Parhaat euroviisu kappaleet kautta aikojen.
Kommentit (42)
Si la vie est cadeu, Luxemburg, 1983
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Ihan paras
Vierailija kirjoitti:
Jokainen Israelin kappale, tero gonna hate!
Emor shalom oli tosi hyvä, ja Ofra Hazan Hi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60 ja 70-luvulta löytyy lukemattomia. Silloin tehtiin parhaat kappaleet. Noiden vuosikymmenten jälkeen taso lopahti musiikillisesti ja kaikki muuttui sirkusmeiningiksi.
Tylsiä oli. Kerrassaan unettavia. Itse nautin karnevalistisesta camp meiningistä.
Pitää olla show, niin kuin Käärijällä.
Eipä näytä Käärijän ja muiden showt kummoiselta kun pelkästään kuuntelee kappaleita. 60 ja 70- luvun kappaleet kestävät aikaa pelkästään kuuntelukappaleina. Paljon mieleenjääviä melodioita.
Käärijä oli karmea mesoaja. Ymmärrän kyllä, että alle kouluikäiset tykkäsivät, koska ne ovat samanlaisia mesoajia. Muunikäisiä fanittajia en ymmärrä.
Anneli Saariston edustuskappale La Dolce Vita.
Tämä on minun lempieuroviisuni, vuosikymmenestä toiseen. Se ei muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen Israelin kappale, tero gonna hate!
Emor shalom oli tosi hyvä, ja Ofra Hazan Hi.
Linkit niille, jotka ovat liian nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on minun lempieuroviisuni, vuosikymmenestä toiseen. Se ei muutu.
Itse pidän Vicky Leandrosin voittobiisista Apres Toi'sta enemmän. Mutta upea Vicky tassäkin.
Vierailija kirjoitti:
Rise like a phoenix.
🥰
käärijä. amina annabi ranskan edustajan biisi. euforia on mun suosikit.
60-70 luvun kappaleet on kyllä ylivoimaisia. Silloin ne oli vielä laulukilpailut.
Nyt jotkut seksuaalivähemmistöjen pervomittelöt.
Marie Myriam: L’oiseau et l’enfant
Kaikkein paras eli I treni di Tozeur (Italia 1984) tulikin jo ketjun alkupuolella, seuraavina nämä:
Rise like a phoenix.