Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mitä haluat joululahjaksi? Antakaa vinkkejä meille miehille 👍

Vierailija
20.12.2025 |

Moni mies vielä miettii mitä vaimolle/tyttöystävälle joululahjaksi. Kertokaa oma toiveennet jotta lahjaostoksia miettivä mies osaisi joululahjan ostaa 👍 Max 100€ lahja 😉

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen toivonut yöasua, kosmetiikkaa (laadukasta) ja lahjakorttia kauneuskeskukseen.. Ja todellakin annoin miehelleni aina tarkat speksit näistä!  Hän pääsee näin helpommalla, koska mielellään antaa lahjoja, jotka ovat mieleisiä. Viime jouluna käytiin yhdessä valitsemassa timantti-korvikset ja olen käyttänyt niitä päivittäin!

Vierailija
122/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Lahjakortti että molemmat mennään aamiaisbrunssille :) 2. Lahjakortti alusvaateliikkeeseen 3. Hyvää suklaata ja kirja 4. Keikkalippu jollekin hyvälle keikalle 5. Illallislahjakortti kahdelle 6. Villasukat ja termosmuki sekä lupaus että mennään yhdessä tammikuun pakkasilla ulkoilemaan johonkin lähiympäristössä 7. Podimo lahjakortti 8. 10 suukkoa samantien ja laadukas pyjama N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmin on kyllä lahjakortti johonkin sellaiseen palveluun tai liikkeeseen, jota tiedät naisesi käyttävän/jossa tiedät naisesi käyvän. 

Vierailija
124/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmin on kyllä lahjakortti johonkin sellaiseen palveluun tai liikkeeseen, jota tiedät naisesi käyttävän/jossa tiedät naisesi käyvän. 

Yllätyksetöntä joskin varma ratkaisu. Mutta nainen osaa ostaa sellaisen itsekin.

Vierailija
125/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
126/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaa, timantteja, merkkilaukkuja ja laadukkauta vaatteita.

Vierailija
127/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jalkahieronta. Kirja. Kaulakoru. Uusi suoratoistopalvelu puoleksi vuodeksi. Saunatakki. Kaurapussi. 

Kaurapussi? Tammako sinulla on vaimona?

😂

Vierailija
128/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

NÄMÄ OVAR NOU: Hajuvesien ja alusvaatteiden ostaminen on suuri riski. Joko joudut ostamaan samaa hajuvettä kuin hänellä on jo. Alusvaatteissa koko, malli, materiaali, tyyli yms. ovat vaikeita saada ostettua oikein. Samoin se edellä mainittu yöpaita. Suomessa on todella vaikea löytää naisille sopivaa "seksikästä" mutta käyttökelpoista yöpaitaa. Kukaan ei halua sitä mustaa tai kirkkaanpunaista tekokuiturättiä. 

EI MISSÄÄN NIMESSÄ: ei mitään kodinkoneita tai keittiötarvikkeita, ellei nainen ole selkeästi sellaista toivonut, ja kirjoittanut muistilappua mitä hän tarkkalleen halua. Muuten ei. 

IDEOITA:

Jos olet huomannut että naisesi palelee, niin merinovillaiset sukat tai kerrastot ovat silloin tervetulleita. Itselleni kelpaa tavalliset villasukat aina, käytän kaksia päällekkäin, joten jotkut nätit värikkäät on kiva olla siinä päällimmäisenä. Kuluvat kuitenkin joten jouluksi toivon niitä aina.

Jos tiedät mikä hänen lempihajuvetensä on, osta mielummin jokin samaan sarjaan kuuluva vartalovoide. Kuuluisimmilla hajuvesimerkeillä on jouluksi lahjapakkauksia, niissä voi olla esim. vartalovoide ja pieni pullo hajuvettä (kätevä, kulkee käsilaukussa) tai EdP.  Noita pakkauksia saa varsinkin tavarataloista. Mutta tarkista että sinulla on oikea merkki ja oikea hajuvesi (nimi). Tai jos hän käyttää tiettyjä kasvovoiteita, niin voit katsoa olisiko joulun lahjapakkauksissa matkaversio siitä merkistä ja tuotteesta. Tarkista se voiteen tarkka nimi. Ne pienet matkaversiot ovat hyviä, voi ottaa laukussa mukaan, ei vaan matkalle vaan uimareissulle, salille, jne...

Mieti mitä vaimo tai tyttis harrastaa. Seuraa tarvitseeko hän jotain tavaraa harrastukseensa. 

Jos lukee kirjoja, tarkista mitä lukee ja onko samalta kirjailijalta ilmestynyt uusi teos. Jouluksi usein ilmestyy. 

Jos nainen on introvertti ja vähän nörtti, voi tykätä palapelistä. Sellainen 1000 palaa olisi hyvä. Joulunpyhinä on aikaa koota palapeliä.

Aika monet kuitenkin toivovat aineetonta lahjaa, tavaraa on usein nurkat täynnä. Siispä kyllä minun tuttavapiirissä kasvohoidot, jalkahoidot, yms. ovat suosittuja. Jos hän jo käy säännöllisesti kosmetologilla, sitten kysele sieltä, mikä naisellesi käy.  Muuten pitää osata valita hyvä paikka, jonne hankkii lahjakortin, ei niin helppoa.

Monelle naiselle voisi kiva lahja olla joku näytös, konsertti tai muu, jonne menette yhdessä. 

Jos et keksi mitään muuta sitten sitä suklaata, jos tiedät mistä hän pitää. Itselleni käy hyvin Lidlin tuotteet, ne ovat laadukkaita. Mutta mieluiten ottaisin jotain suklaatuotetta, jota ei saa kuin jouluna kuten Niedereggerin marsipaanit tai muut erikoistuotteet kuten Guylian Seashells, Chjokon tai Neuhausin konvehdit.

Vierailija
129/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itse itselleni e-kirjojen lukulaitteen ja urheilukuulokkeet. Sai juuri sitä mitä halusikin.

Vierailija
130/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä on terroristivaltio - Unisex t-paita (Jouluksi)

https://www.uatampere.fi/store/p/russia-is-a-terrorist-state-unisex-t-s…

Hyvä lahja

Vierailija
131/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Final Fantasy VII Rebirth - Ps5 pelin.

Plese vitosen ostin black fridaysta mutta tuota peliä ei oo tullut vielä hankittua.

Vierailija
132/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti alusvaateliikkeeseen/kosmetologille.

Lahjakortti, jossa mies lupautuu antamaan mulle hieronnan (esim. 3 x 60 min) seuraavana vuonna.

Lahjakortti, jossa mies lupautuu valmistamaan mulle 3 ruokalajin illallisen.

Kuka amatööri pystyy kylmiltään hieromaan 60 minuuttia putkeen? Jos tämä on oikeaa hierontaa eikä mitään sivelyä.

Vierailija
133/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulukkuva

Vierailija
134/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhoan hajuvesiä, tuoksukynttilöitä ym mistä lähtee hajuja. Mutta tietäisit ehkä, jos naisellasi olisi samoin.

Lahjakortti kosmetologille, jalkahoitoon tai hierojalle jäisi myös käyttämättä.

Mutta jos yhtään tunnet naistasi, osaat varmaan valita ilahduttavan lahjan..

Vierailija
135/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jalkahieronta. Kirja. Kaulakoru. Uusi suoratoistopalvelu puoleksi vuodeksi. Saunatakki. Kaurapussi. 

Kaurapussi? Tammako sinulla on vaimona?

😂

Voi reppana. Sitä sanotaan myös kaurakissaksi tai kauratyynyksi. Se laitetaan mikroon ja lämmitetään, sitten sillä voi lämmittää ja rentouttaa vaikka niskaa ja hartioita.

Kuitenkin minusta kunnon kuumavesipullo on parempi.

Vierailija
136/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulariipus. Esim Kalevala Koru on hyvä valinta, sieltä löytyy monenlaista. Toki toisen tyyliä on hyvä vähän tietää.

Vierailija
137/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset liput keikalle tai konserttiin, lahjan antaja huolehtii lähdön mahdollistavat puitteet kuntoon. (Lastenhoito, hotellivaraus jne.) 

Ollaan jo vuosia lahjottu toisemme näin yhteisellä ajalla. 

Vierailija
138/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teatteriliput, hemmotteluviikonloppu kylpylässä, lahjakortti kirjakauppaan. Mikä on hänen juttunsa? 

Ihan kaikki tuossa listassa olisi huteja minulle lahjaa ostaessa, mutta moni varmasti tykkää

Vierailija
139/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mieheni on monena jouluna ostanut jotain kivoja alusvaatteita. Tähän lahjaan kannattaa vakoilla sen tyttökaverin alusvaatteista koot ja merkit. 

Vierailija
140/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin pikku ostostetkeä vaikka Stockmannille tai vastaavana paikkaan ja mies maksaisi ostokseni tuohon max 100  e saakka. Sitten yhdessä kahville tai lounaalle. Olisi yhteistä aikaa ja sain valita lahjan itse. Todennäköisesti ostaisin laukun tai paitapuseron tai kengät. Tajuan kyllä ettei satasella saa ihmeitä mutta jotain sopivaa varmasti löytyisi.