😫 Aivan JÄRKYTTÄVÄ määrä ihmisiä kaupassa 🤯
Meinasi oikeasti jonkinlainen primitiivinen hepuli iskeä Prismassa, ei meinannut kääntymään mahtua. Miten jo nyt, aattoon monta päivää eikä kaikkea vielä edes voi nyt ostaa pilaantumaan/vanhenemaan. Ja kaiken kukkuraksi joillakin tooooodella vahvoja ja imelän mausteisia hajuvesia holvattuna.
Järkky kokemus🤬😩
Kommentit (152)
Siellä se infulenssa mukavasti leviää🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskit syöksyy suklaa-aleihin, jotka on tässä kohta puoliin :D Huvittavaa lukea näistä joka vuosi, lastaavat kärryn täyteen suklaata ja hakkaavat toisiaan siinä ohessa.
Minä söin syys, loka ja marraskuussa 66 levyä Fazerin sinistä. Taidan jättää alennusmyynnit väliin. Yhden 300 grammaisen Pandan konvehtirasian ostin kuitenkin jouluksi. Lahjaksi saattaa tulla pari rasiaa.
Oho, mä koin huonoa omaatuntoa kun söin syksyn aikana 9 Fazerin sinistä, mutta sulla meni 66!
No nyt en edes kehtaa kertoa paljon itsellä meni.
Taudit tarttuu juuri sopivasti jouluksi? Onneksi tuli ostettua jo aikasemmin eikä tarvitse sinne lähteä tunkemaan ja jonottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Hihittelen täällä, kun ruuhkia vihaava puolisoni jätti lahjaostokset viime tippaan ja epäilemättä tuskailee nyt tuolla materialismihelvetin yhdeksännellä piirillä :D
Heh, itse tein kerran vähän saman virheen, mutta luulin sen oikeasti toimivan. Eli jätin ostokset aatonaaton ja aaton väliseen yöhön, kun oli lähellä Prisma auki silloinkin ja luulin, että olisi tyhjää. Ei ollut ei. Pelkästään kassajonossa meni lähes tunti. Tiloja oli yön ajaksi myös jotenkin rajoitettu ja tungos oli kaikkialla ihan älytön, parkkihallista lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hölmö lähtee ostoksille lauantaina 20.12. Käytä päätäsi.
Ehkä sitten hölmö, mutta aateltiin, että ns isoimmat ostettavat tänään jolloin tiistaille jää vain jotain pientä joka ei säily niin hyvin, esim.osa rosolliaineksista, kaloja jne.
Ap
Kaikki ajattelee juuri noin :D eli olet ihan samaa massaa. Me tilattiin kotiin, onneksi.
Kävin Prismassa aamukahdeksalta, ei ollut juuri ketään vielä!
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla Prismassa löysin hieman taaempana olevan kassan, johon ei ollut yhtään jonoa. Niihin ensimmäisiin kassoihin oli toki jonoa. Joku huomasi, mihin kassalle menen ja ilmestyi perässäni tuolle kassalle. Kyseessä ei ollut mikään seuraaja tai mahdollinen ahdistelija, sillä ei kinnittänyt muuten mitään huomiota tekemisiini tai sanonutkaan mitään.
Kannattaa kuitenkin kaiken varalta hakea hänelle lähestymiskieltoa.
Suomalaisilla on rahaa käytössä enemmän kuin aikoihin.
Mitä, ihmisiä KAUPASSA??? 😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲
😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲
Ja vieläpä PRISMASSA??? 😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette käy aamusta? Ei ollut paikallisessa Prismassa jonoa tänään klo.7. Ai niin, se teidän krapula estää
Siksi, että paikallisten kauppojen hyllyt ovat silloin kutakuinkin tyhjät tai kohta punalaputettavaa tavaraa jäljellä. Olin sitä paitsi töissä klo 5-9.30.
Vierailija kirjoitti:
Siellä se infulenssa mukavasti leviää🤢
Ja Noro-virus, hyi.
Just oli lehdessä, et pahin tungos 22. ja 23. päivä. Olisko ihmiset sen vuoksi nyt ryysimässä + kun on viikonloppu. Itse tilasin Prismasta kaiken paitsi kalat ja muut nopeasti pilaantuvat, ne tuodaan ovelle maananataina. Ihanaa, kun ei tarvi kaikkea ryysiä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Just oli lehdessä, et pahin tungos 22. ja 23. päivä. Olisko ihmiset sen vuoksi nyt ryysimässä + kun on viikonloppu. Itse tilasin Prismasta kaiken paitsi kalat ja muut nopeasti pilaantuvat, ne tuodaan ovelle maananataina. Ihanaa, kun ei tarvi kaikkea ryysiä kaupassa.
Niin siis kaikki muut paitsi kalat ja muut nopeasti pilaantuvat tuodaan maanantaina ovelle. Kalatiskille täytyy siis kuitenkin kipaista jossain vaiheessa. Mut helpottaa huomattavasti toi iso verkkotilaus. Mielelläni maksan siitä keräilystä ja kuljetuksesta sen reilu kympin.
Kotiinkuljetus-palvelu on kyllä ihana keksintö!
En muista milloin viimeksi kävin kaupassa, noutolaatikoihin olen tilannut kaiken.
Miten hajuvirsiä holvataan? Vai tarkoitatko mahdollisesti hölväämistä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette käy aamusta? Ei ollut paikallisessa Prismassa jonoa tänään klo.7. Ai niin, se teidän krapula estää
En juo alkoholia.
Olin aamulla klo 7.00 kaupassa. Ei ollut mitään ryysistä. Iso Prisma kyseessä.
Lahjat ja jouluruoat ostamatta ja jää ensi viikkoon - hyvin menee mutta menköön! 😩😁