Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teitä on lähennelty seksuaalisesti, miten olette pystynyt asioimaan ko. henkilön kanssa tämän jälkeen?

Vierailija
21.12.2025 |

Oletuksena siis se, ettette voi välttyä tämän henkilön tapaamiselta ja köytöskoodina on asiallinen käytös. Esimerkkeinä työpaikka tai sama taloyhtiö.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä on ahdisteltu ylemmässä asemassa olevan miehen taholta. 

Hienosti pystyin asioimaan ja aloin järjestelmällisesti käyttäytymään erittäin pirullisesti häntä kohtaan. Ahdistelu loppui mutta vahdin jokaista elettä ja ilmettä tämän jälkeen, kuten minua oli kehotettu tekemään eli kirjaamaan ylös kaikki epämärääinen käytös. Minussa on aina asunut pieni sadisti, jonka olen sivistyneesti pitänyt kontrollissa. Tässä tapauksessa ei tarvinnut. 

N31

Eli kertomasi perusteella mies teki oikein, kun sinua ahdisteli. Lisäksi kuulostat vielä epäpätevältä työntekijältä.

Vierailija
62/86 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vain varoin sitä ahdistelijaa sen jälkeen. Peruskoulu oli käytävä ja sen ajan aikuiset eivät suojelleet lapsia millään tavalla.

Terapeuttini mielestä välttelevä käytös on huono asia ja siitä pitäisi luopua. Pelkään kuitenkin, että sama toistuu. Tämä aiheuttaa eristäytymistä.

Ap

Raiskaajaa saat vältellä ja se on varsin tervettäkin. Et voi kuitenkaan kutistaa elämääsi ja alkaa välttelemään paikkoja jossa saattaisit raiskaajan nähdä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten tilanteiden vuoksi kuormasta ei edes yritetä syödä. Liikaa riskejä.

Vierailija
64/86 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
65/86 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helposti mennä suoraan asiaan seuraavalla kerralla.

Vierailija
66/86 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Minut on jo kerran raiskannut arvostetussa asemassa ollut henkilö. Ei häntä haitannut yhtään esimerkiksi se, että olen naimisissa. Tämä ahdistelija on myös johtavassa asemassa, arvostettu omalla alallaan ja naimisissa.

Ap

Vierailija
67/86 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei rokoksen uhrien ole syytä olla missään tekemisissä tyypin kanssa,vältä ja hae lähestymiskieltoa esim. kerro kaikille mitä tyyppi tehnyt.

Vierailija
68/86 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
69/86 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ap tässä kerro,  että häntä olisi ahdisteltu vai onko Suomi muuttunut jo niin paljon että lähentely olisi automaattisesti ahdistelua

Mitä sekoilet? Itsemääräämisoikeus on yksiselitteinen ja perustuslaissa: et saa koskea ketään millään tavalla ilman lupaa. Kunnon rotat ja käärmeet täällä kiemurelevat ja vääntelevät sääntöjä omaksi edukseen.

Missä kohtaa alussa ap puhuu ett häneen on koskettu

Jokainen ymmärtää, että lähentely seksuaalisesti tarkoittaa aina fyysistä kajoamista jollakin tasolla.

Ap

Jos kyse oli koskettelusta tyyliin halaus, pusu poskelle tms ja tekijä uskoi, kun sanoi että lopeta ja ei kiinnosta, niin unohtaisin koko asian ja suhtautuisin henkilöön kuin tuota ei olisi koskaan tapahtunutkaan. 

Ja näin olen itse toiminutkin.

Vierailija
70/86 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ap tässä kerro,  että häntä olisi ahdisteltu vai onko Suomi muuttunut jo niin paljon että lähentely olisi automaattisesti ahdistelua

Mitä sekoilet? Itsemääräämisoikeus on yksiselitteinen ja perustuslaissa: et saa koskea ketään millään tavalla ilman lupaa. Kunnon rotat ja käärmeet täällä kiemurelevat ja vääntelevät sääntöjä omaksi edukseen.

Missä kohtaa alussa ap puhuu ett häneen on koskettu

Jokainen ymmärtää, että lähentely seksuaalisesti tarkoittaa aina fyysistä kajoamista jollakin tasolla.

Ap

Jos kyse oli koskettelusta tyyliin halaus, pusu poskelle tms ja tekijä uskoi, kun sanoi ett

Henkilö tuli taakseni niin, ettei väliimme mahtununut milliäkään, kuiskasi jotain möreällä äänellä ihan korvan juuressa samalla, kun silitteli minua kyljestä. Kaikki tapahtui keskellä kirkasta päivää, 5-vuotiaan lapseni todistaessa tilannetta.

Ap

Vierailija
71/86 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Minut on jo kerran raiskannut arvostetussa asemassa ollut henkilö. Ei häntä haitannut yhtään esimerkiksi se, että olen naimisissa. Tämä ahdistelija on myös johtavassa asemassa, arvostettu omalla alallaan ja naimisissa.

Ap

Harmi kun en sattunut paikalle. Olisin hakannut siltä kalun tohjoksi vasaralla. 

Vierailija
72/86 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
73/86 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehdotti treffejä ja nyt AP miettii kaikkea raiskaussyytteen ja työkyvyttömyyden väliltä?

Vierailija
74/86 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ehdotti treffejä ja nyt AP miettii kaikkea raiskaussyytteen ja työkyvyttömyyden väliltä?

Olen jo ennestään naimisissa, enkä mieti kumpaakaan.

Ap

Vierailija
75/86 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Harmi kun en sattunut paikalle. Olisin hakannut siltä kalun tohjoksi vasaralla. 

Kannattaa olla vähän varovainen tämän palstan akkojen juttujen kanssa. 

Vierailija
76/86 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vain varoin sitä ahdistelijaa sen jälkeen. Peruskoulu oli käytävä ja sen ajan aikuiset eivät suojelleet lapsia millään tavalla.

Terapeuttini mielestä välttelevä käytös on huono asia ja siitä pitäisi luopua. Pelkään kuitenkin, että sama toistuu. Tämä aiheuttaa eristäytymistä.

Ap

Raiskaajaa saat vältellä ja se on varsin tervettäkin. Et voi kuitenkaan kutistaa elämääsi ja alkaa välttelemään paikkoja jossa saattaisit raiskaajan nähdä. 

Kyllä sekin on ihan fiksua katsoa, ettei pyöri paikoissa joissa kuhisee r aiskaajia. Se on elinehto selviytymiselle, jos on vetävä nainen.

Tälläkin palstalla miehet ihmettelevät, että missä naiset oikein ovat. No, piilossa ja turvassa omissa porukoissaan ja kodeissaan niiltä r aiskaajilta. Liikumme eri kellonaikoihin ja sellaisissa paikoissa ja siten varustautuneena, etteivät r aiskaajat pääse tekemisiin kanssamme.

Ja tavismiehetkin ovat r aiskaajia. En ole eläissäni ollut tekeisissä valkoisen miehen kanssa, iästä viis, joka ei olisi yrittänyt päästä pöksyihini tai r aiskannut jotakin muuta naista aktiivisesti. 

Joskus kun tajuatte mitä olette (naisia) ja mitä miehet ovat, ymmärrätte. 

Eikä kyse ole varsinaisesti välttelystä vaan toimintojensa ja elämänsä järjestelystä niin, ettei altistu vaaralle tai pahalle. Ei se elämä siitä mihinkään kapene, vaan laajenee johonkin toiseen suuntaan. Ymmärrätte sitten joskus, kun lopetatte elämän miehenä.

Vierailija
77/86 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka kyynärpää kylkeen ja kämmenselkä naamaan. Sitten kovaan ääneen yllättyneenä huudat, että oho en huomannut sinua, olepa varovaisempi jatkossa! 

Vierailija
78/86 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No kai teit rikosilmoituksen? Tarvitsetko että joku pitää sinua kädestä kiinni vai mitä pelkäät?

Vierailija
79/86 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ko. Henkilö pyysi reilusti anteeksi ja oli oikeasti todella pahoillaan ja nolona tapahtuneesta. Alkoholilla oli osuutta asiaan. Ei missään nimessä ollut asiallista ja olisin halutessani voinut tehdä aikamoisen jutun asiasta ja saada paljon tuhoa aikaseksi. Ihmiset tekee kuitenkin virheitä ja asialliset välit on, omasta puolestani juttu on jo unohdettu. 

Olipa nössö mies, kun kyynel silmässä oli itkua vääntämässä. Itse en ole ikinä pahoitellut sitä, että olen naiselta seksiä pyytänyt, ja aina selvin päin olen ollut. Mies haluaa naista, se on saletti!

Et pahoittele rikoksiasi? Tämä on psykopaatin piirre, ehkäpä suomen valtio ei ole oikea paikka sinulle. Ennen vanhaan näitä karkoitettiin siperiaan valtion toimesta, nykyään tiedän että laitetaan vankilaan ja jotkut savustetaan ulos muin keinoin.

Vierailija
80/86 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No kai teit rikosilmoituksen? Tarvitsetko että joku pitää sinua kädestä kiinni vai mitä pelkäät?

Tein kyllä ja lisäksi kädestä pitäjälle olisi ollut tarvetta. Tuossa perusturvallisuus järkkyy siinä määrin, että kestää vuoden päästä normaaliin elämään kiinni.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi