Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaveripiirissäsi yhtään sellaista luonnostaan mallin näköistä ja kokoista ihmistä?

Vierailija
20.12.2025 |

Mulla on vaan yksi ja se on sellainen ihan luonnostaan, pitkä ja pitkäraajainen ja hoikka. Kaikki vaatteet näyttää sen päällä hyvältä, vaikka oikeasti laittaisi päällensä jätesäkin. Mikään sporttailija tai diettailija ei koskaan ole ollut, vaan siunattu sellaisilla geeneillä. 

Aiheuttaa välittömän huomion, kun tulee paikalle, mutta vaatii miehiltä aika paljon pokkaa, että alkaa häntä liehittelemään, mutta aina on kyllä ottajia ja tarjoajia.

Sydämeltään mukava ja ihana ystävä, ollaan koko porukka pidetty yhtä kouluajoista asti.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Pitkä, hoikka mutta muodokas ja kasvoilta todellinen kaunotar. On myös aivan ihana, lämmin ihminen. Voi syödä mitä haluaa, eikä liho. Olen asunut hänen kanssaan vuosia, joten yhteinen syöminen ja liikkumisen taso on kyllä ollut tiedossa. On vaan täysin erilaiset geenit kuin esim. minulla. Hänen sisaruksensa ovat myös hyvin kauniita ja komeita. Ei mene nallekarkit aina tasan.

Vierailija
62/63 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Mulla on aina ollut mallin näköisiä hyviä ystäviä. 182/ 60 upea blondi ja juristi.

Mun mitat oli juuri nuo 45v asti, en kylläkään ole juristi, vain blondi ;) harrastin  liikuntaa, mutta söin ihan "tavallista" ruokaa, en ollut ikinä dieetillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä vaalea mies jota en ole vielä päässyt panemaan.

M42