Nainen, mitä haluat joululahjaksi? Antakaa vinkkejä meille miehille 👍
Moni mies vielä miettii mitä vaimolle/tyttöystävälle joululahjaksi. Kertokaa oma toiveennet jotta lahjaostoksia miettivä mies osaisi joululahjan ostaa 👍 Max 100€ lahja 😉
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti tiesi jo sen kertoa: turkis ja tekoturkis palaa muotiin ensi vuonna. Osta hänelle joko aito tai tekoturkki. Niitä löytyy kierrätyskeskuksista ja kirpputoreilta. Ostin omani, joka oli käyttämättömän oloinen, 80 eurolla. Se yltää melkein nilkkoihin saakka ja on lämmin.
Joo ei todellakaan. Suurin osa naisista on eläinrakkaita, eivätkä voi sietää turkistarhauksen kaltaista eläinrääk-käystä.
Lahjakortti - viikon kylpyläloma kaikenmoisilla hoidoilla. Toinen lahjakortti Funky Ladyyn Kolmas Kaalimatoon.
Upea aito kultainen kaulariipus ketjulla.
Vierailija kirjoitti:
Itse toivoisin pikku ostostetkeä vaikka Stockmannille tai vastaavana paikkaan ja mies maksaisi ostokseni tuohon max 100 e saakka. Sitten yhdessä kahville tai lounaalle. Olisi yhteistä aikaa ja sain valita lahjan itse. Todennäköisesti ostaisin laukun tai paitapuseron tai kengät. Tajuan kyllä ettei satasella saa ihmeitä mutta jotain sopivaa varmasti löytyisi.
Tuo olisi kiva, johonkin kauppakeskukseen shoppailemaan.
Kunnollinen kolvi, vanha on jo huono.
Joku ihan symbolinen lahja riittää. Olennaista on että vähän ajattelee toista. Lahjan ei tarvitse olla kallis. Kalliista lahjasta helposti tulee monelle usein vain ajatus että rahat ovat menneet hukkaan.
Joku uusi kirja, konserttiliput, villasukat.
Jos haluaa hankkia kalliimman esim. Aallon maljakko tai Steltonin kastelukannu designia harrastavalle.
Apple watch oli aikoinaan mieluinen samoin Applen Airpodit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti tiesi jo sen kertoa: turkis ja tekoturkis palaa muotiin ensi vuonna. Osta hänelle joko aito tai tekoturkki. Niitä löytyy kierrätyskeskuksista ja kirpputoreilta. Ostin omani, joka oli käyttämättömän oloinen, 80 eurolla. Se yltää melkein nilkkoihin saakka ja on lämmin.
Joo ei todellakaan. Suurin osa naisista on eläinrakkaita, eivätkä voi sietää turkistarhauksen kaltaista eläinrääk-käystä.
Niinpä.
Lisäksi pitää osata hoitaa hyvin se turkki, koska sehän vetää puoleensa kaikenmaailman ötököitä, ei kestä lämpöä, jne... Kesäksi pitäisi maksaa hoitopaikasta liikkeessä.
Tuo yhteinen ostosreissu oli varmaan monen naisen unelma. Rentoa shoppailua niin että itse saavalita ja sitten yhdessä kahville tai lasilliselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkahieronta. Kirja. Kaulakoru. Uusi suoratoistopalvelu puoleksi vuodeksi. Saunatakki. Kaurapussi.
Kaurapussi? Tammako sinulla on vaimona?
😂
Voi reppana. Sitä sanotaan myös kaurakissaksi tai kauratyynyksi. Se laitetaan mikroon ja lämmitetään, sitten sillä voi lämmittää ja rentouttaa vaikka niskaa ja hartioita.
Kuitenkin minusta kunnon kuumavesipullo on parempi.
Se on ainakin siinä mielessä turvallinen että kun herää keskellä yötä sänky märkänä, tietää ainakin ettei itse ole kussut allensa.
Mun mies osti mulle kahdet kengät. Itse valitsin mitkä haluan ja hän maksoi.
Tämä on hyvä. Yhteistä aikaa, ja kumpikin vuorollaan hoitaa järjestelyt eli metatyön.