Miksi alapeukutat?
Kommentit (12)
Alapeukutan vain kun joku vänkää valhettaan oikeassa asiassa. Nämä huuhaa ketjut saa olla rauhassa.
Kun olen eri mieltä, niin silloin alapeukutan. Ellet ap kestä sitä niin siirry palstalle jolla ei peukutuksia voi antaa. Aina en viitsi itse vastata kun jonkun muun mielipide vastaa omaani, riittää että painaa ylänuolta.
Jos on niin tyhmä, että pahoittaa mielensä jostain anonyymin trollipalstan peukuista, niin sietääkin vähän kärsiä.
Tottakai alapeukutan jos olen eri mieltä tai toinen on ihan pöljä, tai kirjoittaa sopimattomista asioista.
Alapeukutan tai yläpeukutan ilmaistakseni mielipiteeni, että olen samaa tai eri mieltä. En tarkoita sitä negatiiviseksi vaan ainoastaan että olen eri mieltä.
Miksi matkit toisen jo aiemmin tekemää aloitusta?
Siksi, että jos olen samaa mieltä, niin yläpeukutan, jos olen eri mieltä, niin alapeukutan. Ei siinä ole mitään negatiivistä.
Vierailija kirjoitti:
Kun olen eri mieltä, niin silloin alapeukutan. Ellet ap kestä sitä niin siirry palstalle jolla ei peukutuksia voi antaa. Aina en viitsi itse vastata kun jonkun muun mielipide vastaa omaani, riittää että painaa ylänuolta.
Mitä eri mieltä olemista on siinä, että kysytään tietoa asiasta x ja saadaan vastaukseksi lähteillä perusteltu vastaus? Tällaisessa tapauksessa kannattaisi kertoa miten asia omasta mielestä on ja mielellään myös lähteiden kanssa, eikä vain ilmaista epämääräistä erimielisyyttä alapeukutuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä eri mieltä olemista on siinä, että kysytään tietoa asiasta x ja saadaan vastaukseksi lähteillä perusteltu vastaus? Tällaisessa tapauksessa kannattaisi kertoa miten asia omasta mielestä on ja mielellään myös lähteiden kanssa, eikä vain ilmaista epämääräistä erimielisyyttä alapeukutuksella.
No teepä niin, itse en viitsi tälle palstalle omistaa niin paljon aikaa. On muutakin elämää.
Mitä yläpeukutus auttaa?