Onko oikeita herrasmiehiä vielä olemassa?
Oikeasti miten ihanaa olla sellaisten miesten seurassa jotka availee ovia, huolehtii kokoajan että kaikki on hyvin jne.
Vanhemmassa ikäpolvessa löytyy, entä nuorissa?
Kommentit (55)
Herrasmiehellä pysyy silinterihattu päässä ja gin-lasi kädessä, vaikka laiva uppoaisi alta.
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa ole herrasmiehiä enää. Muualla maailmassa sensijaan on ihan. Ihan Euroopassakin.
Ne on Sovinisteja.
Mulla on vahva epäilys, että mun veljentyttö on onnistunut tuollaisen löytämään.
Aika pikaiseen oon nähnyt muutaman kerran, etten ole niin perillä asioista. Sellaiselta vaikuttaa.
Feministi haluaa herrasmiehen. Juupajuu.
En minä ainakaan .... sopeuduin naisten vaatimuksiin.....
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on, mutta vain niille naisille jotka ovat sen arvoisia.
100% tämä! Kaikki naiset eivät ole sen arvoisia.
Kyllä mutta Herrasmies haluaa oikean naisen.
Ei lilatukkaista tatuoitua legginssivosua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrasmiehet juo punaviiniäkin litran tuopista.
Humala hakuista juomista. Humala hakuista juomista mä juon salmarii, tuopista.
Tosimiehet juo kossun raakana.
Se on outoa, että halutaan tasa-arvoa ja silti pitäisi kohdella jotenkin eri tavalla. Sinulla on kaksi toimivaa kättä ja selkä niin kuin minullakin. Avaa oma ovesi ja kanna omat tavarasi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö huolehtivaisuus ole naisellinen piirre? Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?
Olet
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mutta Herrasmies haluaa oikean naisen.
Ei lilatukkaista tatuoitua legginssivosua.
Mitä sinä asiasta tiedät?!
Kaksisuuntainen tie - vaatii käytöstavat yms. että ansaitsee mitään herrasmiespalvelua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on, mutta vain niille naisille jotka ovat sen arvoisia.
TÄMÄ!
Herrasmies kohtelee muita ihmisiä herrasmiesmäisesti, koska se on kunnia-asia - sitä ei tarvitse ansaita.
Jollekin vanhalle mummolle tai muulle, jolle siitä oikeasti on jotain hyötyä, voin jäädä pitämään ovea. Ei varmaan riitä sormet niihin kertoihin, kun joku nuorempi nirppanokka on kävellyt oviaukosta ja korkeintaan vilkaissut nenänvartta pitkin. Jos ei omaa edes perus käytöstapoja, ei ansaitse mitään ovien aukomisia.
Tasa-arvo ei tarkoita tasapäistämistä ja kohteliaan käytöksen unohtamista. Herrasmes on nimenomaan tasa-arvon kannattaja.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvo ei tarkoita tasapäistämistä ja kohteliaan käytöksen unohtamista. Herrasmes on nimenomaan tasa-arvon kannattaja.
Herrasmies käytös on jo ihan määritelmällisesti ei tasa-arvoista, koska oletuksena on, että toista sukupuolta kohtaan ollaan jotenkin ekstra huomaavaisia. Kohtelias käytös kaikkia kohtaan on tasa-arvoista. Herrasmies käytös on ekstraa, mutta koska se tuntuu naisista kivalta niin menköön ilmeisesti tasa-arvoisen käytöksen alle.
Vierailija kirjoitti:
miesten kuuluu vain olla kivoja ja antaa hyvää hyvyyttään siinä missä naiset haluaa tasapäistää kaiken missä miehillä menee paremmin.
Ja nyt naiset valittavat tästäkin sosiaalisessa mediassa. Olisivat nyt sitten itsenäisiä tyytyväisiä, kun ovat vuosikausia toitottaneet etteivät tarvitse miehiä mihinkään.