Oletko ehdottanut tutulle puhelinseksiä. Miten kävi?
Haluan harrastaa miehen kanssa sek siä tai puhua siitä viestitse. En tiedä onko hänellä tunteita minuun.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demonista touhua. Erittäin vaarallista. Älkää hyvät ihmiset
Sinunko mielestä seksuaalisuus ja seknsin harrastaminen on pahuutta? Ei normaali ihminen kestä loputtomiin ilman normaalia sek sin harrastamista.
Avioliiton ulkopuolinen seksi on suurinta syntiä. Suora tie helvettiin, jos sellaiseen sortuu. Seksi on vain lisääntymistä varten ja lisääntyminen tulee hoitaa avioliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinunko mielestä seksuaalisuus ja seknsin harrastaminen on pahuutta? Ei normaali ihminen kestä loputtomiin ilman normaalia sek sin harrastamista.
Niin, kommentoin tota otsikkoa
Millä tavalla ihmiset yleensä lähestyy toisia jos ei käytä deitti sovelluksia.
///
Yleensä aloitetaan tervehtimällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioliiton ulkopuolinen seksi on suurinta syntiä. Suora tie helvettiin, jos sellaiseen sortuu. Seksi on vain lisääntymistä varten ja lisääntyminen tulee hoitaa avioliitossa.
Kaikesta muusta samaa mieltä mutta en seksistä lisääntymistarkoituksessa. Raamatussa ei muistaakseni sanota niin. Toisekseen en usko hetkeäkään että avioparien seksi jäi viimeisimpänä siitettyyn lapseen.
Vierailija kirjoitti:
Mies, ahdistelitko ja häiriköitkö naisia nuorena puhelimen kautta? Olitko läähättäjä?
Olin. Soitanko tänään sinulle Marja-Leena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu sanoo että avioparien on annettava toisilleen se mitä toinen tarvitsee, huolehdittava yhteiselämästä. Olen ymmärtänyt tämän seksiin liittyväksi.
Kaikesta muusta samaa mieltä mutta en seksistä lisääntymistarkoituksessa. Raamatussa ei muistaakseni sanota niin. Toisekseen en usko hetkeäkään että avioparien seksi jäi viimeisimpänä siitettyyn lapseen.
///
Hyvinkin selkeästi sanotaan. Nyt ei ole aiheena sinun uskosi, vaan se, mikä on syntiä. Totta kai on ihmisiä, jotka elävät synnissä. Eihän helvettiä muuten tarvittaisi mihinkään.
"Tutun" kanssa???
Olen harrastanut montakin kertaa ja useamankin naisen kanssa, mutta ei ne nyt mitään "tuttuja" ole olleet, vaan ex-vaimo, tyttöystäviä, tai vähintäänkin seksisuhteita.
M47
Vierailija kirjoitti:
///
Hyvinkin selkeästi sanotaan. Nyt ei ole aiheena sinun uskosi, vaan se, mikä on syntiä. Totta kai on ihmisiä, jotka elävät synnissä. Eihän helvettiä muuten tarvittaisi mihinkään.
Väitätkö että harras kristitty tai ortodoksi lakkasi harrastamasta seksiä lasten jälkeen? En usko sitä. Uskon että ovat toistensa kanssa, vain ja ainoastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
///
Väitätkö että harras kristitty tai ortodoksi lakkasi harrastamasta seksiä lasten jälkeen? En usko sitä. Uskon että ovat toistensa kanssa, vain ja ainoastaan.
En. Opettele lukeman niin näet helposti, mitä väitän. Opettele myös ymmärtämään, että hartaus ei suojaa synneiltä.
Vierailija kirjoitti:
"Tutun" kanssa???
Olen harrastanut montakin kertaa ja useamankin naisen kanssa, mutta ei ne nyt mitään "tuttuja" ole olleet, vaan ex-vaimo, tyttöystäviä, tai vähintäänkin seksisuhteita.
M47
Ettei tuttu tunnista niin siksi epämääräinen sana valinta
Aika randomia ehottaa suoraan puhelinseksiä, jos mitään intiimisuhdetta ei ole ollut aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
///
En. Opettele lukeman niin näet helposti, mitä väitän. Opettele myös ymmärtämään, että hartaus ei suojaa synneiltä.
Miksi et vain toista sitä mitä tarkoitat. Nuo on itsestäänselvyyksiä minulle ettei harras tarkoita synnitöntä jne. Muistutan itse sinua ylpeyden käsitteestä, ystävällisesti.
Vierailija kirjoitti:
Aika randomia ehottaa suoraan puhelinseksiä, jos mitään intiimisuhdetta ei ole ollut aiemmin.
Oikea seksin harrastaminen parempi ehdotus?
Miksi et vain toista sitä mitä tarkoitat. Nuo on itsestäänselvyyksiä minulle ettei harras tarkoita synnitöntä jne. Muistutan itse sinua ylpeyden käsitteestä, ystävällisesti.
Koska toistaminen ei posita sinun lukutaidottomuttasi. Se poistuu vain kun opettelet lukemana. Ylpeydestä en tarvitse muistutusta lukutaidottamalta. Tiedän ilman muistutustakin, että sellainen käsite on olemassa.
Millä tavalla ihmiset yleensä lähestyy toisia jos ei käytä deitti sovelluksia.