Jos teitä on lähennelty seksuaalisesti, miten olette pystynyt asioimaan ko. henkilön kanssa tämän jälkeen?
Oletuksena siis se, ettette voi välttyä tämän henkilön tapaamiselta ja köytöskoodina on asiallinen käytös. Esimerkkeinä työpaikka tai sama taloyhtiö.
Kommentit (55)
Jos mies ei lämpiä minun lähestymiseen ja koskettamiseen kiin yksikertaisesti en ole miehen kanssa saa tekemisissä
Vierailija kirjoitti:
Eihän ap tässä kerro, että häntä olisi ahdisteltu vai onko Suomi muuttunut jo niin paljon että lähentely olisi automaattisesti ahdistelua
Mitä sekoilet? Itsemääräämisoikeus on yksiselitteinen ja perustuslaissa: et saa koskea ketään millään tavalla ilman lupaa. Kunnon rotat ja käärmeet täällä kiemurelevat ja vääntelevät sääntöjä omaksi edukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli yksi opiskelukaveri, jota tapasin ystävyyden merkeissä vuosia noin 1-3 kertaa vuodessa lähinnä lounaalla. Kerran hän sitten alkoi ehdottelemaan seksiä vaikka olimme molemmat tahoillamme naimisissa. Siihen päättyi ystävyys.
Voi kyynel 😢.
Minkä vuoksi ystävyys loppui? Saa kai sitä ehdottaa ja jos tulee vastaus ett sorry, niin kai sen jälkeen voi ystävyys jatkuaJos ystävä on valmis pettämään puolisoaan, ei ole ystävyyden ja vielä vähemmän rakkauden arvoinen.
Minkä helvetin rakkauden, nythän puhutaan ystävyydestä! Ai sun kaikki ystävät ovat täysin nuhteettomia ja muut eivät voi olla sun ystäviä.
Kai sen puoliso olettaa rakkautta? Jos kaverisi pettää puolisoaan, niin se pettää joskus sutkin. Tää on ihan elämässä opittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ap tässä kerro, että häntä olisi ahdisteltu vai onko Suomi muuttunut jo niin paljon että lähentely olisi automaattisesti ahdistelua
Mitä sekoilet? Itsemääräämisoikeus on yksiselitteinen ja perustuslaissa: et saa koskea ketään millään tavalla ilman lupaa. Kunnon rotat ja käärmeet täällä kiemurelevat ja vääntelevät sääntöjä omaksi edukseen.
Missä kohtaa alussa ap puhuu ett häneen on koskettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ymmärtää, että lähentely seksuaalisesti tarkoittaa aina fyysistä kajoamista jollakin tasolla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ymmärtää, että lähentely seksuaalisesti tarkoittaa aina fyysistä kajoamista jollakin tasolla.
Ap
Mulle kerran kundi sanoi tiskillä suoraan ett panettaako? Kyllä se mun mielestä oli seksuaalista lähentelyä mutta ei missään nimessä koskettamista. Kieltäydyin kauniisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli yksi opiskelukaveri, jota tapasin ystävyyden merkeissä vuosia noin 1-3 kertaa vuodessa lähinnä lounaalla. Kerran hän sitten alkoi ehdottelemaan seksiä vaikka olimme molemmat tahoillamme naimisissa. Siihen päättyi ystävyys.
Voi kyynel 😢.
Minkä vuoksi ystävyys loppui? Saa kai sitä ehdottaa ja jos tulee vastaus ett sorry, niin kai sen jälkeen voi ystävyys jatkua
Aika moni ei halua olla ystävä sellaisen ihmisen kanssa, jolla ei ole mitään moraalia, kuten esimerkiksi ihmisen, joka yrittää pettää puolisoaan ja vielä toisen varatun kanssa. Jos ihminen on valmis pettämään puolisoaan, niin ei siihen voi ystäväkään luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel 😢.
Minkä vuoksi ystävyys loppui? Saa kai sitä ehdottaa ja jos tulee vastaus ett sorry, niin kai sen jälkeen voi ystävyys jatkuaAika moni ei halua olla ystävä sellaisen ihmisen kanssa, jolla ei ole mitään moraalia, kuten esimerkiksi ihmisen, joka yrittää pettää puolisoaan ja vielä toisen varatun kanssa. Jos ihminen on valmis pettämään puolisoaan, niin ei siihen voi ystäväkään luottaa.
Varmasti on näinkin, toiset taas ajattelevat sen niin ett kukaan meistä ei ole nuhteeton, eli mikäs olen muita tuomitsemaan. Jos ovat mulle ok, niin se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään ole?
Ei mua ainakaan ole :D olen aika ruma, joten ei ole tuota ongelmaa
Vierailija kirjoitti:
Kopelointihan on siis vakava seksuaalirikos.
Seksuaalinen kajoaminen tarkoittaa lain mukaan koskettelemalla tai muulla tavoin tehtyjä seksuaalisia tekoja, joihin toinen ei osallistu vapaaehtoisesti ja jotka olennaisesti loukkaavat hänen seksuaalista itsemääräämisoikeuttaan, ollen vakavampi teko kuin seksuaalinen ahdistelu, mutta lievempi kuin raiskaus. Siihen kuuluu esimerkiksi intiimialueiden koskettelu, itsetyydytyksen seuraamiseen pakottaminen tai seksuaalisten kuvien ottaminen/jakaminen ilman lupaa. Lain uudistuksen myötä myös teknologian käyttö (esim. videoyhteydet) katetaan.
Huom. seksuaalisesta kajoamisesta tuomitaan vankeutta vähintään neljä kuukautta ja enintään neljä vuotta. Ei siis mikään ihan pieni sakoilla kuitattava rikos.
Ööö ihan samalla lailla kuin ennenkin. Pitkin nenänvarttani katselemalla.
No kyllä aikuiseeen käytökseen kuuluu torjutuksitulemisen sietäminen. Jos tiedän, että jonkun kanssa on pakko olla tekemisissä, en ala ehdottelemaan, vaikka olisi kuinka kaunis nainen, koska tiedän, etten kykene hyväksymään torjutuksitulemista. Mielummin torjun omat ajatukseni ja mielitekoni.
Ko. Henkilö pyysi reilusti anteeksi ja oli oikeasti todella pahoillaan ja nolona tapahtuneesta. Alkoholilla oli osuutta asiaan. Ei missään nimessä ollut asiallista ja olisin halutessani voinut tehdä aikamoisen jutun asiasta ja saada paljon tuhoa aikaseksi. Ihmiset tekee kuitenkin virheitä ja asialliset välit on, omasta puolestani juttu on jo unohdettu.
Ap:ta ei ole näköjään kutsuttu firman pikkujouluihin niin nyt on vieläkin paha mieli.
Haha, onko terapeuttisi retardi? Totta kai valitset seurasi sen mukaan, ettet hengaile seksuaalirikollisten kanssa. Ei sitä tarvitse tehdä häntä luimussa seiniä nuollen vaan reippaasti osoittaen, että jos ukko tuo kätesi sukuelimesi lähelle niin katkaiset sen. Vältelkööt hän sinua sitten, haha. Elukoiden kanssa toimitaan elukoiden säännöillä.