Nainen, mitä haluat joululahjaksi? Antakaa vinkkejä meille miehille 👍
Moni mies vielä miettii mitä vaimolle/tyttöystävälle joululahjaksi. Kertokaa oma toiveennet jotta lahjaostoksia miettivä mies osaisi joululahjan ostaa 👍 Max 100€ lahja 😉
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Orkun, edes kerran vuoteen. Että ette 2 min. jälkeen ala inistä, kuinka leuka puutuu.
Hyvän orgasmin voi antaa myös kädellä.
Jos olisit kuunnellut naistasi vuoden mittaan, ei tarvitsisi kysellä. Eli sanoisin, että anna naisellesi lahjaksi ihan oikeaa ja aitoa läsnäoloa ja kuuntelua. Ja hups - ensi jouluna ei ole vaikeaa ostaa sitä lahjaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän koruista, satasella saat korvikset, kaulakorun tai rannekorun. Jos naisesi käyttää koruja, on tuo aika helppo lahja. Vilkaiset vähän minkälaisia hänellä jo on ja otat samanlaisia. Myös hierontaan lahjakortti toimii aina.
Hieronta ei todellakaan ole kaikille mikään toivelahja. Kaikki ei tykkää mistään kosketteluhoidoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäisin vaikka Aarnin tai Havun kauniista kellosta tai sit sellaisesta hirvennahkaisesta käsilaukusta :))
Ei noita juoppis ostele tt-tuella.
Ap:n budjetti oli satanen. Ei se varmaan tt-tuella ole.
Hyviä ehdotuksia! Yhtään (parempia) ei ole muilta tullut.
Annan rouvalle käteenveto- ja suihinottokortit. Saa sitten itse valita, minkä hoidon minulle antaa seuraavana vuonna.
KappAhlissa on Italiassa tehtyjä säärystimiä, joissa on 80% merinovillaa ja 20% merinovillaa vahvistavaa polyamidia. Niitä kannattaa käyttää, etteivät akillesjänteet tulehdu kylmettyessä. Siellä oli viime kuussa merinovillaisia toppeja, peruspaitoja ja leggingsejä hintahaitarissa 60€ kpl. Ostin itselleni sellaisen setin kotoilua varten, mutta voi kyllä laittaa ne välikerrokseksi kylmällä ilmalla kun lähden ulos.
Termosmuki ja pieni termospullo sekä laadukasta teetä on ainakin aina minulle toimiva lahja. Ei haittaa, vaikka niitä olisi useampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orkun, edes kerran vuoteen. Että ette 2 min. jälkeen ala inistä, kuinka leuka puutuu.
Hyvän orgasmin voi antaa myös kädellä.
Paras orkku tulee mulkulla. Nuo muut menettelee.
Vierailija kirjoitti:
Annan rouvalle käteenveto- ja suihinottokortit. Saa sitten itse valita, minkä hoidon minulle antaa seuraavana vuonna.
Ja minä siis haluan sen lahjaksi.
t. Rouva
Sain viime jouluna naulapyssyn ja kunnon jiirisahan. Nyt tulee kuulokkeet. Mies osaa kuunnella toiveita.
Naiset antavat koko vuoden mittaan vinkkejä mistä pitäisivät lahjoina. Ongelma on ette suurin osa miehistä ei osaa lukea näitä viestejä ja sitten ollaan paniikissa muutama päivä ennen joulua. Opetelkaa kuuntelemaan puolisiotanne niin on helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko seksikäs yöpaita varma valinta?
M32
Ne tekokuituiset pitsi ym hepeneet on todella epämukavia. Pehmeät puuvilla asut on mukavampia naiselle itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän koruista, satasella saat korvikset, kaulakorun tai rannekorun. Jos naisesi käyttää koruja, on tuo aika helppo lahja. Vilkaiset vähän minkälaisia hänellä jo on ja otat samanlaisia. Myös hierontaan lahjakortti toimii aina.
Minä en voi sietää ajatusta, että tuntematon hieroisi minua. Lahjakortti menisi hukkaan jollei sitten äitini huolisi sitä. Voi kai mies itse hieroa naista? Ostaa vain hieromiseen sopivaa voidetta. Sen ei tarvi olla apteekin perusvoidetta kummempaa. Marketissa sieltä vauvanhoitotarvikehyllyltä löytyvät parhaat voiteet. Ainu on todella hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla mitään rouvaa ole. Ainakaan tervettä.
Vierailija kirjoitti:
KappAhlissa on Italiassa tehtyjä säärystimiä, joissa on 80% merinovillaa ja 20% merinovillaa vahvistavaa polyamidia. Niitä kannattaa käyttää, etteivät akillesjänteet tulehdu kylmettyessä. Siellä oli viime kuussa merinovillaisia toppeja, peruspaitoja ja leggingsejä hintahaitarissa 60€ kpl. Ostin itselleni sellaisen setin kotoilua varten, mutta voi kyllä laittaa ne välikerrokseksi kylmällä ilmalla kun lähden ulos.
Termosmuki ja pieni termospullo sekä laadukasta teetä on ainakin aina minulle toimiva lahja. Ei haittaa, vaikka niitä olisi useampi.
Minä taas toivon avantouintipaikan kausikorttia lahjaksi.
Jos minulle olet ostamassa, niin liput ensi kesän konserttiin Santtu-Matias Rouvali ja Lontoon Filharmoonikot ja sen jälkeen hyvään ravintolaan syömään. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on Mon Cheri-tyyppisiä kirsikkakonvehteja. Nekin ovat hyviä jos pitää tumman suklaan ja kirsikkaliköörin mausta. Sitten siellä on Alte Exzellens-konvehteja, jotka ovat myös laadukkaita. Käsittääkseni ne ovat myös palmuöljyttömiä.
Lidlissä on edullisia EdP-tuoksuja, jotka ovat kalliiden tuoksujen dupe-versioita. Ostin itselleni yhden ja en huomaa mitään eroa siihen kalliimpaan tuoksuun verrattuna, jota ostin aiemmin. Pyydä vaikka tekoäly listaamaan, minkä tuoksujen dupe-versioita ne ovat ja ota selvää, minkälaisen tuoksuperheen tuoksuista nainen pitää.
Antaisit halpaa kopiopaskaa toiselle joululahjaksi? Ei ikinä.
Lisäisin vielä, että josset ole varma lahjansaajan toiveesta, osta se jostain muualta kuin Lidlistä.
Mikä vika Lidlissä? Vain sillä tuotteen laadulla on merkitystä. Lidlin juoksutrikoot ovat jopa parempia kuin kalliit merkkitrikoot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on Ranskassa tehtyjä Favorina marmeladi-palasia kilon rasia alle kympillä. Niissä on puolet omenasosetta. Fazerin vihreissä kuulissa ja Finlandia-marmeladista ei ole nykyään yhtään hedelmäsosetta. On pelkkää fruktoosisiirappia, hyytelöimisainetta, esanssia ja sokeria. Favorina lyö siis Fazerin marmeladit 6-0.
Pieni, lehmänmaidoton ja gluteeniton sekä laadukas suklaarasia löytyy Pandalta. Tarkoitan niitä tummalla suklaalla päällystettyjä vadelmasydämiä. Sekin taitaa maksaa alle kympin. Yleensä ne rasiat ostetaan loppuun nopeasti. Ainakaan lähimarketissani ei ole niitä enää.
Huh mitä paskaa. Ottaisin loukkauksena jos saisin jotain noista lahjaksi.
Et ymmärrä hyvän hinta/laatu-suhteen päälle ollenkaan, niinkö? Ei kannata ajatella, että oma arvo on kiinni sa
Minut hyvin tunteva tietäisi etten voi sietää marmeladimakeisia enkä tarvitse maidottomia tai gluteenittomia tuotteita. Se olisi siten melkoinen loukkaus jos toinen ei tiedä mistä oikeasti pidän/en pidä ja että minulla ei ole mitään ruokarajoitteita tai erityisruokavaliota. Lahja harvemmin tulee ventovieraalta joten pointti on että älä osta silloin mitään jos et tiedä saajan makua, mieltymyksiä tai tarpeita.