Nainen, mitä haluat joululahjaksi? Antakaa vinkkejä meille miehille 👍
Moni mies vielä miettii mitä vaimolle/tyttöystävälle joululahjaksi. Kertokaa oma toiveennet jotta lahjaostoksia miettivä mies osaisi joululahjan ostaa 👍 Max 100€ lahja 😉
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäisin vaikka Aarnin tai Havun kauniista kellosta tai sit sellaisesta hirvennahkaisesta käsilaukusta :))
Niin minäkin!
Vierailija kirjoitti:
Jos minulle olet ostamassa, niin liput ensi kesän konserttiin Santtu-Matias Rouvali ja Lontoon Filharmoonikot ja sen jälkeen hyvään ravintolaan syömään. Kiitos!
Santtu-Matias taitaa esiintyä ilmaiseksi, jos tuolla budjetilla meinasit vielä syödä hyvin.
Iltalehti tiesi jo sen kertoa: turkis ja tekoturkis palaa muotiin ensi vuonna. Osta hänelle joko aito tai tekoturkki. Niitä löytyy kierrätyskeskuksista ja kirpputoreilta. Ostin omani, joka oli käyttämättömän oloinen, 80 eurolla. Se yltää melkein nilkkoihin saakka ja on lämmin.
Mukava keskustelunavaus aloittajalta.
Täällä on mainittu jo monia hyviä ehdotuksia lahjaksi.
Täytyy kuitenkin sanoa, että huomaa kyllä täällä olevan automaattista miesvastaisuutta - mutta on täällä myös yleistä ihmisvastaisuuttakin, sukupuoleen katsomatta.
Toivottavasti löydät hyvän lahjan!
"Mikä vika Lidlissä? Vain sillä tuotteen laadulla on merkitystä. Lidlin juoksutrikoot ovat jopa parempia kuin kalliit merkkitrikoot"
No, juoksutrikoot on harvinaisen huono lahja, jossei lahjansaaja ole toivonut juoksutrikoita.
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on Ranskassa tehtyjä Favorina marmeladi-palasia kilon rasia alle kympillä. Niissä on puolet omenasosetta. Fazerin vihreissä kuulissa ja Finlandia-marmeladista ei ole nykyään yhtään hedelmäsosetta. On pelkkää fruktoosisiirappia, hyytelöimisainetta, esanssia ja sokeria. Favorina lyö siis Fazerin marmeladit 6-0.
Pieni, lehmänmaidoton ja gluteeniton sekä laadukas suklaarasia löytyy Pandalta. Tarkoitan niitä tummalla suklaalla päällystettyjä vadelmasydämiä. Sekin taitaa maksaa alle kympin. Yleensä ne rasiat ostetaan loppuun nopeasti. Ainakaan lähimarketissani ei ole niitä enää.
Sinä jouluna kun saan puolisoltani lahjaksi lidl-kamaa, tiedän 41 vuoden liittomme olevan ohi.
Geneerisiä lahjoja kannattaa välttää, joten mieti mistä se oma naisesi tykkää. Älä osta itselles. Esim minä pidän jääkiekosta, mutta mieheni ei, joten en osta hänelle lippuja jääkiekkopeliin. Jalkapallosta pidämme molemmat, sinne voin ostaa liput.
Vegaanista suklaata! : ) hopeinen kaulakoru (linkkiketju), jossa sydän, olisi myös ihana. Mies voisi myös valita jonkun omasta mielestään hyvältä tuoksuvan (vegaanisen) shampoon, sitä kun kuluu pitkien hiusten kanssa paljon. Normalissa esimerkiksi pystyy haistelemaan tuotteita.
Minä en kelpuuta lahjaksi mieheltä kuin aitoja koruja, ja kalliita parfyymeja. Suklaa ja kukat käy myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko seksikäs yöpaita varma valinta?
M32
Ne tekokuituiset pitsi ym hepeneet on todella epämukavia. Pehmeät puuvilla asut on mukavampia naiselle itselleen.
Tämän luettuaan mies sitten menee ja ostaa sellaisen puuvillayöpaidan joita oikeasti käyttävät vain hänen oman äitinsä ja mummonsa ikäiset...
Se, että kuvailen tuotteiden ominaisuuksia samalla kun kerron niistä ei ole mikään vihjaus täällä kirjoittavan minulle tuntemattoman ihmisen puoleen, että tarkoitan tuotetta nimenomaan hänelle lahjaksi. Ihan samalla tavalla tekniikkalahjoistakin kerrotaan tuotetietoja kun kerrotaan niiden nimi. Se ei tarkoita, että juuri Aada, Ella tai Pirkko olisi pakotettu vastaanottamaan sellaisen lahjan tänä jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän koruista, satasella saat korvikset, kaulakorun tai rannekorun. Jos naisesi käyttää koruja, on tuo aika helppo lahja. Vilkaiset vähän minkälaisia hänellä jo on ja otat samanlaisia. Myös hierontaan lahjakortti toimii aina.
Mitä järkeä on ostaa samanlaista kuin saajalla jo on?
Vierailija kirjoitti:
Vegaanista suklaata! : ) hopeinen kaulakoru (linkkiketju), jossa sydän, olisi myös ihana. Mies voisi myös valita jonkun omasta mielestään hyvältä tuoksuvan (vegaanisen) shampoon, sitä kun kuluu pitkien hiusten kanssa paljon. Normalissa esimerkiksi pystyy haistelemaan tuotteita.
Miten olisi vegaaniset idut? Sellaiset hyväntuoksuiset?
Vierailija kirjoitti:
Kotimainen Varpu on vegaaninen. Sopii myös Curly Girl/Curly Guy-hiustenhoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kelpuuta lahjaksi mieheltä kuin aitoja koruja, ja kalliita parfyymeja. Suklaa ja kukat käy myös.
Kelpuuta? Kuulostat kyllä aika kiittämättömältä ja vaikealta ihmiseltä.
Hyvä lahja on sellainen, jota saaja ei välttämättä itse raaskisi ostaa. Ei siis määrä vaan laatu. Joku kunnollinen kynä ja kaunis kalenteri, hyvää suklaata tai muita herkkuja, (oikeaa villaa) villahuivi tai käsineet tai kivat tohvelit, tai sitten esim. leffalippuja/liput johonkin tapahtumaan.
En mitään tarvitse. Olemme olleet kauan yhdessä meillä on kaikkea mitä vain olla. Joulu ei ole, että tarvitsee ostaa jotakin. Vaan sitä mitä tuntee sydämessään. Mitään ei tarvitse ostaa vain siksi, että on joulu.
Ostin rouvalle pitsibodyn ja stay-up sukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko seksikäs yöpaita varma valinta?
M32
Ne tekokuituiset pitsi ym hepeneet on todella epämukavia. Pehmeät puuvilla asut on mukavampia naiselle itselleen.
Tämän luettuaan mies sitten menee ja ostaa sellaisen puuvillayöpaidan joita oikeasti käyttävät vain hänen oman äitinsä ja mummonsa ikäiset...
Hyvä kompromissi on kuin elokuvissa: puuvillainen pyjama. Elokuvissa nainen on aina miehen pyjaman yläosaan tai T-paitaan pukeutuneena ja mies kiskaisee pyjaman housut jalkaansa kun nousee sängystä keittämään aamukahvia.
Sama juttu noiden spa-lahjakorttien kanssa.