Monensillako treffeillä seksiä
Kommentit (42)
Seksiä harrastetaan vasta avioliitossa.
Viimeistään kolmansilla on oltava jo perseseksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö kassit tyhjätä ennen treffejä
Onhan se kohteliasta, ettei heti ruiskahda. Miksi muuten nopea laukeaminen on miehelle noloa, mutta naisella seksikästä ja ihanaa?
Juu kovimmat paineet eka pois niin kestää panna sitten kunnolla
Tyttöystäväni sanoi: Vasta sitten kun olemme avioliitossa. Näin siinä kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kohteliasta, ettei heti ruiskahda. Miksi muuten nopea laukeaminen on miehelle noloa, mutta naisella seksikästä ja ihanaa?
Ei se miestenkään mielestä ihanaa ole, jos seksi loppuu ennen kuin saavat itse orgasmin. Mulla loppuu välittömästi mielenkiinto kun olen lauennut, ja paikat kuivuu. Eli yhdyntä loppuu siihen, eikö hirveästi innosta enää alkaa vemputtelemaan.
Aina oon saanut eka treffeillä.
M58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu kovimmat paineet eka pois niin kestää panna sitten kunnolla
Juuri näin
Jos en ole pukilla 4 tuntia ensitapaamisesta, treffit on epäonnistuneet ja siirryn seuraavaan.
Yllättävän usein treffit onnistuu oikein hyvin
M50
Itse olen saanut aina ensimmäisillä. T m36
Ainakin 10 treffit pitää olla takana mutta oikeasti riippuu myös monesta muusta asiasta. Mut en olekaan sarjadeittailija vaan haluan rauhassa tutustua ihmiseen ihmisenä. Huvittavaa että mies jota nyt olen tapaillut oli alussa sitä mieltä että hänen mielestään keskimäärin kolmansilla treffeillä on hyvä olla seksiä. Ei ole ollut minun kanssani mutta edelleen on matkassa mukana. Kehityskelpoinen mies siis.
Ekalla kerralla sekä lähäriä että anaalia. Suihinottokin on suotavaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei halua seksiä
Toistaiseksi kaikki naiset ovat halunneet seksiä ensimmäisillä treffeillä. Oman kokemuksen mukaan naiset haluavat seksiä aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Jos en ole pukilla 4 tuntia ensitapaamisesta, treffit on epäonnistuneet ja siirryn seuraavaan.
M50
Oletko bottom boy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Oletko bottom boy?
Olen bottom.
M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se miestenkään mielestä ihanaa ole, jos seksi loppuu ennen kuin saavat itse orgasmin. Mulla loppuu välittömästi mielenkiinto kun olen lauennut, ja paikat kuivuu. Eli yhdyntä loppuu siihen, eikö hirveästi innosta enää alkaa vemputtelemaan.
Ei nainen normaalisti ala kuivumaan heti sen jälkeen, kun on lauennut. Siitähän se kostuminen vaan yltyy. Ja liukkari on myös keksitty kuivia naisia varten.
Heti vaan mela mekkoon niin tietää mitä oikeasti on tarjolla!
Vierailija kirjoitti:
Heti vaan mela mekkoon niin tietää mitä oikeasti on tarjolla!
Silloinhan tarjolla on sellainen joka antaa kaikille heti. Miksi olisit poikkeus?
yhdyntää vasta reilun ajan jälkeen suihinottoa ja käteenvetoa voi antaa vaikka ekoilla treffeillä
N. 28v
Up yours sanoisi Matti Nykänen. Karjalainen sanoisi, et sie itä tiiät.