Oletko ehdottanut tutulle puhelinseksiä. Miten kävi?
Haluan harrastaa miehen kanssa sek siä tai puhua siitä viestitse. En tiedä onko hänellä tunteita minuun.
Kommentit (37)
Oli etäsuhde erääseen naiseen, hänen ehdotuksesta kokeilimme kerran, mutta minua ainakin alkoi naurattamaan koko homma.
Puhelinseksi on vähän sama kuin yrittäisi tulla känniin postamaalla kaljatuoppiemojia.
Vierailija kirjoitti:
toi on sairasta
Se on seksuaalisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle saa lähettää di**picin!
Miksi haluat kuvan dinosauruksesta?
Vierailija kirjoitti:
Oli etäsuhde erääseen naiseen, hänen ehdotuksesta kokeilimme kerran, mutta minua ainakin alkoi naurattamaan koko homma.
Eksä halusi puhelinsek siä kerran. Nauratti. Viesteillä on parempaa. Kerran kokeillut.
Jospa keskityt ihan muihin asioihin ihmisessä.. Noi jutut tulee vasta sitten ihan lopuksi..
En jaksaisi vaivautua. Oma kivakin parempaa.
En tunne yhtään ihmistä, jonka kanssa haluaisin kokeilla puhelinseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Jospa keskityt ihan muihin asioihin ihmisessä.. Noi jutut tulee vasta sitten ihan lopuksi..
Haluan vain sek siä koska rakkautta ei ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen puhelinta tarvita. Riittää, että teillä on jalkovälissä pimpit tai pippelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen puhelinta tarvita. Riittää, että teillä on jalkovälissä pimpit tai pippelit.
Millä tavalla on sopivaa lähestyä? Suora ehdotus vai hiljalleen. Jos toisella on tunteita niin siitä tulee huono tulos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla on sopivaa lähestyä? Suora ehdotus vai hiljalleen. Jos toisella on tunteita niin siitä tulee huono tulos
No mistä minä voisin tietää, millä tavalla sinun tuttusi haluaa lähestymistä. En minä häntä tunne :D
Demonista touhua. Erittäin vaarallista. Älkää hyvät ihmiset
Vierailija kirjoitti:
Sinunko mielestä seksuaalisuus ja seknsin harrastaminen on pahuutta? Ei normaali ihminen kestä loputtomiin ilman normaalia sek sin harrastamista.
Vierailija kirjoitti:
Uskovillakin on halut.
Mies, ahdistelitko ja häiriköitkö naisia nuorena puhelimen kautta? Olitko läähättäjä?
Yhden illan jutut ei ole mua varten. Haluja kuitenkin on.