Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi alapeukutat?

Vierailija
17.04.2024 |

Miten negatiivisuus muka auttaa ketään?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yläpeukutus auttaa?

Vierailija
2/12 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutan vain kun joku vänkää valhettaan oikeassa asiassa.  Nämä huuhaa ketjut saa olla rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen eri mieltä, niin silloin alapeukutan. Ellet ap kestä sitä niin siirry palstalle jolla ei peukutuksia voi antaa. Aina en viitsi itse vastata kun jonkun muun mielipide vastaa omaani, riittää että painaa ylänuolta.

Vierailija
4/12 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin tyhmä, että pahoittaa mielensä jostain anonyymin trollipalstan peukuista, niin sietääkin vähän kärsiä.

Vierailija
5/12 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai alapeukutan jos olen eri mieltä tai toinen on ihan pöljä, tai kirjoittaa sopimattomista asioista.

Vierailija
6/12 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis

Vierailija
7/12 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutan tai yläpeukutan ilmaistakseni mielipiteeni, että olen samaa tai eri mieltä. En tarkoita sitä negatiiviseksi vaan ainoastaan että olen eri mieltä.

Vierailija
8/12 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi matkit toisen jo aiemmin tekemää aloitusta?

Vierailija
9/12 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että jos olen samaa mieltä, niin yläpeukutan, jos olen eri mieltä, niin alapeukutan. Ei siinä ole mitään negatiivistä.

Vierailija
10/12 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olen eri mieltä, niin silloin alapeukutan. Ellet ap kestä sitä niin siirry palstalle jolla ei peukutuksia voi antaa. Aina en viitsi itse vastata kun jonkun muun mielipide vastaa omaani, riittää että painaa ylänuolta.

Mitä eri mieltä olemista on siinä, että kysytään tietoa asiasta x ja saadaan vastaukseksi lähteillä perusteltu vastaus? Tällaisessa tapauksessa kannattaisi kertoa miten asia omasta mielestä on ja mielellään myös lähteiden kanssa, eikä vain ilmaista epämääräistä erimielisyyttä alapeukutuksella.

Vierailija
11/12 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä eri mieltä olemista on siinä, että kysytään tietoa asiasta x ja saadaan vastaukseksi lähteillä perusteltu vastaus? Tällaisessa tapauksessa kannattaisi kertoa miten asia omasta mielestä on ja mielellään myös lähteiden kanssa, eikä vain ilmaista epämääräistä erimielisyyttä alapeukutuksella.

No teepä niin, itse en viitsi tälle palstalle omistaa niin paljon aikaa. On muutakin elämää.

Vierailija
12/12 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍🏻bää🐑👎🏻mää🐑

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän