Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mitä haluat joululahjaksi? Antakaa vinkkejä meille miehille 👍

Vierailija
20.12.2025 |

Moni mies vielä miettii mitä vaimolle/tyttöystävälle joululahjaksi. Kertokaa oma toiveennet jotta lahjaostoksia miettivä mies osaisi joululahjan ostaa 👍 Max 100€ lahja 😉

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiset liput keikalle tai konserttiin, lahjan antaja huolehtii lähdön mahdollistavat puitteet kuntoon. (Lastenhoito, hotellivaraus jne.) 

Ollaan jo vuosia lahjottu toisemme näin yhteisellä ajalla. 

Tämä on hyvä. Yhteistä aikaa, ja kumpikin vuorollaan hoitaa järjestelyt eli metatyön.

Vierailija
142/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalehti tiesi jo sen kertoa: turkis ja tekoturkis palaa muotiin ensi vuonna. Osta hänelle joko aito tai tekoturkki. Niitä löytyy kierrätyskeskuksista ja kirpputoreilta. Ostin omani, joka oli käyttämättömän oloinen, 80 eurolla. Se yltää melkein nilkkoihin saakka ja on lämmin. 

Joo ei todellakaan. Suurin osa naisista on eläinrakkaita, eivätkä voi sietää turkistarhauksen kaltaista eläinrääk-käystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti - viikon kylpyläloma kaikenmoisilla hoidoilla. Toinen lahjakortti Funky Ladyyn Kolmas Kaalimatoon. 

Vierailija
144/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea aito kultainen kaulariipus ketjulla.

Vierailija
145/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toivoisin pikku ostostetkeä vaikka Stockmannille tai vastaavana paikkaan ja mies maksaisi ostokseni tuohon max 100  e saakka. Sitten yhdessä kahville tai lounaalle. Olisi yhteistä aikaa ja sain valita lahjan itse. Todennäköisesti ostaisin laukun tai paitapuseron tai kengät. Tajuan kyllä ettei satasella saa ihmeitä mutta jotain sopivaa varmasti löytyisi. 

Tuo olisi kiva, johonkin kauppakeskukseen shoppailemaan.

Vierailija
146/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti normaliin?

Vierailija
147/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollinen kolvi, vanha on jo huono.

Vierailija
148/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihan symbolinen lahja riittää. Olennaista on että vähän ajattelee toista. Lahjan ei tarvitse olla kallis. Kalliista lahjasta helposti tulee monelle usein vain ajatus että rahat ovat menneet hukkaan. 

Joku uusi kirja, konserttiliput, villasukat. 

Jos haluaa hankkia kalliimman esim. Aallon maljakko tai Steltonin kastelukannu designia harrastavalle.  

Apple watch oli aikoinaan mieluinen samoin Applen Airpodit.

Vierailija
149/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltalehti tiesi jo sen kertoa: turkis ja tekoturkis palaa muotiin ensi vuonna. Osta hänelle joko aito tai tekoturkki. Niitä löytyy kierrätyskeskuksista ja kirpputoreilta. Ostin omani, joka oli käyttämättömän oloinen, 80 eurolla. Se yltää melkein nilkkoihin saakka ja on lämmin. 

Joo ei todellakaan. Suurin osa naisista on eläinrakkaita, eivätkä voi sietää turkistarhauksen kaltaista eläinrääk-käystä.

Niinpä. 

Lisäksi pitää osata hoitaa hyvin se turkki, koska sehän vetää puoleensa kaikenmaailman ötököitä, ei kestä lämpöä, jne... Kesäksi pitäisi maksaa hoitopaikasta liikkeessä. 

Vierailija
150/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yhteinen ostosreissu oli varmaan monen naisen unelma. Rentoa shoppailua niin että itse saavalita ja sitten yhdessä kahville tai lasilliselle.

Vierailija
151/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jalkahieronta. Kirja. Kaulakoru. Uusi suoratoistopalvelu puoleksi vuodeksi. Saunatakki. Kaurapussi. 

Kaurapussi? Tammako sinulla on vaimona?

😂

Voi reppana. Sitä sanotaan myös kaurakissaksi tai kauratyynyksi. Se laitetaan mikroon ja lämmitetään, sitten sillä voi lämmittää ja rentouttaa vaikka niskaa ja hartioita.

Kuitenkin minusta kunnon kuumavesipullo on parempi.

Se on ainakin siinä mielessä turvallinen että kun herää keskellä yötä sänky märkänä, tietää ainakin ettei itse ole kussut allensa.

Vierailija
152/152 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osti mulle kahdet kengät. Itse valitsin mitkä haluan ja hän maksoi.