro.
Rauhallistakin oli, ainut " meteli" oli käytävältä kuulunut ovien kolahtelu. Lapsia se ei häirinnyt, minä olisin tarvinnut korvatulpat, heräilin tiuhaan.