Onko kaveripiirissäsi yhtään sellaista luonnostaan mallin näköistä ja kokoista ihmistä?
Mulla on vaan yksi ja se on sellainen ihan luonnostaan, pitkä ja pitkäraajainen ja hoikka. Kaikki vaatteet näyttää sen päällä hyvältä, vaikka oikeasti laittaisi päällensä jätesäkin. Mikään sporttailija tai diettailija ei koskaan ole ollut, vaan siunattu sellaisilla geeneillä.
Aiheuttaa välittömän huomion, kun tulee paikalle, mutta vaatii miehiltä aika paljon pokkaa, että alkaa häntä liehittelemään, mutta aina on kyllä ottajia ja tarjoajia.
Sydämeltään mukava ja ihana ystävä, ollaan koko porukka pidetty yhtä kouluajoista asti.
Kommentit (39)
Kälyni silloin jos näkee hänet valokuvassa. Livenä totuus paljastuu ja huomaa hänen olevan puolitoistametrinen. Todella kaunispiirteinen, ja mikä kroppa, mutta malliksi eikä missiksi kelpaisi lyhyyden takia. Siinäkin outo syrjinnän aihe.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole luonnostaan anorektin
---
On. Lähisukuni on sellaisia. Eivät ole anorektikkoja, mutta käsittämättömän laihoja luonnostaan.
Lyhyyshän on paljon parempi kun pituus(:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, miniäkokelaat ovat kyllä kauniita mutta lyhyitä.
Ei mallien nykyään tarvi kauniita olla. Missit on kauniita mutta mallit näyttää nisteiltä.
Ois hauska nähdä minkälainen lihava rillipää Ritva siellä arvostelee. XD
Sirous + kauneus tuntuu olevan melko yleistä, sirous+pituus+kauneus on harvinaista.
Joskus mietin mikä siroudesta tekee niin viehättävää/kaunista - onhan lihakset ja voima paljon käytännöllisempää, myös naisella.
Ei kai kukaan sekoita nyt mallia nk. klassiseen kauneuteen sillä useimmat mallithan on tuiki tavallisen näköisiä jopa karuja kasvoiltaan.
Huvittavia nämä jotka vastaa tyyliin lyhyet kauniimpia tai miehet ei tykkää mallin mitoissa olevista. Sitäkö tässäkin taas kysyttiin? :D :D
Vierailija kirjoitti:
Huvittavia nämä jotka vastaa tyyliin lyhyet kauniimpia tai miehet ei tykkää mallin mitoissa olevista. Sitäkö tässäkin taas kysyttiin? :D :D
Kateus on kiimaakin vahvempi vai miten se meni.
Vaimoni kävisi plus-koon mallista. On mahtavasti muotoja ja kauniit kasvot ja pitkä musta tukka. Kaunein asia jää bikinihousuihin piiloon. Hän onkin puoliksi latino.
Oletko kateellinen, kun teet hänestä aloituksen?
No itse olen mies ja alusvaatemallin näköinen. Mutta mitä tarkoittaa "luonnostaan"?
Kauniita kavereita on, mutta malliksi liian lyhyitä, noin 160-170 cm.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole luonnostaan anorektinen.
Ihan hoikkuudesta puhui ap. Vai onko sekin sinusta anorektisuutta...
Mulla on monta sukulaista sekä misseinä ja malleina, eli tunnen paljon. Itsekin olen ollut kasvomalli, olen lyhin meidän suvusta. :) Ihan tavallisia ihmisiä on kaikki. Eikä ulkonäöllä ole meille mitään väliä, vain luonteella.
Ps. Meillä on ilmeisen hyvät geenit. Sillä on komeutta ja kauneutta sekä loogista päättelykykyä. Ainut vain, että.meidän suku on aivan sekaisin muuten. Alkoholisteja ja mt-ongelmia on enemmän kuin tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy haukkua, kun ei itsetunto kestä...
Olin nuorena itse ja mieheni on ollut ihan ammattimalli, voisi yhä olla sellainen Trivago-tyylinen ikämiesmalli.
Yksi tuttava. 177cm ja hoikka, pitkäraajainen, kapea vyötärö. Tod.näk liian pitkä monelle miehelle
Mallit ei ole kauniita yleensä. Aina ollut kauniita kavereita, koska itsekin olen