Nainen, mitä haluat joululahjaksi? Antakaa vinkkejä meille miehille 👍
Moni mies vielä miettii mitä vaimolle/tyttöystävälle joululahjaksi. Kertokaa oma toiveennet jotta lahjaostoksia miettivä mies osaisi joululahjan ostaa 👍 Max 100€ lahja 😉
Kommentit (174)
https://www.fruugo.fi/lego-10303-loop-vuoristorata/p-95491917-200521096…
Joku tuollainen olis kiva 😎 Hinta kyllä vähä yläkanttiin 😄
Moottorisahan ketjuja 2kpl ja lintukiväärin paukkuja.
Tykkäisin tämmöisistä:
Palapeli 500 palaa
Kirja (esim. Ken Follet)
Lupaus siivota joka päivä 20min ajastettuna
Merieläinten muotoista belgialaista suklaata
Ikkunanpesupalvelu
Lupaus viedä ravintolaan, itse tykkään brunsseista
Talvirenkaiden vaihtaminen pyörään
En tykkäisi tämmöisistä, sillä voi mennä pieleen:
Vaatteet
Kengät
Korut
Laukut
Meikit
Hajusteet
Sisustustuotteet
Vierailija kirjoitti:
Tuo yhteinen ostosreissu oli varmaan monen naisen unelma. Rentoa shoppailua niin että itse saavalita ja sitten yhdessä kahville tai lasilliselle.
Shoppailu on yhtä hlvettiä. Ostoksille mennään kun jotain tarvitaan, tuote haetaan nopeasti hyllystä ja äkkiä kassan kautta ulos.
N46
Lahjakortti kosmetologille, kampaajalle, kirjakauppaan tai kultasepänliikkeeseen.
Vierailija kirjoitti:
1. Kirja
2. Hauska runo meistä ja siihen liittyvä nimellinen lahja.( anna tekoälylle sanoja teistä ja pyydä runo)
3. Lahjakortti yhteisestä ajasta: retki luontoon, hemmottelu ilta kotona, yms
4. Pieni nalle, jonka kaulassa on kaulakoru.
5. Tee kartongista 12 sydäntä. Jokaiseen sydämeen jokin rakkaudenteko: tammikuussa jalkahieronta sohvallakesäkuussa piknic puistossa.
5. Yöpuku unelma-yöpaita
6. Poni, jolla on kultakirjailtu loimi
7. Prinsessamekko, jossa on vaaleanpunaisia hörhelöitä ja timanttitiara
8. Sammakko, joka muuttuu suudeltaessa prinssiksi
Vierailija kirjoitti:
Moottorisahan ketjuja 2kpl ja lintukiväärin paukkuja.
Kukaan mies ei voi tuollaista lahjatoivetta arvata. Jos jätät joulupukille kirjeen.
Vierailija kirjoitti:
Opettele tuntemaan se oma kumppanisi. Jos näet naisen ihmisenä ja yksilönä, ei pitäisi olla vaikeaa. Kehitä kuuntelutaitojasi. Jos ei onnistu, osta itsellesi terapiaa - tosin satku ei riitä pitkälle.
Tuo toimii alkuun. Mutta kun on oltu kohta 20 vuotta yhdessä niin alkaa olla jo aika paljon ostettu.
1. Lahjakortti johonkin alusvaateliikkeeseen.
2. Katso esim. Kaapistä mitä hajuvesiputeloa nainen käyttänyt ja osta samanlainen uusi.
3. Kortti johon kirjoitat, että tarjoat deitit vapaa-valintaisessa ravintolassa tai vaikka brunssi paikasta ja kirjoita siihen vaikka vaihetoehtoja ja jotain muuta kivaa.
4. Jos tykkää jostain standupista/bandista niin osta teille liput. Yhteinen tekeminen on aina parasta!
Tämmöisistä oisin ainakin itse oikein otettu!
Lempisampanjapulloni on aina hyvä lahja keneltä tahansa. Tai Diorin J'Adore-hajuvesi.
Ei koruja, vaatteita, astioita, kodinkoneita tai koriste-esineitä, muuten menee pieleen ja rahat hukkaan.
Pienemmän budjetin lahjoista ovat hyviä kauniit käsinkudotut lapaset, kauniin värinen huulipuna tai kynsilakka. Myös näyttävä leikkokukkakimppu on aina ihana lahja. Ei ruukkukukkia eikä jouluasetelmia, joista tulee paljon muovijätettä.
Vierailija kirjoitti:
Lempisampanjapulloni on aina hyvä lahja keneltä tahansa. Tai Diorin J'Adore-hajuvesi.
Ei koruja, vaatteita, astioita, kodinkoneita tai koriste-esineitä, muuten menee pieleen ja rahat hukkaan.
Pienemmän budjetin lahjoista ovat hyviä kauniit käsinkudotut lapaset, kauniin värinen huulipuna tai kynsilakka. Myös näyttävä leikkokukkakimppu on aina ihana lahja. Ei ruukkukukkia eikä jouluasetelmia, joista tulee paljon muovijätettä.
Näistä menisi minulle lahjaksi annettuna ihan hutiin kaikki paitsi kauniit käsinkudotut lapaset ja kynsilakka.
Ruukkukukasta pidän enemmän kuin leikkokukkakimpusta, varsinkin jos se on sellainen kukka jonka saa hyvällä hoidolla elämään vuosia ja kukkii aina uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olisi huolestunut, jos naisellani olisi LEMPISAMPANJAPULLO.
Minä kudon itse sukkani, joten mieluummin ottaisin lahjakortin käsityötarvikeliikkeeseen.