Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teitä on lähennelty seksuaalisesti, miten olette pystynyt asioimaan ko. henkilön kanssa tämän jälkeen?

Vierailija
21.12.2025 |

Oletuksena siis se, ettette voi välttyä tämän henkilön tapaamiselta ja köytöskoodina on asiallinen käytös. Esimerkkeinä työpaikka tai sama taloyhtiö.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ko. Henkilö pyysi reilusti anteeksi ja oli oikeasti todella pahoillaan ja nolona tapahtuneesta. Alkoholilla oli osuutta asiaan. Ei missään nimessä ollut asiallista ja olisin halutessani voinut tehdä aikamoisen jutun asiasta ja saada paljon tuhoa aikaseksi. Ihmiset tekee kuitenkin virheitä ja asialliset välit on, omasta puolestani juttu on jo unohdettu. 

Kiitos, kerrankin fiksu ihminen. Tuntuu että on vain katkeria, aggressiivisia ja täydellisiä ihmisiä! Todellisuudessa taitavat olla katkeria, aggressiivisia ja elämässään epäonnistuneita. Mutta silti kaikille hyvää joulua! Myös niille jotka eivät aina ole olleet täydellisiä

Alkoholin käytöstä kannattaa tiedostaa että se vähentää estoja, sumentaa järkeä ja saa jopa 100% monogamiset eläinlajit pettämään toisiaan. Kun käytätte alkoa, tietäkää mihin sekaannutte.

Itse suosittelen, että päihteitä käytetään vain yksin riskien ja ongelmien välttämiseksi ja kun käyttää päihdettä, tulee ruumiin olla ravittu ja hyväkuntoinen.

Vierailija
82/86 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi helposti mennä suoraan asiaan seuraavalla kerralla.

Niinpä. Minut on jo kerran raiskannut arvostetussa asemassa ollut henkilö. Ei häntä haitannut yhtään esimerkiksi se, että olen naimisissa. Tämä ahdistelija on myös johtavassa asemassa, arvostettu omalla alallaan ja naimisissa.

Ap

No kai teit rikosilmoituksen? Tarvitsetko että joku pitää sinua kädestä kiinni vai mitä pelkäät?

Tein kyllä ja lisäksi kädestä pitäjälle olisi ollut tarvetta. Tuossa perusturvallisuus järkkyy siinä määrin, että kestää vuoden päästä normaaliin elämään kiinni.

Ap

Tiedän kyllä, et ole ainoa r aiskattu tässä maassa. Mutta toisin kuin sinä, minä olen ilmeisesti päässyt yli asiasta ja itse asiassa paljon pahemmastakin, kun ei tarvitse enää kerjätä sillä sääliä. 

Suosittelen hankkimaan elämään mahdollisimman paljon muuta sisältöä kuin paskassa vellomisen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi helposti mennä suoraan asiaan seuraavalla kerralla.

Niinpä. Minut on jo kerran raiskannut arvostetussa asemassa ollut henkilö. Ei häntä haitannut yhtään esimerkiksi se, että olen naimisissa. Tämä ahdistelija on myös johtavassa asemassa, arvostettu omalla alallaan ja naimisissa.

Ap

No kai teit rikosilmoituksen? Tarvitsetko että joku pitää sinua kädestä kiinni vai mitä pelkäät?

Tein kyllä ja lisäksi kädestä pitäjälle olisi ollut tarvetta. Tuossa perusturvallisuus järkkyy siinä määrin, että kestää vuoden päästä normaaliin elämään kiinni.

Ap

Tiedän kyllä, et ole ainoa r aiskattu tässä maassa. Mutta toisin kui

Eipä tuollaisesta siinä mielessä kuulukaan päästä yli, että asiaan suhtautuisi olankohautuksella. Omassa tapauksessa asia ainakin tapahtui keskellä kirkasta päivää ja ilman alkoholin, tai minkään muunkaan päihteen vaikutusta. Ja tekijä tosiaan yhteiskunnallisesti arvostettu ja johtavassa asemassa.

Ap

Vierailija
84/86 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naisesimies on lähennellyt alaisena olevaa miestä? Kokemuksia!

Vierailija
85/86 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs luulet. Minun ahdistelijani oli oma isoisäni.

Vierailija
86/86 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Sekä oraalisesti, vaginaalisesti että anaalisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme