Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Topeliuksenkadun raitiovaunu

Vierailija
21.12.2025 |

Sitä aletaan rakentaa ensi huhtikuussa, työ alkaa Tullinpuomin päästä. Moni on älähtänyt, että hanke on sulaa hulluutta.

 

Pienen matkan päässä Topeliuksenkadusta on Mannerheimintie, jossa tuhat ratikkaa ja myöhemmin pikaratikka. Eikö se riitä? Ja Topeliuksenkatu on kapea. Miten ratikka mahtuu?

 

Lisäksi tietenkin itse työmaa, joka kestää vuoteen 2030 asti. Sehän on kauheaa. Töölö myllätään, liikenne - myös ambulanssiliikenne - kärsii.

 

Ajatuksia hankkeen järkevyydestä?

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkästä keskustelua aiheesta HS mielipiteissä nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla